kofferbeugels

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
Plaats reactie
rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

kofferbeugels

Bericht door rdl » 26-03-2011 12:46

Je leest vaak als kritiek dat de cruze voorzien is van "kofferpletters" als beugels voor het kofferluik. Dat er voor de goedkoopste oplossing is gegaan...

Wel, kijk dan eens naar de volkswagen jetta sedan (zijn concurrent die 8000 euro duurder is)... dezelfde kofferbeugels hoor...

Kan volgens mij technisch ook niet anders... als je de klep opendoet zie je toch dat er geen technisch alternatief mogelijk is!

Gast

Re: kofferbeugels

Bericht door Gast » 26-03-2011 13:13

rdl schreef:Je leest vaak als kritiek dat de cruze voorzien is van "kofferpletters" als beugels voor het kofferluik. Dat er voor de goedkoopste oplossing is gegaan...

Wel, kijk dan eens naar de volkswagen jetta sedan (zijn concurrent die 8000 euro duurder is)... dezelfde kofferbeugels hoor...

Kan volgens mij technisch ook niet anders... als je de klep opendoet zie je toch dat er geen technisch alternatief mogelijk is!
Inderdaad je hebt groot gelijk maar weet je nu nog niet dat de boekjes anti Amerikaans zijn en daardoor een Jetta met beugels altijd beter zal vinden dan een Chevrolet met beugels , ze moeten toch iets hebben om over te zeuren hé...

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Re: kofferbeugels

Bericht door CruzerLT » 26-03-2011 13:19

Stone schreef:
rdl schreef:Je leest vaak als kritiek dat de cruze voorzien is van "kofferpletters" als beugels voor het kofferluik. Dat er voor de goedkoopste oplossing is gegaan...

Wel, kijk dan eens naar de volkswagen jetta sedan (zijn concurrent die 8000 euro duurder is)... dezelfde kofferbeugels hoor...

Kan volgens mij technisch ook niet anders... als je de klep opendoet zie je toch dat er geen technisch alternatief mogelijk is!
Inderdaad je hebt groot gelijk maar weet je nu nog niet dat de boekjes anti Amerikaans zijn en daardoor een Jetta met beugels altijd beter zal vinden dan een Chevrolet met beugels , ze moeten toch iets hebben om over te zeuren hé...
als je er eenmaal aan gewend bent dan hou je er rekening mee met inladen , en geeft het geen problemen ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 26-03-2011 13:42

Ik vind het ook een praktische en grote koffer. Maar ik heb deze week toch de dakdragers gekocht om nog een dakkoffer te kunnen plaatsen voor de zomervakantie.

Erwin
Member
Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 30-08-2010 15:53

Bericht door Erwin » 26-03-2011 17:47

Het kan natuurlijk wel anders, namelijk gebruik maken van gasveren.
Je went er idd wel aan maar ik zeg maar zo dat 95% door Opel is bedacht en 5% door Chevrolet en dat is dus precies de kofferbak....
--- Chevrolet Cruze 1.8 LT Misty Lake ---

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 27-03-2011 08:57

arrivinghere schreef:Ik vind het ook een praktische en grote koffer. Maar ik heb deze week toch de dakdragers gekocht om nog een dakkoffer te kunnen plaatsen voor de zomervakantie.
ik heb de achterbank ook volledig tot mijn beschikking, mijn 3 zoons hebben allemaal hun eigen auto ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”