striping voor op de chevi's

in deze rubriek kunnen leden die iets voor anderen kunnen betekenen op alle gebied zich aanbieden om te helpen bij het oplossen van problemen etc.
2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 07-08-2012 21:42

Hierbij wat beloofde foto's van auto's die ik heb geplakt.

Jammer dat er een stuk of 4 splinternieuwe bijzijn waarvan de velgen nog niet binnen waren op het moment dat ze geplakt werden.

maar goed daar gaan we.

We beginnen met 2 Spark Streetwise sets
Afbeelding Afbeelding

En een Spark Special Edition
Afbeelding

Dan de Spark Concept
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De Aveo
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En nog een paar van de afwerking
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

gewoon Sven
Member Senior
Member Senior
Berichten: 254
Lid geworden op: 05-06-2012 13:26

Bericht door gewoon Sven » 07-08-2012 23:10

Ziet er goed uit, ook de stickers aan de zijkant.
Chevrolet Orlando 1.8 Black Edition

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 07-08-2012 23:13

Netjes hoor :)

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 08-08-2012 08:43

Die Chevrolet Spark ziet er ook wel tof uit met die striping, mijn moeder die 72 jaar is :D heeft zich een maand voor mij zo een Spark gekocht in blauw en daar stonden in die versie zo een donkere striping op met nog een lederen interieur erbij, zij vond dat tof en wie ben ik om haar dat te ontzeggen vind het zelfs prachtig voor een dame van haar leeftijd. Trouwens ondertussen zitten we in een Chevy familie: moeder, de Spark mijn zus, de Orlando en ik de Cruze :D
Nu terug naar de grond van het onderwerp :) ik ben uit Antwerpen en ja ik zou wel eens willen komen kijken in verband met kleurencombinaties u mag mij ook u adres even doorsturen per mail en wanneer ge te bereiken bent.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 10-08-2012 11:22

de Aveo is ook mooi gedaan

2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 12-08-2012 21:38

Patje schreef:Die Chevrolet Spark ziet er ook wel tof uit met die striping, mijn moeder die 72 jaar is :D heeft zich een maand voor mij zo een Spark gekocht in blauw en daar stonden in die versie zo een donkere striping op met nog een lederen interieur erbij, zij vond dat tof en wie ben ik om haar dat te ontzeggen vind het zelfs prachtig voor een dame van haar leeftijd. Trouwens ondertussen zitten we in een Chevy familie: moeder, de Spark mijn zus, de Orlando en ik de Cruze :D
Nu terug naar de grond van het onderwerp :) ik ben uit Antwerpen en ja ik zou wel eens willen komen kijken in verband met kleurencombinaties u mag mij ook u adres even doorsturen per mail en wanneer ge te bereiken bent.
Hoi Patje,

Was even benieuwd of je mijn mail gehad hebt.

Zo ja dan hoor ik wel wanneer het uitkomt.

2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 12-08-2012 21:41

arrivinghere schreef:de Aveo is ook mooi gedaan
Dankje dit was ook echt een toffe klus om te doen.
Ik zat die week slecht in mijn tijd en heb hem
Uiteindelijk Snachts gedaan, de rest van het weekend brak maar zou het zo weer doen.

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 12-08-2012 21:44

2benoticed schreef:
Patje schreef:Die Chevrolet Spark ziet er ook wel tof uit met die striping, mijn moeder die 72 jaar is :D heeft zich een maand voor mij zo een Spark gekocht in blauw en daar stonden in die versie zo een donkere striping op met nog een lederen interieur erbij, zij vond dat tof en wie ben ik om haar dat te ontzeggen vind het zelfs prachtig voor een dame van haar leeftijd. Trouwens ondertussen zitten we in een Chevy familie: moeder, de Spark mijn zus, de Orlando en ik de Cruze :D
Nu terug naar de grond van het onderwerp :) ik ben uit Antwerpen en ja ik zou wel eens willen komen kijken in verband met kleurencombinaties u mag mij ook u adres even doorsturen per mail en wanneer ge te bereiken bent.
Hoi Patje,

Was even benieuwd of je mijn mail gehad hebt.

Zo ja dan hoor ik wel wanneer het uitkomt.
Hallo

Ja ik heb de mail gekregen maar ga eens kijken wanneer ik er geraak het gebeurt dat ik ga maandelijks een paar keer mijn inkopen doen in de buurt van Roosendaal dus ga dat combineren.
Ik laat even mailtje wanneer ik weet wanneer .

Mvg

2benoticed
Newby
Newby
Berichten: 32
Lid geworden op: 28-07-2012 14:36

Bericht door 2benoticed » 09-10-2012 21:19

Hoi jongens,

Na een paar weken vakantie zijn we weer op gang gekomen.

Ik zal starten met de Spark want dat hoort hier natuurlijk op de eerste plaats thuis.

Afbeelding Afbeelding

En een mooie DS3, die hoort hier eigenlijk niet maar wil hem toch graag laten zien.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-10-2012 21:57

ziet er allemaal weer heel mooi uit

@patje, ik heb niets meer van je gehoord over striping :?:
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “leden voor leden”