meeting in het najaar bij voldoende animo

hierin komt alleen info over de meetings van ons eigen chevrolet cruze forum
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

meeting in het najaar bij voldoende animo

Bericht door CruzerLT » 28-08-2011 13:48

zoals ik de reacties lees is er toch wel belangstelling voor een meeting
mijn bedoeling is om naar 2 meetings te gaan per jaar
1x begin van het jaar ,april of mei deze op Nederlandse bodem(Breda)
1x eind van het jaar ,oktober op Belgische bodem(schoten)

ik wil graag even jullie mening over de meetings
dus breng je stem uit, en laat het ook in een reactie nog even horen

ik ben zelf voor de laatste mogelijkheid ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 28-08-2011 14:02

Persoonlijk zou ik voor idd 2 grote meeting dagen gaan maar daar naast ook provinciale kleinere meetings houden die haalbaarder zijn voor de mensen die er minder tijd kunnen voor vrijmaken.

Gast

Bericht door Gast » 28-08-2011 15:30

Hier is het probleem mensen tesamen te brengen zelfs al moesten we we dit doen onder club vorm ware dit héél moeilijk , het is al moeilijk om nieuwe leden te vinden die zichzelf willen voorstellen , dit moet ergens eigen zijn aan de lage landen , want de Duitse site loopt tamelijk goed en die zullen nu binnenkort een grote meeting doen in Wenen.
Nog een club waar ik jaloers van ben is Club Chevrolet in Romenia weliswaar voor alle Chevrolets maar ze kunnen toch telkens mensen op de baan brengen en ik vermoed dat ze zelfs wat steun krijgen van de PR manager van Chevrolet.

Daarom denk ik eraan een soort club forum Chevrolet Benelux te maken , voor alle Chevrolet rijders.

Veel van de problematiek met dealers en navigatiesysteem enz treffen zowel Spark rijders als Captiva rijders en hoe meer volk een vuist maakt hoe meer ze moeten plooien......

Het zit al ergens in mijn hoofd hoor alleen moet het er nog uit komen ik denk van te beginnen via Facebook omdat je gemakkelijk pagina's kan maken foto's opladen discusies beginnen en Chevrolet zelf erbij betrekken aangezien ze ook Facebook zitten....

Ik zal nog zien wat ik zal doen.....

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 28-08-2011 20:03

Er zullen zo ie zo leden bijkomen met de HB

Gast

Bericht door Gast » 28-08-2011 20:15

chevy1979 schreef:Er zullen zo ie zo leden bijkomen met de HB
Denk niet dat het zo een vaart zal lopen als de dealers hun klanten blijven wegjagen door verkeerde inlichtingen te geven en uit te vliegen. :cry: :? :(

Gast

Bericht door Gast » 04-09-2011 23:16

chevy1979 schreef:Persoonlijk zou ik voor idd 2 grote meeting dagen gaan maar daar naast ook provinciale kleinere meetings houden die haalbaarder zijn voor de mensen die er minder tijd kunnen voor vrijmaken.
Ik vrees dat dit niet meer voor deze eeuw zal zijn ,hier op het forum krijg je misschien 8 mensen bij elkaar maar eens het moment er is dan komen er maar een stuk 4 , of ze zitten in een file of het is te nat of ze laten zelf gewoon niets meer weten , ach ik maak mij er niet meer druk om heb sowieso al last van hoge bloeddruk . Ik ga naar All American meetings staan er Cruze's zoveelste beter staan er geen , ik ben er toch en ik amuseer me mij wel met de USA Cruisers.
Maar zelf ben ik geen vragende partij meer.......

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 05-09-2011 06:45

Stone schreef:
chevy1979 schreef:Persoonlijk zou ik voor idd 2 grote meeting dagen gaan maar daar naast ook provinciale kleinere meetings houden die haalbaarder zijn voor de mensen die er minder tijd kunnen voor vrijmaken.
Ik vrees dat dit niet meer voor deze eeuw zal zijn ,hier op het forum krijg je misschien 8 mensen bij elkaar maar eens het moment er is dan komen er maar een stuk 4 , of ze zitten in een file of het is te nat of ze laten zelf gewoon niets meer weten , ach ik maak mij er niet meer druk om heb sowieso al last van hoge bloeddruk . Ik ga naar All American meetings staan er Cruze's zoveelste beter staan er geen , ik ben er toch en ik amuseer me mij wel met de USA Cruisers.
Maar zelf ben ik geen vragende partij meer.......
ik begrijp je teleurstelling Stone, het vorige forum waar ik lid van was hield elk jaar 2 meetings
er waren 300 leden ,als er tussen de 5 en 10 leden kwamen moest je al blij zijn
maar ik ga het toch nog proberen, kijken wat er van komt ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 08-09-2011 18:07

Heb gezegd dat ik waarschijnlijk zou komen. Ging echter niet door en heb echt geen zin om hier op het forum te verklaren waarom. Maar als dit soort opmerkingen blijven komen stop ik helemaal met het forum. Ben dit soort toespelingen echt beu.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 08-09-2011 18:48

Daar geef ik je gelijk in phv. Ik heb dan ook alle begrip voor je reactie. Het moet plezant blijven en mag zeker geen verplichting worden of uitgroeien tot iets gedwongen. Je bent dan ook geen verantwoording verschuldigd. Ik hoop toch dat we jou hier nog zullen tegenkomen. ;)

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 08-09-2011 19:43

arrivinghere schreef:Daar geef ik je gelijk in phv. Ik heb dan ook alle begrip voor je reactie. Het moet plezant blijven en mag zeker geen verplichting worden of uitgroeien tot iets gedwongen. Je bent dan ook geen verantwoording verschuldigd. Ik hoop toch dat we jou hier nog zullen tegenkomen. ;)
ik wil er even op in haken ,alles wat we als forum doen of laten is geheel vrijblijvend
als iemand zich vlak voor een meeting afmeld hoeft hij van mij echt geen verklaring af te leggen waarom niet
het is leuk als er iemand komt, maar zie zoiets nooit als een verplichting

@phv ik hoop dat ik zo wat onrust bij je hebt weggehaald en je hier alsnog met plezier blijft vertoeven
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “meetings chevroletcruze.forum2go.nl”