Kleur

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm exterieur / styling kwijt
arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 08-09-2010 10:53

Wordt meteen nog een stuk exclusiever in dat light gold metallic natuurlijk. Mooi. Hoop hem es in het echt te kunnen zien.
Heb zelf ook lang getwijfeld over de kleur. Vindt hem eigenlijk nog steeds het mooist in het wit (op voorwaarde dat hij pas gepoetst is ;) ) carbon flash is ook heel mooi en pewter gray ook maar ben uiteindelijk toch voor poly silver gegaan omdat men hier minder vlug vuil op ziet en het is ook wel mooi vind ik.
Nu wat dat vuil betreft: ik kan het ook niet laten hem elke week te poetsen :D

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 08-09-2010 12:56

arrivinghere schreef:Wordt meteen nog een stuk exclusiever in dat light gold metallic natuurlijk. Mooi. Hoop hem es in het echt te kunnen zien.
Heb zelf ook lang getwijfeld over de kleur. Vindt hem eigenlijk nog steeds het mooist in het wit (op voorwaarde dat hij pas gepoetst is ;) ) carbon flash is ook heel mooi en pewter gray ook maar ben uiteindelijk toch voor poly silver gegaan omdat men hier minder vlug vuil op ziet en het is ook wel mooi vind ik.
Nu wat dat vuil betreft: ik kan het ook niet laten hem elke week te poetsen :D
de meeste mensen die ook een forum bezoeken vanwege hun auto zijn er meestal wel zuinig op, en dus regelmatige poetsers :P
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “exterieur / styling”