Mijn vorige speelgoed

hierin kunnen forumleden hun hobby auto of 2de auto onderbrengen
Plaats reactie
Rob
lid
lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21-03-2015 07:26

Mijn vorige speelgoed

Bericht door Rob » 03-05-2015 15:36

Maar helaas door een ongeval is die niet meer.
Afbeelding



Afbeelding
Chevrolet Cruze 1.8 LT Automaat. Black on black

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 03-05-2015 16:32

Mooie tweewieler, voor zover ik kan zien (en mijn motorkennis reikt) is het dezelfde als mijn neef

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55DA102C

Rob
lid
lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21-03-2015 07:26

Bericht door Rob » 03-05-2015 18:37

Idd hetzelfde type. Alleen verschilt het bouwjaar. Die van mij kwam uit 2004. Die van je neef is ietsje ouder.
Ik mis hem wel hoor...... want tsjongejonge wat jankte mijn fiets. Heerlijk.... vlammen, knallen alles.
Sorry... memories komen weer boven.
:P
Chevrolet Cruze 1.8 LT Automaat. Black on black

PV-Cruze
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 06-05-2014 16:47

Bericht door PV-Cruze » 03-05-2015 19:52

Zelf ook 11 jaar motor gereden, maar toen kwamen de kindertjes, en het eerste wat weg ging, dat was de motor.

Daarna besmet geraakt met het Amerikanen virus, en inmiddels al heel wat Amerikanen versleten :lol:

Rob
lid
lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21-03-2015 07:26

Bericht door Rob » 03-05-2015 20:04

Ja... in Schinnen zal je wel zat amerikaanse autos hebben. Mede door die amerikanen daar in Brunsum denk ik.
Ik kom zeer regelmatig in die buurt waar je nu woont.
Mijn ouders, oom en tantes wonen in Geleen.
Vroeger ook in Hoensbroek en Heerlen. Fijne omgeving daar.
Chevrolet Cruze 1.8 LT Automaat. Black on black

PV-Cruze
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 06-05-2014 16:47

Bericht door PV-Cruze » 03-05-2015 20:43

Ik ben geboren in Heerlen, toen ik ongeveer 8 jaar oud was, zijn mijn ouders van Heerlerheide (tegen Hoensbroek) verhuisd naar Brabant.
Mijn vader werkte vroeger in de kolenmijn, toen deze mijnen in de 70er jaren massaal dichtgingen, is mijn vader omgeschoold (HTS weg en waterbouw), en bij de rijks waterstaat gaan werken.
Toen mijn vader met pensioen ging, hebben mijn ouders hun huis verkocht en zijn weer terug verhuisd naar Limburg.
Ik was toen al getrouwd, en woonzaam in Middelbeers.

Naar mijn zware burnout van afgelopen jaar (ben nog steeds niet de oude), kwam voor mij ook de drang om terug te gaan naar mijn roots (mijn hele familie woont in een straal van 5 km van hoensbroek).
Omdat we ook graag wat meer ruimte om ons heen wilden hebben, hebben we een huis is Schinnen gekocht, deze woning heeft 1007 m2 grond, en een dubbele garage van 8m bij 7,5m.
Mijn vrouw en ik werken nog steeds beide nog in Oirschot, we zijn wel beide 1 dag minder gaan werken (vrijdag allebei vrij), dus we rijden nu dagelijks van Schinnen naar Oirschot. We hebben hiervoor ook een diesel bij gekocht (Opel Corsa 1.3 Ecoflex uit 2011, had 41.000km gelopen toen we hem kochten).

De bedoeling is wel om in de komende tijd een baan te gaan zoeken in de omgeving.

Mijn dochter start komende zomer met haar Apothekers opleiding in Heerlen, en mijn zoon doet een ICT opleiding in Eindhoven.

Er rijden hier inderdaad veel meer Amerikaanse auto's rond, met name vanwege de Nato basis in Brunssum, de AFCENT basis (Amerikaanse support Bataljon) in Schinnen, het militaire vliegveld bij Geilenkirchen (AWACS toestellen) in de buurt van Schinveld.

Rob
lid
lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21-03-2015 07:26

Bericht door Rob » 03-05-2015 21:46

Het belangrijkste is is dat je je goed voelt bij wat je doet. En qua afstand is het nog best te doen. Ik rij vanuit Zeewolde naar Geleen in 1 uur en drie kwartier.
Mijn oom had ook buren die van de afcent waren.
Wat dat betreft woon je in een mooie omgeving. Vaak is Geleen mijn uitvalsbasis. Van daaruit rij ik de Ardennen in.... of Duitsland. ... en natuurlijk Maastricht en Valkenburg.
Hopenlijk word je weer wat meer de oude. Familie is belangrijk en kunnen je helpen.
Misschien als ik daar aan het cruzen (Mergellandroute) ben kom ik je zo ineens tegen. Hahahaa.....
Mijn opa werkte trouwens bij de DSM
Chevrolet Cruze 1.8 LT Automaat. Black on black

Plaats reactie

Terug naar “hobby autos van onze leden”