uitlaatcollecteur 1.8

hierin kunt u alles kwijt wat met tuning en racesport te maken heeft van de cruze
PV-Cruze
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 06-05-2014 16:47

Bericht door PV-Cruze » 23-03-2015 14:58

Chevy schreef:
mx81 schreef:Mooi :D dat ik deze zelf niet gevonden had.. Voor dat geld vind je zelfs geen losse cat..
Ziet er echt wel mooi uit.. Een goede oplossing voor iedereen die toch een cat wil behouden..

Goed speurwerk! :twisted:
En de kat wil ik graag behouden.
Nou nog kijken om hem in NL te krijgen
Ben onbekend met paypal maar zal eens informeren voor ANWB creditcard, iemand hier ervaring mee?
Volgens mij is de creditcard van de ANWB een Visa kaart.
Ik heb zelf al jaren een creditkaart van American Express, een Blue Card.
Bij deze kaart garandeerd American Express alle aankopen via internet, en alle mogelijke fraude daarmee.
deze kaart kost op jaarbasis meen ik 50 euro, alle aankopen en afschriften kun je online volgen, ben zeer tevreden met American Express.
De enigste rescrictie die American Express heeft is dat je voor deze kaart wel een bepaald salaris moet hebben, ik meen dat dit ongeveer een modaal inkomen moet zijn.

Heb bewust deze kaart gepakt, omdat ik voorheen met mijn andere Amerikaanse auto's regelmatig spullen in de USA bestelde, en American Express daar toch wel een beetje ingeburgrd is, en dat is Visa niet.

Ook als je zelf naar American Express belt met een vraag, dan stellen ze je als eerste een persoonlijke vraag, waarop jij echt alleen maar antwoord op kunt geven.

Ben zelf heel huiverig voor Paypal, na al het negatieve nieuws daarover (fraude gevoelig),
Bij Tros radar en kassa hadden ze het erover dat je Paypal moet machtigen om geld van je huidige betaalrekening te mogen afschrijven indien nodig.
Voor Paypal heb je alleen een inlognaam en wachtwoord, als onverlaten achter deze namen zijn gekomen (lees account gehackt of iets dergelijks), omzijl je dus alle beveiligingen (random reader Rabobank) van je eigen bank.

Dit was het bericht over Paypal enige tijd terug, misschien dat ze inmiddels iets aan hun beveiliging gedaan hebben.

Plaats reactie

Terug naar “tuning ,rally , en andere races”