Idee voor een meeting circuit zolder WTCC-toer 22/24 april

alle meetings die interessant zijn voor de leden kunnen hier vermeld worden
Gast

Bericht door Gast » 25-04-2011 00:27

Mijn foto's van Zolder :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding .

Nen leuke dag en voor herhaling vatbaar , het deed mij wel pijn toen ik eenpaar Cruzes op de bezoekersparking zag staan en dat ik met mijne Cruze daar niet kon zin (door dienen stomme motart).

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 25-04-2011 00:47

Als je op de parking tegenover die waar de oude chevy's een zwarte cruze zag staan, dat was de mijne. Vrijdag en zaterdag ben ik de ganse dag gaan werken op circuit zolder, zaterdag zelfs nog gesloten wagenpark van de wtcc gedaan. En zondag alleen als toeschouwer geweest. Aangezien ik vrij de pitlane in mag stond ik ook bij het 1ste podium van wtcc, met de 3 chevy piloten. En toen die daarna de 1ste box binnengingen voor de press conference ben ik ook maar meegegaan, en zo heb ik dat ook weer eens meegemaakt.
Fijn weekend gehad, hopelijk opnieuw in 2012.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 25-04-2011 00:53

Zoals in vorig bericht aangehaald stonden er binnen het circuit een aantal oudere chevys, oa impala's, belairs, corvair, corvettes, ... . Prachtig. Wat me echter ook opviel was dat er in de meeste wagens een uitnodiging van chevrolet belgie lag, dus zij werden uitgenodigd. En dus mijn ( logische ) vraag : waarom wij niet ? Ik ben alvast van plan hiervoor een mailtje naar chevrolet te sturen, met verwijzing naar dit forum. Als jullie dat nu ook zouden doen ( zowel naar belgie als nederland ) krijgen we mss toch een reactie.
Doen jullie mee ?
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 25-04-2011 01:14

ziezo, mailtje verstuurd.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2011 01:15

phv schreef:Zoals in vorig bericht aangehaald stonden er binnen het circuit een aantal oudere chevys, oa impala's, belairs, corvair, corvettes, ... . Prachtig. Wat me echter ook opviel was dat er in de meeste wagens een uitnodiging van chevrolet belgie lag, dus zij werden uitgenodigd. En dus mijn ( logische ) vraag : waarom wij niet ? Ik ben alvast van plan hiervoor een mailtje naar chevrolet te sturen, met verwijzing naar dit forum. Als jullie dat nu ook zouden doen ( zowel naar belgie als nederland ) krijgen we mss toch een reactie.
Doen jullie mee ?
Ja ,ik had ook al gezien dat de chauffeurs van die oude chevy's zo een blauw bandje rond hun pols hadden en dus binnen mochten in de tent van Chevrolet waar ze petjes en andere dingen kregen , ik vraag mij ook af hoe ze dit voor elkaar hadden gekregen.

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 25-04-2011 11:31

Stone schreef: het deed mij wel pijn toen ik eenpaar Cruzes op de bezoekersparking zag staan en dat ik met mijne Cruze daar niet kon zin (door dienen stomme motart).
Knappe foto's mannen! super! ik had geen idee dat chevrolet daar zo prominent aanwezig ging zijn...

En Stone: da's toch weeral uwe vervangwagen niet die in de prak op die takelwagen stond? ;)

We duimen in ieder geval dat uwe Cruze snel in orde is dat ge dat vooral snel kunt vergeten! :!:

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 25-04-2011 11:34

phv schreef: logische ) vraag : waarom wij niet ?
Toen ik de auto de eerste dag ging bestellen in de showroom, sprak ik ook over dit forum (en het engelstalige)... en de reactie van de verkoper was dat ze daar niet naar keken op internet omdat dit meestal negatieve kopers zijn... dat dit geen representatieve groep van hun beoogd potentieel betekent :oops: :oops:

nu, vandaag, interpreteer ik die zijn reactie dat ge vooral niet moet komen zeuren vanaf het moment dat ge getekend en betaald hebt... de mondige consument zien ze liever niet afkomen...

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 25-04-2011 11:36

ik heb in alle geval de mail gestuurd naar chevrolet belgie en mijn garagist vv-auto in copy gezet.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2011 12:36

rdl schreef:

En Stone: da's toch weeral uwe vervangwagen niet die in de prak op die takelwagen stond? ;)

We duimen in ieder geval dat uwe Cruze snel in orde is dat ge dat vooral snel kunt vergeten! :!:
nee nee jong da was gelukkig genoeg niet de Chevrolet Lacetti die ik als vervangwagen meekreeg , ik moet erbij zeggen dat dat wagentje verrassend goed reed op autosnelweg.

Ja hopelijk zijn de vervangstukken deze week binnen dan kan ik binnen een 10 tal dagen terug met de cruze de baan op....

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2011 12:58

rdl schreef:
phv schreef: logische ) vraag : waarom wij niet ?


nu, vandaag, interpreteer ik die zijn reactie dat ge vooral niet moet komen zeuren vanaf het moment dat ge getekend en betaald hebt... de mondige consument zien ze liever niet afkomen...
Ik vrees dat je gelijk hebt , maar de grootste schrik van zulke concerns zijn consumenten die zich organiseren.

Ik was wel verschoten dat er toch een massa volk met T-shirts en petjes van Chevrolet daar in Zolder rondliepen en het lijkt mij bijna onmogelijk dat dit allemaal dealers waren of wel mochten die hun volledige familie meebrengen .
Nu ,uit ervaring vanuit mijn werkgever (CNH) weet ik wel dat dealers langs alle kanten in de watten gelegd worden het zijn zij die het product verkopen en het zou me niet verbazen dat men bij Chevrolet van het standpunt ingaat dat de consument zich maar moet tevreden stellen met het product die al een heel goede prijs kwaliteit verhouding heeft (en daar kan ik ze dan weer geen ongelijk geven).

Ik denk moesten wij als Forum meer georganiseerd zijn en meer naar buiten toe reclame voor Chevrolet maken dat "wij" dan misschien wel zouden in aanmerking komen voor speciale acties....

Plaats reactie

Terug naar “meetings 2011”