striping voor op de chevi's

in deze rubriek kunnen leden die iets voor anderen kunnen betekenen op alle gebied zich aanbieden om te helpen bij het oplossen van problemen etc.
2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 10-10-2012 21:52

Patje schreef:Ben er ook nog niet geraakt, ben militair en het vaderland had mij telkens wel ergens nodig :-) maar het zit nog in mijn achterhoofd.
Ik hoor het graag van je als je zover bent Patje.
Je hebt mijn mailadres.

gr

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 10-10-2012 21:52

Patje schreef:Ben er ook nog niet geraakt, ben militair en het vaderland had mij telkens wel ergens nodig :-) maar het zit nog in mijn achterhoofd.
en het vaderland gaat voor alles he :P
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 11-10-2012 21:21

CruzerLT schreef:
Patje schreef:Ben er ook nog niet geraakt, ben militair en het vaderland had mij telkens wel ergens nodig :-) maar het zit nog in mijn achterhoofd.
en het vaderland gaat voor alles he :P
Ge moet daar nu ook niet te fanatiek in zijn hoor :D

gewoon Sven
Member Senior
Member Senior
Berichten: 254
Lid geworden op: 05-06-2012 13:26

Bericht door gewoon Sven » 12-10-2012 00:21

Patje schreef:
CruzerLT schreef:
Patje schreef:Ben er ook nog niet geraakt, ben militair en het vaderland had mij telkens wel ergens nodig :-) maar het zit nog in mijn achterhoofd.
en het vaderland gaat voor alles he :P
Ge moet daar nu ook niet te fanatiek in zijn hoor :D
Klopt, het is niet de bedoeling om te sterven voor het vaderland, maar om de andere te laten sterven voor het zijne. :D
Chevrolet Orlando 1.8 Black Edition

2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 12-10-2012 22:50

Zo net voor het weekend wil ik eens jullie mening vragen over 2 zaken.

Als eerst ben ik weer bezig om mijn site is wat verder uit te bouwen.
Als bouwer doe je dan wat je zelf goed lijkt maar vanuit jullie ogen pakt dat meestal anders uit.
Ondanks dat er nog niet veel opstaat verwacht ik toch dat jullie dingen anders zouden willen zien.
Dat hoor ik dan graag. Mag via PM dan blijft het topic misschien overzichtelijker.
Hierbij nog even de link 2benoticed.nl

Als tweede, steeds vaker zie ik JDM stijl stickers en sticker bombing voorbij komen, zowel op straat als op het internet.
Vooral op de achterruiten van VW's en Honda's, omdat ook de web shop druk in aanbouw is ben ik eens benieuwd naar jullie mening hierover, en mocht het jullie bevallen ben ik erg benieuwd welke jullie zelf eventueel graag zouden hebben.

Hier even een voorbeeld voor degene die geen idee hebben waar ik het over heb. het gaat om dit soort stickers.
Afbeelding

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 13-10-2012 17:09

Ik heb gewoon het kenteken van Chevrolet op mijn achterraam hangen vind dat best mooi maar er zullen ander mensen zijn die dat maar niks vinden.

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 13-10-2012 19:35

Via het net heb ik een sticker laten maken met de naam van mijn dochter en die kleeft aan mijn achterraam.

Wat betreft je site ; ik mis wat projecten op grotere auto's.Ook zou je een soort van simulator moeten hebben waar je jouw auto kunt voorzien van verschillende striping zoals op sommige site's met velgen

2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 13-10-2012 21:37

@patje heb even je topic gezocht dat logo op je achterruit ziet er wel netjes uit. Misschien wel leuk om de striping in dezelfde kleur te maken met zilver. Dan wordt het mooi 1 geheel.

@chevy1979 die grotere auto's mis ik ook nog. Ben wel bezig met een project om een e kadett helemaal in de oude dtm kleuren te zetten. Daarnaast ligt er nog een opdracht voor een BMW e30 in Castrol kleuren, maar ook deze is nog in opbouw. Ik wacht op een aantal cruze modellen maar dat zal volgend voorjaar worden. Wat je idee voor de site betrefd is dat zeker een goed idee. Dit soort tools kosten alleen erg veel tijd en geld en dat is hier helaas op dit moment nog niet beschikbaar voor. Ik schrijf hem zeker wel op voor de toekomst.

Namen en baby onboard sticker maak ik ook. Er hangt er een op mijn vrouw haar auto. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag. Ze komen straks ook in de webshop te staan. De link daarheen is op dit moment even uitgeschakeld omdat de shop nog niet klaar is maar als ik zover ben zal ik dat zeker posten hier.

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 14-10-2012 14:18

Leuk om horen.

2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 12-11-2012 21:21

Gisteren kreeg ik deze foto's van een klant nadat ik afgelopen vrijdag een set naar hem op had gestuurd.

Deze klant heeft gereageerd op een set die ik op marktplaats had staan voor een Spark.

Alleen in de motorkap zat al meer folie dan in de Spark compleet maar dat maakte hem niks uit. Hij wilde een mooie set naar zijn wensen.

Na meerdere mails met maten en ideeën en een paar keer bellen is dit het resultaat.

Ik heb de set opgestuurd en hij heeft het gisteren zelf geplakt.
Ik moet hier een groot compliment maken want het ziet er super strak uit.

Genoeg gepraat, hierbij de foto's

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “leden voor leden”