Amerikaanse Cruze gelanceerd

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
Plaats reactie
Wesley
lid
lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 19-07-2010 05:32

Amerikaanse Cruze gelanceerd

Bericht door Wesley » 11-09-2010 09:29

De Chevrolet Cruze is alweer dik een jaar in ons land leverbaar, maar in het thuisland van het merk, de Verenigde Staten, komt de vierdeurs sedan pas deze maand uit. Gek hé?

De Cruze is een echte Amerikaan als het gaat om het beeldmerk en zijn naam. Voor Europa wordt de wagen echter in Zuid-Korea geproduceerd, waar tevens een belangrijk deel van de ontwikkeling is uitgevoerd. Voor de thuismarkt laat de fabrikant het model nu in eigen land produceren. Daartoe is gezocht naar een geschikte faciliteit. Uiteindelijk viel de keuze op de faciliteit van Ohio, waarvan velen hadden verwacht dat General Motors hem zou sluiten.

Met de Cruze bindt Chevrolet in Amerika de strijd aan met types als de Toyota Corolla, Honda Civic en de Ford Focus. In Nederland ondervindt het model concurrentie van hoofdzakelijk de Mitsubishi Lancer en Mazda 3. Volgens de importeur liggen de verkopen in het particuliere segment dermate hoog, dat de Cruze een Top 10-positie kent.

Bron=> autotelegraaf.nl
Vol spanning aan het uitkijken naar de Cruze Hatchback.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 11-09-2010 09:31

snelle reactie Wesley!!!!
maar zo staat het beter toch?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Wesley
lid
lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 19-07-2010 05:32

Bericht door Wesley » 11-09-2010 09:33

Ziet er goed uit.
GOOD WORK 8)
Vol spanning aan het uitkijken naar de Cruze Hatchback.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2011 23:16

Ondertussentijd gaat het goed met de verkoop van de Cruze in de VS in de maand mei zijn er meer Cruze's verkocht dan andere automerken.
22711 Cruze's tegen over 22303 Ford Focus'en en 22006 Hyundai Elantra's.

(Bron : GM authority )

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 13-06-2011 15:32

ik heb het idee dat de verkopen in Europa wat achterblijven bij de andere continenten
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 13-06-2011 17:00

CruzerLT schreef:ik heb het idee dat de verkopen in Europa wat achterblijven bij de andere continenten
Toch zie je meer en meer Cruze's rijden ben ook al een paar Orlando's tegen gekomen en ik verwacht dat als de vijfdeurs uitkomt dit wel een boost zal geven.

Sommige Belgen en de Nederlanders associëren nog altijd het merk Chevrolet met Daewoo volledig onterecht vind ik. Sommigen kennen enkel Volkswagen ,Audi , Mercedes en BMW . Ook de media kent enkel deze merken koop maar eens een autogids (magazine).

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 13-06-2011 18:18

Stone schreef:
CruzerLT schreef:ik heb het idee dat de verkopen in Europa wat achterblijven bij de andere continenten
Toch zie je meer en meer Cruze's rijden ben ook al een paar Orlando's tegen gekomen en ik verwacht dat als de vijfdeurs uitkomt dit wel een boost zal geven.

Sommige Belgen en de Nederlanders associëren nog altijd het merk Chevrolet met Daewoo volledig onterecht vind ik. Sommigen kennen enkel Volkswagen ,Audi , Mercedes en BMW . Ook de media kent enkel deze merken koop maar eens een autogids (magazine).
ja in de meeste auto-bladen schrijven ze massaal over de duitse merken
dikwijls wel jammer vind ik
er is genoeg te schrijven over de overzee-se gebieden(merken)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Gast

Bericht door Gast » 22-07-2011 20:23

Vanaf 2013 verkrijgbaar in Diesel versie in de USA.

Bron :http://media.gm.com/content/media/us/en ... uze_diesel

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”