Pagina 4 van 6

Geplaatst: 19-11-2011 21:09
door Gast
StijnG schreef:
Stone schreef:Die functie blijf je behouden hoor .
Als je in België woont mag je enkel niet vergeten de originele terug te plaatsen als naar de keuring moet.

En wat zeker moet ,is kijken, of je niemand verblind door uw hoogte regeling goed af te stellen ,want ik kom dagelijks iemand tegen met Xenons die recht in mijn ogen schijnen en dit is alles behalve leuk .
Waarom mogen die verlagingsveren van chevie niet? Welke reden geven ze?
Is orgineel van de fabrikant GM (chevrolet) zelf. Dus ze kunnen u toch onmogelijk afkeuren...
Ik heb het over de Xenons , die mogen in Belgie niet als je geen koplampsproeiers hebt.
Dit ging toch over Xenons of niet ?

Geplaatst: 19-11-2011 21:17
door Gast
c3ltic schreef: het laatste heb ikzelf enkel waar kunnen nemen toen ik met de standaart cruze van de garage had gereden. Die hobbelde in de bochten (weet niet hoe jullie dit allemaal ervaren) aan hogere snelheid, waardoor ik schrik kreeg voor een roll-over.
Ik heb nog geen hobbelige bochten tegen gekomen en de mijne is niet verlaagd houd perfect de baan de Cruze heeft ESP en TC je zal dus heel ( onverantwoord ) vlug moeten rijden om hem over kop te krijgen.

Geplaatst: 19-11-2011 21:37
door Gast
StijnG schreef:Bedankt voor de info "celtic" en de andere ook. Vind het gewoon geweldig dat er zoveel info is.
Als er een bijeenkomst is of een meeting kom ik zekers is langs.

Qua xenon is het gewoon plug and play of moet je echt beginnen boren enz?
En als je uw wagen op doet en de xenons branden kan geen kwaad dan?
Plug en play zie hier http://chevroletcruze.forum2go.nl/plaat ... -t480.html

Geplaatst: 19-11-2011 22:07
door arrivinghere
StijnG schreef:
Stone schreef:Die functie blijf je behouden hoor .
Als je in België woont mag je enkel niet vergeten de originele terug te plaatsen als naar de keuring moet.

En wat zeker moet ,is kijken, of je niemand verblind door uw hoogte regeling goed af te stellen ,want ik kom dagelijks iemand tegen met Xenons die recht in mijn ogen schijnen en dit is alles behalve leuk .
Waarom mogen die verlagingsveren van chevie niet? Welke reden geven ze?
Is orgineel van de fabrikant GM (chevrolet) zelf. Dus ze kunnen u toch onmogelijk afkeuren...
Tuurlijk mogen de Chevrolet verlagingsveren. Als de keuring moeilijk doet, kan het wel zijn dat je een tuningsverslag moet laten maken.

Geplaatst: 19-11-2011 22:21
door Gast
arrivinghere schreef:
StijnG schreef:
Stone schreef:Die functie blijf je behouden hoor .
Als je in België woont mag je enkel niet vergeten de originele terug te plaatsen als naar de keuring moet.

En wat zeker moet ,is kijken, of je niemand verblind door uw hoogte regeling goed af te stellen ,want ik kom dagelijks iemand tegen met Xenons die recht in mijn ogen schijnen en dit is alles behalve leuk .
Waarom mogen die verlagingsveren van chevie niet? Welke reden geven ze?
Is orgineel van de fabrikant GM (chevrolet) zelf. Dus ze kunnen u toch onmogelijk afkeuren...
Tuurlijk mogen de Chevrolet verlagingsveren. Als de keuring moeilijk doet, kan het wel zijn dat je een tuningsverslag moet laten maken.
Waarom begint hier iedereen over verlagingsveren terwijl dit een topic is over Xenons ?????????????????????? Waar is de tijd dat iedereen bij zijn topic bleef , tja die tijd heeft eigenlijk nooit bestaan , maar bon Xenons dus.....

Ja plug en Play , Pilot is blijkbaar een goed merk , neen mag eigenlijk wettelijk niet op de Cruze wegens geen koplampsproeier (Belgie) en opletten dat je je tegenliggers niet verblind.....

