vandaag alvast de technische inspectie laten doen na 1500 km... vlot bin en buiten... driehoekje in deurpaneel hebben ze direct vastgeklickt... was losgemaakt bij de installateur van de leder bekleding in deurpaneel...
even in de showroom aan de verkoper gaan vragen hoe het zit met de GPS... ah die was nog niet binnen... en het bagaganet dat ik je per mail op 24/3 heb besteld en je mij bevestigd hebt? Ah ja, loop eens tot de desk van het magazijn dan kan je het daar gelijk meenemen...
De magazijnier maar zoeken en zoeken naar mijn bestelling... "ah, je navigatie is al binnen hoor"... maar het 2dins-plaatje nog niet, dus da's nog wat wachten voor die plaatsing... maar je hebt geen bagagenet besteld hoor... dus hij bellen naar de showroom... zijn reactie aan de telefoon tegen de verkoper: "ja, maar zo werkt dat niet hé man"... dus de verkoper had mijn bestelling niet geplaatst voor het bagagenet... en zo blijft het maar duren met die klungelaar.... dus ik al tussen neus en lippen door: "jongens, wat kosten aan die man zeg!"... en die magazijnier: "wie bedoelt u?"... ik weer: "ah die verkoper hé, het houdt niet op met de fouten die hij maakt!"... de magazijnier kon alleen maar mijn vermoeden met een glimlach bevestigen...
Ik denk niet dat ik op mijn werk zo moet blunderen want dan kan ik gaan stempelen...
Is dat een knelpuntberoep, autoverkoper, of wat?
de week na levering van de auto kreeg ik per post een standaardbrief van de dealer met gelukwensen bij de nieuwe aankoop, een bon voor de gratis inspectie op 1500km en een gratis mesje om in noodgevallen je gordel door te snijden... en de melding dat er mogelijks apart nog een evaluatieformulier zal volgen... de brief (door de verkoper ondertekend) vraagt om die evaluatie dan liefst positief in te willen vullen want dat dit ook zijn evaluatie met zijn werkgever betekent...
Wacht tot ik dat evaluatieformulier ontvang! (als ik het nog ontvang natuurlijk)