het poetsen van uw cruze

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 05-04-2013 13:18

MilanCruze13 schreef:Ja ik heb ook een vriend die net begonnen is met zelfstandig car cleaning/ steamcleaning. hij vraagt 40 euro voor binnen en buitenkant.

Maar vind het nogal onnodig om telkens 40 euro te betalen als hij moet gepoetst worden.. zoals je zegt om de 3 maand is nog te doen..

ik hoorde ook al veel positief over Meguiar's producten. hebben die ook iets voor het onderhoud voor het leer van de zetels?

Groeten Milan
Wat houdt dat juist in?

MilanCruze13
Newby
Newby
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-03-2013 17:59

Bericht door MilanCruze13 » 05-04-2013 16:36

arrivinghere schreef:
MilanCruze13 schreef:Ja ik heb ook een vriend die net begonnen is met zelfstandig car cleaning/ steamcleaning. hij vraagt 40 euro voor binnen en buitenkant.

Maar vind het nogal onnodig om telkens 40 euro te betalen als hij moet gepoetst worden.. zoals je zegt om de 3 maand is nog te doen..

ik hoorde ook al veel positief over Meguiar's producten. hebben die ook iets voor het onderhoud voor het leer van de zetels?

Groeten Milan
Wat houdt dat juist in?
Grondig gekuisd binnen en buiten.. hij begint binnenkort met steamcleaning die zowel binnen als buiten gebruikt kan worden.. en zonder veel producten te gebruiken hem er weer doet uitzien als nieuw..

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 05-04-2013 19:34

Ja dan stelt zich natuurlijk de vraag: "Wat is grondig?"
Hier wat verderop kan je de wagen met de hand laten wassen voor 10€ en voor 20€ wordt hij vanbinnen ook gekuist. Maar dat kuisen vanbinnen stelt niet meer voor dan stofzuigen, matten uitkloppen en ramen kuisen. Je kan ook moeilijk meer verwachten voor dat geld.
Ik ben ook van plan mijn Cruze eens volledig onder handen te laten nemen van binnen en buiten. Maar dan echt dat hij er als nieuw uitziet. Maar voor 40€ lijkt me dat ook niet mogelijk. Of ben ik mis? Denk dat je dan wel wat meer betaalt. Dus als iemand een goede referentie heeft, laat maar komen.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-04-2013 09:49

arrivinghere schreef:Ja dan stelt zich natuurlijk de vraag: "Wat is grondig?"
Hier wat verderop kan je de wagen met de hand laten wassen voor 10€ en voor 20€ wordt hij vanbinnen ook gekuist. Maar dat kuisen vanbinnen stelt niet meer voor dan stofzuigen, matten uitkloppen en ramen kuisen. Je kan ook moeilijk meer verwachten voor dat geld.
Ik ben ook van plan mijn Cruze eens volledig onder handen te laten nemen van binnen en buiten. Maar dan echt dat hij er als nieuw uitziet. Maar voor 40€ lijkt me dat ook niet mogelijk. Of ben ik mis? Denk dat je dan wel wat meer betaalt. Dus als iemand een goede referentie heeft, laat maar komen.
inderdaad ,als je voor €40,00 je cruze weer als nieuw er uit kan laten zien hou ik me ook aanbevolen :P
ik ben eigenlijk ook erg benieuwd of iemand adressen heeft om dit voor elkaar te krijgen
"en Bert ik kom niet!!!! naar polen :lol: "
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 06-04-2013 11:04

hoeft ook niet in Almere zit er ook een waar wij ook komen dat kost daar 50 euro daar hebt je voor de binnen kant en de buiten kant schoon in de was gezet de motor ruimte schoon gemaakt plus de banden zwart gemaakt :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

MilanCruze13
Newby
Newby
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-03-2013 17:59

Bericht door MilanCruze13 » 08-04-2013 18:44

arrivinghere schreef:Ja dan stelt zich natuurlijk de vraag: "Wat is grondig?"
Hier wat verderop kan je de wagen met de hand laten wassen voor 10€ en voor 20€ wordt hij vanbinnen ook gekuist. Maar dat kuisen vanbinnen stelt niet meer voor dan stofzuigen, matten uitkloppen en ramen kuisen. Je kan ook moeilijk meer verwachten voor dat geld.
Ik ben ook van plan mijn Cruze eens volledig onder handen te laten nemen van binnen en buiten. Maar dan echt dat hij er als nieuw uitziet. Maar voor 40€ lijkt me dat ook niet mogelijk. Of ben ik mis? Denk dat je dan wel wat meer betaalt. Dus als iemand een goede referentie heeft, laat maar komen.
Dat weet ik ook niet precies..
Heb nog geen foto's gezien van de binnenkanten die hij gedaan heeft..
De buitenkant kan ik zeggen blinkt echt als een toonzaalmodel!
Zodra ik eens foto's heb van het interieur die gepoetst is zal ik ze posten.

Inmiddels nog 3 weken (als alles goed gaat) en mijn CRUZE komt binnen!

Groeten!

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 08-04-2013 21:33

En waar is dat ergens?

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 09-04-2013 21:53

zou iemand raad kunnen geven sinds deze winter heb ik allemaal zwarte puntjes op mijn metalen velgen. Kent iemand een goed product waarmee deze er makkelijk en zonder schade af gaan?
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

MilanCruze13
Newby
Newby
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-03-2013 17:59

Bericht door MilanCruze13 » 13-04-2013 18:18

arrivinghere schreef:En waar is dat ergens?
Nieuwpoort (West-VL.)

NarN
Newby
Newby
Berichten: 41
Lid geworden op: 17-07-2013 14:59

Bericht door NarN » 19-07-2013 18:38

Mister_K schreef:Ik haat carwashes :P

Die insecten hangen er inderdaad al lang op spijtig genoeg en een hogedrukreiniger heb ik niet... Zijn die er echt niet met de hand af te krijgen?
Wat je kan proberen is een dikke badhandoek in heet water (eventueel met autoschampoo) dompelen en deze dan kletsnat een 5tal minuten over de voorkant hangen.

Bij veel en hardnekkige 'bugs' enkele malen herhalen.

Vooral niet te snel de handdoek er af halen, kijk op je klok ;)

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”