Diepe kras...

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 22-05-2011 18:38

ik hoop inderdaad dat de garage zijn verantwoordelijkheid neemt en je een passende oplossing bied

@rdl ,ik heb een stuk van je link weggehaald het werd helemaal uitgesmeerd over de breedte, en moest ik gaan scrollen wat niet de bedoeling is
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 22-05-2011 19:50

CruzerLT schreef:@rdl ,ik heb een stuk van je link weggehaald het werd helemaal uitgesmeerd over de breedte, en moest ik gaan scrollen wat niet de bedoeling is
prima! was idd. lastig naar rechts te moeten scrollen... had het niet door dat het de link was...

Erwin
Member
Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 30-08-2010 15:53

Bericht door Erwin » 24-05-2011 15:44

Nou vanmorgen bij de dealer geweest en de deuk laten zien.
Zij sprongen in eerste instantie in de verdediging maar nadat de vestigingsmanager erbij werd gehaald en deze constateerde dat ik nimmer deze schade zelf heb kunnen maken zei hij dat de wagen op kosten van Chevrolet zal worden uitgedeukt en gespoten... :D

Toen we vervolgens door de werkplaats liepen om een afspraak te maken stond er een Opel Insignia op de brug (zo eentje met 4 "armen") lekker te rusten op de onderkant van de dorpel... :shock: :shock:
Toen ik de verkoper hierop wees werd hij toch stil, toen de chef-werkplaats kwam was de Opel helaas alweer van de brug, maar toen ik vertelde wat wij zojuist zagen zei hij dat die brug ook eigenlijk niet voor personenwagen is maar meer voor busjes en 4x4's :roll:

Heel vreemd allemaal maar ja, ik ben blij dat mijn wagen op hun kosten wordt gerepareerd (ook gelijk de diepe kras waarmee dit topic begon mee laten spuiten).

Vorige week heb ik de verkoper ook gewezen op mijn lichtmetalen velgen die nu al lelijk beginnen te worden (de verf bladert er op sommige plaatsen vanaf), ze hebben hier foto's van gemaakt en sturen dit naar Chevrolet NL. Waarschijnlijk wordt dit onder garantie gerepareerd.

Ja ze hebben een slechte aan mij ;)
--- Chevrolet Cruze 1.8 LT Misty Lake ---

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 24-05-2011 18:35

in ieder geval gepast actie van zowel dealer als chevrolet... goed dat je net op dat moment voorbij die brug wandelde ;)

je zit er wel mee, maar wordt toch aangepakt en opgelost!

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 24-05-2011 19:47

Mooi zo. Eerste stap is gezet.

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 24-05-2011 19:57

Eerlijk van die manager dat hij direct kleur bekend en zijn verantwoordelijkheid zonder morren neemt. de meeste zouden het toch in de klant zijn schoenen proberen schuiven.

tis natuurlijk heel vervelend dat je nu met een beschadigde wagen zit, en dat je hem moet missen voor de herstellingen. maar toch correct van de garage om alles in orde te krijgen (en zelfs het probleem van de velgen verder uit te spitten)

succes voor de herstellingen, en goed controleren achteraf vóór je de garage verlaat!!
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 24-05-2011 22:01

blij voor je Erwin dat ze het gelijk zonder morren gaan oplossen
die velgen zijn dat de originele? misschien even een foto'tje van trekken
zien we wat er aan de velg mankeert ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Erwin
Member
Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 30-08-2010 15:53

Bericht door Erwin » 26-05-2011 19:23

Hier eerst wat foto's van de schade aan mijn dorpel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu enkele van mijn originele velgen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
--- Chevrolet Cruze 1.8 LT Misty Lake ---

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 26-05-2011 20:24

hoe die automekanieker zijn smoel daarover kon houden, begrijp je langs geen kanten meer...

en die velgen: 'k ga me niet druk meer maken dat ik ze nu al na 3 maanden bekrast heb aan de stoeprand... zo te zien moet je binnen een paar jaar sowieso een nieuw set velgen kopen...

jongens toch... :roll: :roll:

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 26-05-2011 20:29

triestig dat dit de dag van vandaag nog een een garage kan gebeuren... het kleinste kind weet toch waar je de krik (of de hefarmen van een brug) moet plaatsen??? en voor zij die het niet weten hebben ze in iedere auto zo een klein handig boekje gestoken met de titel "Gebruiksaanwijzing"... staat werkelijk alles in, ook waar de krik moet staan...

als ik het probleem van die velgen zo zie komt dit ergens bekend voor... :p maar ik ga mij daar echt nie druk over maken, die standaard velgen passen wel op de cruze maar zijn niet echt volledig mijn ding. die dienen dus voor de winterbanden en krijgen dus de hardste dingen te verduren van het weer. veel aandacht krijgen die dus ook niet van mij...
de zomervelgen die krijgen uiteraard de nodige aandacht ;)

toch hoop ik voor u dat die klacht iets oplevert en ze met een passende oplossing op de proppen komen!!
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”