Chiptuning

hierin kunt u alles kwijt wat met tuning en racesport te maken heeft van de cruze
Plaats reactie
bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Re: Chip tuning cruze 163 pk

Bericht door bjornoz » 21-01-2013 20:58

Valére schreef:Beste forum vrienden ben vandaag gaan bevragen voor mijn cruze 163 pk te laten chip tuning volgens de dealer zou hij een andere koppeling krijgen en een vermogen van 200 pk prijs 350 euro ben aan het overwegen te doen .Zijn er nog leden die het al hebben laten doen grts Valere
Welke dealer doet da? De mijne allesins niet

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Re: Chip tuning cruze 163 pk

Bericht door hangterisaan » 21-01-2013 21:09

Valére schreef:Beste forum vrienden ben vandaag gaan bevragen voor mijn cruze 163 pk te laten chip tuning volgens de dealer zou hij een andere koppeling krijgen en een vermogen van 200 pk prijs 350 euro ben aan het overwegen te doen .Zijn er nog leden die het al hebben laten doen grts Valere
Een andere koppeling en een map voor 350 ? Ge bedoeld meer koppel denk ik ;-) . En 350 euro is dan zonder rollenbank dus maw standaard file die word ingeladen en dus niet op wens en achteraf geen meting om te zien of de waardes goed zijn . Je kan 200 pk hebben maar evengoed maar 170 en je DPF kapotrijden . Best naar een gerenommeerd bedrijf gaan , kost iets meer maar op dit gebied is goedkoop zeker geen beterkoop . Denk aan BR-performance en C.T.H. bijv . (best geen ziptuning , atm en dergelijke ) .
Voor de rest kan ik het enkel maar aanbevelen . Nu de Cruze terug in orde is en een remmen upgrade heeft gehad ga ik er binnenkort ook eens voor gaan :-)
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Re: Chip tuning cruze 163 pk

Bericht door bjornoz » 21-01-2013 21:11

hangterisaan schreef:
Valére schreef:Beste forum vrienden ben vandaag gaan bevragen voor mijn cruze 163 pk te laten chip tuning volgens de dealer zou hij een andere koppeling krijgen en een vermogen van 200 pk prijs 350 euro ben aan het overwegen te doen .Zijn er nog leden die het al hebben laten doen grts Valere
Een andere koppeling en een map voor 350 ? Ge bedoeld meer koppel denk ik ;-) . En 350 euro is dan zonder rollenbank dus maw standaard file die word ingeladen en dus niet op wens en achteraf geen meting om te zien of de waardes goed zijn . Je kan 200 pk hebben maar evengoed maar 170 en je DPF kapotrijden . Best naar een gerenommeerd bedrijf gaan , kost iets meer maar op dit gebied is goedkoop zeker geen beterkoop . Denk aan BR-performance en C.T.H. bijv . (best geen ziptuning , atm en dergelijke ) .
Voor de rest kan ik het enkel maar aanbevelen . Nu de Cruze terug in orde is en een remmen upgrade heeft gehad ga ik er binnenkort ook eens voor gaan :-)
Ik ga naar BR gaan in willebroek chippen + uitlaat voor onder men diesel

Maarten
Newby
Newby
Berichten: 48
Lid geworden op: 21-11-2012 19:05

Bericht door Maarten » 21-01-2013 21:12

c3ltic schreef:Nergens een verlaten vliegveld ofzo ter beschikking?

BTW, ondertussen al goed nieuws gehoord van cruzegirl... Het verbruik gaat naar beneden. Nog max 36000km en heb de remapping terugverdient :D
Ik zou het eens moeten opzoeken, maar ooit met de vrachtwagen over een verlaten vliegveld moeten gaan aan de kustregio, omdat ik er anders niet weggeraakte. Meer info volgt nog.

Hmm geen idee of het effectief mogelijk zou zijn, Kerkstraat in Koksijde(Wulpen), Ter info, ik moest leveren bij het Rioolwaterzuiveringsstation op de Conterdijk, dus ja ik was genoodzaakt daar door te gaan met den oplegger.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Re: Chip tuning cruze 163 pk

Bericht door arrivinghere » 22-01-2013 10:16

Valére schreef:Beste forum vrienden ben vandaag gaan bevragen voor mijn cruze 163 pk te laten chip tuning volgens de dealer zou hij een andere koppeling krijgen en een vermogen van 200 pk prijs 350 euro ben aan het overwegen te doen .Zijn er nog leden die het al hebben laten doen grts Valere
Ik geloof daar niet veel van. Op voorhand het vermogen van een tuning opgeven is onzin. Dat moet gemeten worden. Als je een goeie tuner wil en toch niet teveel geld kwijt wil zijn, kan ik ASD in Meerhout aanraden. Maatwerk. Prima verhouding prijs/kwaliteit, service.

http://www.asdchiptuning.be/be-nl/index.html

Plaats reactie

Terug naar “tuning ,rally , en andere races”