bullpower chiptuning mogelijk met korting chippen

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm het interieur / motor kwijt
Plaats reactie
DimitriCruze09
Newby
Newby
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-09-2012 11:28

bullpower chiptuning mogelijk met korting chippen

Bericht door DimitriCruze09 » 10-06-2016 19:31

Hoi allemaal, Ik wil even inventariseren wie er interesse heeft om zijn auto te chippen. Ik ben zeer tevreden aangezien voor een goede prijs ook een vermogen testbank bij de prijs zit inbegrepen. Neem eens een kijkje op de site en zoek je auto. Wellicht kan ik voor jullie een goede prijs laten maken. http://www.bullpower.nl/t/chiptuning-ch ... cruze.html Ps grijze cruze op de site is mijn auto. Op de bank had ik eerst 135 pk en 168 nm na de tuning 151 pk en 190 nm. Je hebt niet alleen veel meer pk en nm maar bij lage toeren al merkbaar.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 11-06-2016 09:16

ik ben daar ook geweest en zeer goed geholpen!
Had toen alleen een dikke tegenvaller want ik had een openluchtfilter die voor veel vermogensverlies heeft gezorgd.
ik ging toen van 122 naar 133 pk. eenmaal thuis heb ik de originele filterhuis weer gemonteerd met k&n inlegfilter maar ik weet dus nog steeds niet hoeveel pk hij nu echt heeft..
Ik heb wel interesse om met je mee te gaan maar dan moet hij wel zakken met de prijs want heb hem een maand geleden nog gemaild om te remappen maar daar vroeg hij 400 euro voor terwijl ik voor het chippen zelf 350 heb betaald!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

DimitriCruze09
Newby
Newby
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-09-2012 11:28

Bericht door DimitriCruze09 » 11-06-2016 15:40

Chevy schreef:ik ben daar ook geweest en zeer goed geholpen!
Had toen alleen een dikke tegenvaller want ik had een openluchtfilter die voor veel vermogensverlies heeft gezorgd.
ik ging toen van 122 naar 133 pk. eenmaal thuis heb ik de originele filterhuis weer gemonteerd met k&n inlegfilter maar ik weet dus nog steeds niet hoeveel pk hij nu echt heeft..
Ik heb wel interesse om met je mee te gaan maar dan moet hij wel zakken met de prijs want heb hem een maand geleden nog gemaild om te remappen maar daar vroeg hij 400 euro voor terwijl ik voor het chippen zelf 350 heb betaald!
duurd nog paar maanden voordat ik ga maar laat het je wel even weten. Ps ik zal hem gewoon even bellen. Zeg maar dat je Dimitri gesproken hebt. Ik moet binnen kort ook naar hem toe. Wellicht even een goede prijs maken voor 2cruzes. Jij hoeft toch niet opnieuw afgesteld te worden? Snap 400 niet. Het gaat toxh om even vermogen te testen?

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 12-06-2016 11:38

Hij zij dat het langer duurt dan normaal chippen. Ik heb eens een software update van de dealer gehad en weet dus niet of ze die chip overschreven hebben. op de site van Bullpower stond dat dit in vele gevallen gratis terug te schrijven is maar voor mij kost het dus 400.
Ik ga nog aankloppen bij een tuner die alleen Opels tuned, misschien kan die nog wat voor mij/ons betekenen.

Wat gaat je nokkenas kosten als ik vragen mag?
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

AndyG1995
Newby
Newby
Berichten: 27
Lid geworden op: 01-03-2016 09:37

Bericht door AndyG1995 » 12-06-2016 15:51

Ook interesse aan deze kant over een aantal maanden... ik wil alleen niet naar Belgie toe rijden om daar te laten chippen terwijl er ook een filiaal in Dronten is wat voor mij om de hoek is..

DimitriCruze09
Newby
Newby
Berichten: 47
Lid geworden op: 12-09-2012 11:28

Bericht door DimitriCruze09 » 12-06-2016 23:04

Tot nu toe met zijn drietjes. Wacht het nog even af voordat ik marco van bullpower ga bellen.

Plaats reactie

Terug naar “Interieur / motor”