het poetsen van uw cruze

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 15-07-2014 15:51

Onno schreef:Als je 4x per jaar de Cruze schoonmaakt is hij dan niet gewoon altijd vies? Ik was hem soms twee keer per week om de velgen en lak een beetje glimmend te houden :shock:

Afbeelding
Hoe krijg jy die banden zo blinkend? bij mij zijn ze wel zwart maar mat.
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Gast

Bericht door Gast » 15-07-2014 15:54

Bandenzwart gebruiken!

Heb op dit moment Poorboys bold n bride gel. hoezeer je het wilt laten glimmen kun je zelf bepalen door de hoeveelheid die je erop smeert.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 15-07-2014 21:11

Superstrak, wat een beetje bandenzwart wel niet doet!

Wassen doe ik hem zeker om de week, altijd met de hand.
Poetsen wil ik 4 x per jaar doen alleen momenteel komt het er maar niet van.
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 16-07-2014 07:41

Ik gebruik enkel maar producten van poorboys, maat deze ga ik zeker eens halen.
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Gast

Bericht door Gast » 16-07-2014 09:22

Chevy schreef:Superstrak, wat een beetje bandenzwart wel niet doet!

Wassen doe ik hem zeker om de week, altijd met de hand.
Poetsen wil ik 4 x per jaar doen alleen momenteel komt het er maar niet van.
Ja veeel beter zo :P Wat wel een nadeel is, is dat je het met de hoge druk bij een zelf-wasstraat er een beetje afhaalt als je de banden goed schoonmaakt (logisch gezien de HOGE druk). Als je de auto zo vaak wast als ik moet je dan vaak je banden insmeren...

@ Stein: nog aanraders?

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 16-07-2014 20:22

Onno, zoals ik al zei ik heb enkel maar veel lof en positieve ervaringen met de producten van poorboys. Zoals alle goede producten kosten ze meer dan een shampoo van pakweg action, maar het resultaat is zoveel beter. 3x per jaar clay ik de wagen erna black hole en dan x pro sealant geeft echt een diepte glas aan een zwarte wagen. De velgenreiniger is super strek zelf meng ik het op in een ander flesje met water dit is perfect als je de wagen 1 x per week wast. Voor interieur gebruik ik natural look en all cleaner voor de zetels plus een goede waterstofzuiger als er teveel vlekken zijn ( van de kindjes )
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Gast

Bericht door Gast » 17-07-2014 11:23

Stein schreef:Onno, zoals ik al zei ik heb enkel maar veel lof en positieve ervaringen met de producten van poorboys. Zoals alle goede producten kosten ze meer dan een shampoo van pakweg action, maar het resultaat is zoveel beter. 3x per jaar clay ik de wagen erna black hole en dan x pro sealant geeft echt een diepte glas aan een zwarte wagen. De velgenreiniger is super strek zelf meng ik het op in een ander flesje met water dit is perfect als je de wagen 1 x per week wast. Voor interieur gebruik ik natural look en all cleaner voor de zetels plus een goede waterstofzuiger als er teveel vlekken zijn ( van de kindjes )
Ik denk dat ik ook maar eens wat van het bovenstaande ga proberen :) Dat met die waterstofzuiger vind ik ook wel een goed idee. Heb nu een vlekje op de bekleding van het deurpaneel die er nog uit moet. Misschien die all cleaner maar even uittesten!

Groet

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 17-07-2014 13:42

Voor een lichte wagen is die van u kan be white diamond gebruiken en dan een wax of sealant er over doen

voor ze een vlek op het interieur kan je er makkelijk uithalen, moest je van mijn buurt zujn wil ik het altijd allemaal eens tonen.
Ern goede webshop is waxit.be
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 17-07-2014 17:45

Ik haal mijn spullen altijd van carclean.nl, echt een super goede zaak.

stein waarom poets je alleen met spullen van Poorboy's?
Over sommige spullen van hun ben ik ook zeer tevreden maar op andere dingen scoren andere merken ( denk aan Mequiars/Monello/Dodo Juice/autoglym ) beter!
Ik wilde eerst alles van Mequiars maar die scoorde ook niet goed met sommige producten.

Succes, en een foto na het poetsen is niet mis!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 17-07-2014 17:51

Chevy: poorboys is heel makkelijk voor elke beginnende detailer en kan perfect worden gebruikt in de zon en op warme dagen. Prijs kwaliteit vind ik het uitstekend.

waar ben jij dan minder tevreden over?
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”