Idee voor een meeting circuit zolder WTCC-toer 22/24 april

alle meetings die interessant zijn voor de leden kunnen hier vermeld worden
Plaats reactie
c3ltic
Master member
Master member
Berichten: 1130
Lid geworden op: 22-01-2011 23:22

Bericht door c3ltic » 25-04-2011 13:48

Ik had het daar gevraagd hoe je precies de invitatie kon krijgen, maar blijkbaar ging het vooral om lange armen, en dus via kennissen van de chevrolet-piloten en teamleden. Eigenlijk wel een beetje dircriminerend :(

Inderdaad opmerkelijk dat er daar veel rondliepen met chevrolet-kledij, petjes en toebehoren. Vraag me af of die ook allemaal "cruze-eigenaars" waren. Want dan zouden wij toch eigenlijk al meer redenen moeten hebben om invitatie te krijgen om de tent van Chevrolet binnen te mogen. Maar ja, mocht al niet klagen dat ik met 4 man gratis binnen kon op het circuit.

Verder heb ik daar wel eens de gelegenheid genomen om te solliciteren bij DVB-Racing. Ik mag in de loop van de week eens bellen om te zien of ze geen vaste chauffeur meer nodig hebben om de wagens van circuit naar circuit te rijden. Ondertussen ook ontdekt dat ze nog piloten nodig hebben ook om Renault Clio, BMW M3 GT4 en Lamborghini Gallardo GT3 (laatste 2 waarschijnlijk iets buiten mijn categorie :roll: ) te besturen. Kan maar eens proberen é :P

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 25-04-2011 18:11

ja het zou heel fijn zijn als chevrolet België en Nederland wat meer vertrouwen in een forum hebben ,wij zijn tenslotte de beste promotors die er rondlopen denk ik dan
ik heb een collega op het werk die ook altijd naar de clio cup (een zeer goede vriend rijd daar) gaat en alleen de mensen die rechtstreeks iets met de racerij te maken hebben krijgen de petjes en shirts
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

rdl
Member Senior
Member Senior
Berichten: 420
Lid geworden op: 05-02-2011 15:01

Bericht door rdl » 25-04-2011 23:24

c3ltic schreef:Verder heb ik daar wel eens de gelegenheid genomen om te solliciteren bij DVB-Racing.
slim gezien :!: droomjobke... ik zal er eens naar toe bellen om een goed woordje voor je te doen ;)

:lol:

joel
lid
lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 23-12-2012 17:02

Bericht door joel » 24-12-2012 12:46

Knappe foto's.

Plaats reactie

Terug naar “meetings 2011”