Xenon

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
Mister_K
Member
Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12-02-2011 01:22

Xenon

Bericht door Mister_K » 26-02-2011 15:46

Weet er iemand waar je xenon kan laten installeren en wat het zoal kost? Doen ze dat ook met de mistlichten? Of moet je daar een ander soort ampoule instekrn voor het effect te krijgen? Ik ken er echt niet zoveel van, weet alleen dat ik het veel stijlvoller vind dan de standaardlampen.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 26-02-2011 16:03

of een paar led lampen, die geven ook een hoop licht ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Re: Xenon

Bericht door Gast » 26-02-2011 16:16

Mister_K schreef:Weet er iemand waar je xenon kan laten installeren en wat het zoal kost? Doen ze dat ook met de mistlichten? Of moet je daar een ander soort ampoule instekrn voor het effect te krijgen? Ik ken er echt niet zoveel van, weet alleen dat ik het veel stijlvoller vind dan de standaardlampen.
Voor echte Xenon moet je watersproeiers op de koplampen hebben ( Belgische wetgeving ). Anders kun je wel van die look a like kopen die op een H4 socket passen.
Led kop lampen bestaan volgens mij nog niet , voor mistlichten wel maar alleen moet je zeker zijn dat ze canbus compatibel zijn anders krijg voortdurend foutmelding dat je lampen stuk zijn.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Re: Xenon

Bericht door CruzerLT » 26-02-2011 16:59

Stone schreef:
Mister_K schreef:Weet er iemand waar je xenon kan laten installeren en wat het zoal kost? Doen ze dat ook met de mistlichten? Of moet je daar een ander soort ampoule instekrn voor het effect te krijgen? Ik ken er echt niet zoveel van, weet alleen dat ik het veel stijlvoller vind dan de standaardlampen.
Voor echte Xenon moet je watersproeiers op de koplampen hebben ( Belgische wetgeving ). Anders kun je wel van die look a like kopen die op een H4 socket passen.
Led kop lampen bestaan volgens mij nog niet , voor mistlichten wel maar alleen moet je zeker zijn dat ze canbus compatibel zijn anders krijg voortdurend foutmelding dat je lampen stuk zijn.
er zijn al wel lampen in led voor de h4 uitvoering, bij ons bij cranenbroek voor €+- 35,00
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 26-02-2011 17:32

Ik heb bij vorig onderhoud mijn H4's laten vervangen door OSRAM NIGHTBREAKERS. Geven meer licht en zijn wettelijk in orde. Bij grootlichten (faren) is het verschil nog duidelijker. Kosten rond de 30 €. Zouden wel maar half zo lang meegaan. Oude H4's heb ik bij als reserve.

Gast

Re: Xenon

Bericht door Gast » 26-02-2011 17:34

CruzerLT schreef:
er zijn al wel lampen in led voor de h4 uitvoering, bij ons bij cranenbroek voor €+- 35,00
Die op H4 passen misschien , maar heb je dan ook groot licht en geraak je hier mee gekeurd ??? Het zou mij sterk verwonderen.
De H4 socket word soms ook gebruikt op mistlichten en daarvoor zouden ze kunnen dienen , tenminste als ze dan canbus compatibel zijn....

Mister_K
Member
Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12-02-2011 01:22

Bericht door Mister_K » 26-02-2011 17:58

arrivinghere schreef:Ik heb bij vorig onderhoud mijn H4's laten vervangen door OSRAM NIGHTBREAKERS. Geven meer licht en zijn wettelijk in orde. Bij grootlichten (faren) is het verschil nog duidelijker. Kosten rond de 30 €. Zouden wel maar half zo lang meegaan. Oude H4's heb ik bij als reserve.
Heb je daar een foto van? Heb er al van gehoord maar nog niet gezien. Zoek echt het blauw/ijswitte effect

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 26-02-2011 18:12

Op foto is het toch niet goed te zien. Het is geen blauw licht. Het is helderder wit, minder geel. De grootlichten geven wel een blauwe-witte schijn en alles wat er zich dan voor u bevindt (inclusief decor) wordt heel helder verlicht.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Re: Xenon

Bericht door CruzerLT » 27-02-2011 08:34

Stone schreef:
CruzerLT schreef:
er zijn al wel lampen in led voor de h4 uitvoering, bij ons bij cranenbroek voor €+- 35,00
Die op H4 passen misschien , maar heb je dan ook groot licht en geraak je hier mee gekeurd ??? Het zou mij sterk verwonderen.
De H4 socket word soms ook gebruikt op mistlichten en daarvoor zouden ze kunnen dienen , tenminste als ze dan canbus compatibel zijn....
ik durf ze zelf niet aan te schaffen, heb er een beetje bedenkingen bij :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Mister_K
Member
Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12-02-2011 01:22

Bericht door Mister_K » 27-02-2011 11:01

Wat voor type lamp zit er in de cruze voor de mistichten?

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”