Motormanagement lampje brand

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm het interieur / motor kwijt
Fida_Pr
Newby
Newby
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-08-2016 16:44

Bericht door Fida_Pr » 26-10-2017 00:06

Het probleem is dat het arbeid zo verdomd duur is want qua onderdelen vind ik het mee vallen. Wat was er met je remklauw Mark ?

En trouwens weet iemand waar de Luchtmassameter zit bij deze motor 1.8 ??
De sensor op de Luchtfilterhuis is het niet, dat is de inlaat Lucht temperatuurmeter.
Cruze LT 1.8 LPG3

velden1
lid
lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 11-03-2015 14:01

Bericht door velden1 » 26-10-2017 08:18

Ja, dat arbeidsloon vind ik ook schandalig duur.. Tegenwoordig betaal je al €60 per uur als er een stagiair aan je auto sleutelt.. Als het even kan doe ik het zelf.

Mijn remklauw van het rechter achterwiel was 5 manden geleden vervangen omdat deze blijkbaar aan liep. Niks van gemerkt maar goed.. Was een duur grapje, kostte me ruim €500.
Vorige maand in Italie, bij het Gardameer ineens een vreemd geluid bij dat achterwiel vandaan. een hard tikkend geluid, het resoneerde door de hele auto. Ik vertrouwde er niks van, iom EuroCross is de auto opgehaald. De achterrem bleek vastgelopen, werd gelukkig vlot gerepareerd, binnen 2 dagen klaar.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 28-10-2017 14:03

Velden1

Graag de foto's wat kleiner op het forum zetten, zo houden we het overzichtelijk.

Fida_Pr.

Het lijkt me sterk dat alle 2 de tandwielen ratelen maar als je toch bezig bent..
Ik was voor 800 klaar ( universele dealer) en reed weer tip top.
Succes met de klus!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Fida_Pr
Newby
Newby
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-08-2016 16:44

Bericht door Fida_Pr » 28-10-2017 14:38

Chevy schreef: Fida_Pr.

Het lijkt me sterk dat alle 2 de tandwielen ratelen maar als je toch bezig bent..
Ik was voor 800 klaar ( universele dealer) en reed weer tip top.
Succes met de klus!
Chevy dat klopt het is ook altijd alleen de linker IN-Laat regelaar die stuk gaat maar omdat hij al op 125k staat doe ik gelijk ook alles in een keer.
Er zijn ook goedkopere regelaars van 80Euro maar ik heb een ding geleerd dat goedkoop vaak ook duurkoop is. En het is geen klusje dat je effetjes doet, anders had ik wel de goedkopere genomen.
Ik verwacht de onderdelen volgende week en hopen dat alles gesmeerd loopt. :)
Cruze LT 1.8 LPG3

Plaats reactie

Terug naar “Interieur / motor”