orlando van jantjec

stel hier jezelf en je orlando voor
jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

orlando van jantjec

Bericht door jantjec » 09-05-2012 22:22

Hallo , hier nog een nieuwe Orlando rijder .
De 2.0 LTZ met ook blijvend brandende lampen. auto is net nieuw. Nog ingeschreven voor de 1-ste mei 2012.
De garagist op de hoogte gesteld van het onlogische blijvend branden terwijl het licht is.
Ook onze garagist verteld dat de functie niet op deze versie zit.
Is me ook een raadsel.
En ook wij zijn niet blij met dit antwoord en hebben een mail gestuurd om opheldering naar Chevrolet.
Misschien mogelijk om gezamenlijk te reclameren bij chevrolet?

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-05-2012 22:27

van harte welkom hier op het forum jantjec

blijft raar die modificatie :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Nick
lid
lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 30-04-2012 14:19

Bericht door Nick » 09-05-2012 22:51

Welkom op het forum jantjec en véél plezier met de orlando.
Ik ben er ook niet blij mee dat de lichten blijven branden overdag, ik heb al enkele mails gestuurd naar chevrolet belgium maar daar hebben ze telkens een ander verhaal klaar. nu reageren ze zelfs niet meer. Maar ik laat ze nog niet gerust ik heb net in de TIS gelezen dat de wagen zijn ingesteld met DRL al hoewel ze bij chevrolet zeggen dat de orlando geen DRL hebben maar ze hebben het dan maar ingesteld dat de lichten blijven branden zo komen zij er goedkoop vanaf.

Nick
Afbeelding

jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

uitleg Chovrolet!!

Bericht door jantjec » 09-05-2012 22:52

Chevrolet heeft een eigen info hiervoor , deze is te vinden , maar ik kan de link niet plaatsen hier
maar als je volgende tekst ingeeft

Automatische in- & uitschakeling koplampen
- Een systeem dat, na activering, de koplampen automatisch uitschakelt wanneer het dag is, en inschakelt als het nacht is, of in donkere omstandigheden


op google vind je de weg naar de info site , hat gaat om een verklarende woordenlijst om de chevrolet klanten uit te leggen wat men vertsaat onder de opties volgens Chevrolet!
vr gr Jan

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 09-05-2012 23:06

Alvast welkom Jan :) we zijn benieuwd naar foto's van jouw orlando

jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

onze Orlando

Bericht door jantjec » 09-05-2012 23:20

ik ben niet zo handig met de foto etc dingen ( ben dus de vrouw van Jan die zich hier zo dik zit te maken over deze kwestie.)
Maar onze Orlando lijkt verdomd veel op de witte en de rode en de ......... maar het is de Pewter grey.
Ik vind hem geweldig mooi maar houd zowizo van geblokte stoere auto's. Onze vorige was de Santa F2 van Hyundai. Het is zeker een fijne auto om mee te rijden. Wij zijn reeds naar de keuring geweest vw dat we een trekhaak direct hebben laten monteren. dit ivm de caravan. Wisten jullie overigens dat de Orlando 2.0 LTZ trekauto van het jaar is in Engeland?
Ondanks de licht kwestie genieten we van de auto.

En ik denk dat het laatste woord nog niet is gezegd over dit verhaal. ik ken niks van DRL enz. Ik koop gewoon een auto en als ik zie automatische lichten en ik wil weten wat dat is en ik vind dan de uitleg op Chev hun eigen infosite dan ga ik ervan uit dat ik niet ook daarvan de correctheid eerst moet checken en zelf bijna automonteur moet zijn om te weten of dat wel of niet mogelijk uit te voeren is . Ben ook wel benieuwd wat Testaankoop van zo'n verhaal vind. groetjes ( de vrouw van) Jan

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 10-05-2012 00:05

Welkom Jan (en vrouw). Ja die Orlando is een degelijke wagen en het verwonderd me niet echt dat hij benoemd werd tot trekauto van het jaar. Het is niet de eerste keer dat die titel gaat naar een exemplaar uit de Chevy stal. Wat de lichten betreft, begrijp ik de teleurstelling en het misverstand dat hiervoor gezorgd heeft. Ik vind dan ook dat jullie hier gelijk in hebben. Hopelijk wordt dit opgelost, zodat jullie er ten volle van kunnen genieten.

Nick
lid
lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 30-04-2012 14:19

Re: uitleg Chovrolet!!

Bericht door Nick » 10-05-2012 05:11

jantjec schreef:Chevrolet heeft een eigen info hiervoor , deze is te vinden , maar ik kan de link niet plaatsen hier
maar als je volgende tekst ingeeft

Automatische in- & uitschakeling koplampen
- Een systeem dat, na activering, de koplampen automatisch uitschakelt wanneer het dag is, en inschakelt als het nacht is, of in donkere omstandigheden


op google vind je de weg naar de info site , hat gaat om een verklarende woordenlijst om de chevrolet klanten uit te leggen wat men vertsaat onder de opties volgens Chevrolet!
vr gr Jan
deze link bedoel je denk ik:

http://www.nl.chevrolet.be/woordenlijst ... usk_sensor

Chevrolet weet dat ze in de fout zijn maar proberen je gewoon af te wimpelen. Op deze website staat ook nog is duidelijk hoe de autofunctie moet werken.

Grtjs Nick
Afbeelding

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 10-05-2012 09:49

Je kunt idd de consumentenorganisatie test aankoop eens raadplegen maar tegen zo een grote autobouwer als GM (Chevrolet) .....

Waar gaat de reis meestal heen?

jantjec
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 09-05-2012 22:12

Bericht door jantjec » 10-05-2012 10:31

Lijkt me dat dit juist omdat het een zaak betreft van eenheid in tekortkoming voor alle voertuigen die men beloofd uit te rusten met automatisch uit en in schakelen van de koplampen. En dit vervolgens niet afleverde volgens deze uitvoering. Daarom juist van belang is om aan te kaarten. De uitleg die ik deze morgen kreeg is dat de auto uitgerust is volgens europese instelling en met dagrijlichten uitgevoerd is waardoor de automatische functie is komen te vervallen.
Dit is een vertrouwen ondermijnende beslissing doordat dit niet kenbaar gemaakt word in hun woordenlijst , brochure en dealer info.
Ik ga als leek gewoon af op info van de brochure de website van chevrolet de testen die ik over de auto kan vinden en dan ga ik alle puntjes eens na in de brochure ter vergelijk om het model te kiezen wat zowel bij mijn wensen als bij mijn budget past.
Als dit zomaar kan moet ik alle punten van de brochure eerst gaan uittesten voor ik de auto aanvaard gr

Plaats reactie

Terug naar “voorstelling orlando /project /jezelf”