orlando van jantjec

stel hier jezelf en je orlando voor
Nick
lid
lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 30-04-2012 14:19

Bericht door Nick » 15-05-2012 20:12

De brochure is zeker niet voor heel europa, want als je nu de brochure van duitsland en belgie naast elkaar legt zie je goed het verschil. ik heb nu wel opgemerkt dat de prijslijst van april nog steeds niet op de site staat, in andere landen staat deze er al wel op. waarschijnllijk zijn ze nu alles snel aan
het aanpassen :lol: Maar als chevrolet deze optie als standaard opgeeft en later beslist deze niet zo in te stellen dan maken ze een grote fout vind ik.
Ik heb in ieder geval al goede kopie's bewaard van hun website online folders (pdf) enz... zodat ik het later altijd kan bewijzen dat dit zeker als standaard stond omschreven. Zoals zij zeggen één brochure voor heel europa is zever in pakskes he alleen in nederland en belgie kunnen ze nederlands. elk land stelt zijn technische- & prijslijst anders op. legt de duitse en belgische maar is naast mekaar en je merk direkt het verschil.

groetjes nick
Afbeelding

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 15-05-2012 20:14

Ik vind het een flauw excuus van Chevrolet.

jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

Bericht door jantjec » 15-05-2012 20:18

Het is geen excuus het is een besparingsregel. Stel dat dit rechtgezet moet worden, op heel het belgisch gamma orlando's......

jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

Bericht door jantjec » 15-05-2012 20:20

overigens word alleen gesproken over de handleiding is europees, maar de handleiding ziee ik pas als de auto word geleverd , mijn keuze word bepaald voor ik een handleiding vastheb. Alleen op basis van info van chevrolet en alles in .be !!!!

en op basis van testen die mogelijk gekleurd zijn door deskundigheid en of roze bril.

jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

Bericht door jantjec » 15-05-2012 20:25

Chevrolet handleding is van editie mei 2011 Chevrolet Europe .

Ze behoud zich het exclusieve recht voor om wijzigingen in dit boekje aan te brengen. idd
IN DIT BOEKJE ZIJN GEEN WIJZIGINGEN AANGEBRACHT
zo ja zou ik dat wel kunnen lezen ook in het europees belgisch nederlands

Plaats reactie

Terug naar “voorstelling orlando /project /jezelf”