Geplaatst: 19-11-2011 22:24
door arrivinghere
StijnG schreef:
arrivinghere schreef:Bij mijn weten is c3ltic de enige ervaringsdeskundige wat de combinatie xenon-Cruze betreft. En het is al even geleden dat hij hier nog actief was. Ik zal hem eens een sms berichtje sturen om te melden dat jij met deze vraag zit. Hopelijk reageert hij er positief op ;)
Heb veel vragen voor hem. Hij is ook de enige precies die veel ervaring heeft met velgen en verlaging. Hoe ver je kan gaan qua ET waarde enz.

GRtz
Wat verlaging en ET waarde betreft, kan ik je ook wel verder helpen. Over de Xenon's kan ik je echter weinig vertellen. Vandaar mijn sms naar c3ltic(met positief gevolg ;) ). Ik weet van buitenlandse Cruze rijders dat ze rondrijden op velgen met breedte 8,5J met een ET waarde +35. En dit is zowat het maximum dat mogelijk is om zonder problemen met een verlaagde Cruze rond te rijden. Ik rij zelf met 8J en ET 46 en een verlaging van 42mm vooraan en 30mm achteraan. Ik zou dus nog maximaal nog 17mm naar buiten kunnen met mijn velgen. Als je hierover nog vragen hebt, stel dus maar.

Geplaatst: 19-11-2011 22:26
door arrivinghere
Stone schreef:
arrivinghere schreef:
StijnG schreef: Waarom mogen die verlagingsveren van chevie niet? Welke reden geven ze?
Is orgineel van de fabrikant GM (chevrolet) zelf. Dus ze kunnen u toch onmogelijk afkeuren...
Tuurlijk mogen de Chevrolet verlagingsveren. Als de keuring moeilijk doet, kan het wel zijn dat je een tuningsverslag moet laten maken.
Waarom begint hier iedereen over verlagingsveren terwijl dit een topic is over Xenons ?????????????????????? Waar is de tijd dat iedereen bij zijn topic bleef , tja die tijd heeft eigenlijk nooit bestaan , maar bon Xenons dus.....

Ja plug en Play , Pilot is blijkbaar een goed merk , neen mag eigenlijk wettelijk niet op de Cruze wegens geen koplampsproeier (Belgie) en opletten dat je je tegenliggers niet verblind.....
Omdat we hier mensen willen helpen en niet willen zeuren over structuur...

Geplaatst: 19-11-2011 23:32
door Gast
arrivinghere schreef: Omdat we hier mensen willen helpen en niet willen zeuren over structuur...
Mensen help je niet door alles doorheen te mixen !!!
Waarom heb je dan nog TOPICS nodig ???? Zet dan dan alles gewoon onder Cruze :evil: Topics dienen ervoor dat alles min of meer overzichtelijk is voor degenen die wat opsporen .

Geplaatst: 20-11-2011 10:32
door arrivinghere
Stone, eerst repliceer je hier zelf op: "Ik heb nog geen hobbelige bochten tegen gekomen en de mijne is niet verlaagd houd perfect de baan de Cruze heeft ESP en TC je zal dus heel ( onverantwoord ) vlug moeten rijden om hem over kop te krijgen."
(ook niet 100% on topic he)
En als iemand anders dan ook even afwijkt, ga je wel direct de puntjes op de i zetten. Lijkt me een beetje hypocriet.
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat alles een beetje overzichtelijk moet blijven maar we moeten daar ook niet te ver in gaan he. Het moet fun en spontaan blijven. Anders hoeft het voor mij ook niet meer.

Geplaatst: 20-11-2011 17:12
door c3ltic
arrivinghere schreef:Stone, eerst repliceer je hier zelf op: "Ik heb nog geen hobbelige bochten tegen gekomen en de mijne is niet verlaagd houd perfect de baan de Cruze heeft ESP en TC je zal dus heel ( onverantwoord ) vlug moeten rijden om hem over kop te krijgen."
(ook niet 100% on topic he)
En als iemand anders dan ook even afwijkt, ga je wel direct de puntjes op de i zetten. Lijkt me een beetje hypocriet.
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat alles een beetje overzichtelijk moet blijven maar we moeten daar ook niet te ver in gaan he. Het moet fun en spontaan blijven. Anders hoeft het voor mij ook niet meer.
Merci Ivo... Respect voor jou en Rinus ;)