afwerking voorzetels

hier kunt u uw problemen of suggesties ivm het interieur / motor kwijt
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-04-2011 21:47

rdl schreef:
rdl schreef: en het volwaardig reservewiel zou ik dan spontaan aanbieden zonder veel gemor... daar moest de klant niet eens om vragen bij mij... maar ja :cry:
maar ik lees net in het garantieboekje dat je inderdaad bij lekke band Chevrolet Assitance mag bellen want dat dit als een defect wordt aanzien (dag en nacht service)... dus vergeet het reservewiel maar zolang ik geen nieuwe banden nodig heb, hou ik het op de noodkit in de koffer... en bij platte band is het compressor-pompje dan wel handig! en dat zou er niet bij gezeten hebben met een volwaardig reservewiel :lol:
zit er niet bij iedere cruze een volwaardig reserve wiel dan
bij mij wel :?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 06-04-2011 23:34

model 2011 = geen reservewiel meer

Gast

Bericht door Gast » 07-04-2011 06:33

chevy1979 schreef:model 2011 = geen reservewiel meer
Ook bij de LT ?

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 07-04-2011 13:15

vandaag alvast de technische inspectie laten doen na 1500 km... vlot bin en buiten... driehoekje in deurpaneel hebben ze direct vastgeklickt... was losgemaakt bij de installateur van de leder bekleding in deurpaneel...

even in de showroom aan de verkoper gaan vragen hoe het zit met de GPS... ah die was nog niet binnen... en het bagaganet dat ik je per mail op 24/3 heb besteld en je mij bevestigd hebt? Ah ja, loop eens tot de desk van het magazijn dan kan je het daar gelijk meenemen...

De magazijnier maar zoeken en zoeken naar mijn bestelling... "ah, je navigatie is al binnen hoor"... maar het 2dins-plaatje nog niet, dus da's nog wat wachten voor die plaatsing... maar je hebt geen bagagenet besteld hoor... dus hij bellen naar de showroom... zijn reactie aan de telefoon tegen de verkoper: "ja, maar zo werkt dat niet hé man"... dus de verkoper had mijn bestelling niet geplaatst voor het bagagenet... en zo blijft het maar duren met die klungelaar.... dus ik al tussen neus en lippen door: "jongens, wat kosten aan die man zeg!"... en die magazijnier: "wie bedoelt u?"... ik weer: "ah die verkoper hé, het houdt niet op met de fouten die hij maakt!"... de magazijnier kon alleen maar mijn vermoeden met een glimlach bevestigen...

Ik denk niet dat ik op mijn werk zo moet blunderen want dan kan ik gaan stempelen...

Is dat een knelpuntberoep, autoverkoper, of wat? :roll:

de week na levering van de auto kreeg ik per post een standaardbrief van de dealer met gelukwensen bij de nieuwe aankoop, een bon voor de gratis inspectie op 1500km en een gratis mesje om in noodgevallen je gordel door te snijden... en de melding dat er mogelijks apart nog een evaluatieformulier zal volgen... de brief (door de verkoper ondertekend) vraagt om die evaluatie dan liefst positief in te willen vullen want dat dit ook zijn evaluatie met zijn werkgever betekent...

Wacht tot ik dat evaluatieformulier ontvang! (als ik het nog ontvang natuurlijk)

timbo
Newby
Newby
Berichten: 21
Lid geworden op: 28-03-2011 17:55

Bericht door timbo » 07-04-2011 17:28

nope geen reservewielmeer zowel ls als lt model 2011 , das voorbij gestreefd zeide ze das nu zo een schuimkit ..... :roll:

Idd heb ook al chevy gehad de lacetti , in men tuning tijd was ook zeer content van de garage , is nu de 3de auto wat van daar komt dus

morge eens langs gaan kijken hoe ver ze staan :D :D

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 07-04-2011 19:10

timbo schreef:nope geen reservewielmeer zowel ls als lt model 2011 , das voorbij gestreefd zeide ze das nu zo een schuimkit ..... :roll:
tja, in feite hebben ze gelijk want ik kan me niet herinneren (hout vasthouden) "een lekke band te hebben gehad" in mijn leven.

We tellen mee af voor je... dat je auto er snel is :lol:

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-04-2011 19:22

timbo schreef:nope geen reservewielmeer zowel ls als lt model 2011 , das voorbij gestreefd zeide ze das nu zo een schuimkit ..... :roll:

Idd heb ook al chevy gehad de lacetti , in men tuning tijd was ook zeer content van de garage , is nu de 3de auto wat van daar komt dus

morge eens langs gaan kijken hoe ver ze staan :D :D
:) tiens vind dat wel een raar antwoord ivm die schuimkit. Wie zei dat eigenlijk? Geert, Danny, Kevin, Tim of nog iemand anders?
Het is natuurlijk Chevrolet die beslist hoe de wagens uitgerust worden maar als je zegt dat je een volwaardig reservewiel wil, zullen ze daar bij LHC daar wel voor zorgen denk ik.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-04-2011 19:29

rdl schreef:
timbo schreef:nope geen reservewielmeer zowel ls als lt model 2011 , das voorbij gestreefd zeide ze das nu zo een schuimkit ..... :roll:
tja, in feite hebben ze gelijk want ik kan me niet herinneren (hout vasthouden) "een lekke band te hebben gehad" in mijn leven.

We tellen mee af voor je... dat je auto er snel is :lol:
Het komt inderdaad niet vaak voor. Bij mijn vorige auto heb ik het op 12 jaar maar 1x voor gehad. Toen had ik ook zo'n schuimkit en was er wel mee geholpen. Maar bij mijn Cruze heb ik ook al een lek gehad op de autosnelweg en toen was ik blij dat ik een volwaardig reservewiel bij had want met die schuimkit was ik toen niet ver gekomen. De band was niet meer bruikbaar.

timbo
Newby
Newby
Berichten: 21
Lid geworden op: 28-03-2011 17:55

Bericht door timbo » 07-04-2011 20:00

Denk da het danny was die het gezegd had, mah idd als je er achter vraagt krijg je het zeker maken ze geen prob van.

Ben nog aan twijfele voor de ramen toch mee te laten tinten , staat wel mooi op wit he mmmmmm

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 07-04-2011 20:07

arrivinghere schreef:
rdl schreef:
timbo schreef:nope geen reservewielmeer zowel ls als lt model 2011 , das voorbij gestreefd zeide ze das nu zo een schuimkit ..... :roll:
tja, in feite hebben ze gelijk want ik kan me niet herinneren (hout vasthouden) "een lekke band te hebben gehad" in mijn leven.

We tellen mee af voor je... dat je auto er snel is :lol:
Het komt inderdaad niet vaak voor. Bij mijn vorige auto heb ik het op 12 jaar maar 1x voor gehad. Toen had ik ook zo'n schuimkit en was er wel mee geholpen. Maar bij mijn Cruze heb ik ook al een lek gehad op de autosnelweg en toen was ik blij dat ik een volwaardig reservewiel bij had want met die schuimkit was ik toen niet ver gekomen. De band was niet meer bruikbaar.
ik zweer bij een reserve wiel, die troep in je band kan nooit goed zijn
in mijn hele leven pas 3 keer een lekke band gehad, gelukkig altijd een reserve wiel
ik heb al best veel klachten gehoord over de spuitbus ,koste achteraf toch nog een nieuwe band
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Interieur / motor”