Chevrolet Winter Testdag

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
Plaats reactie
bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Chevrolet Winter Testdag

Bericht door bertvaneck » 21-09-2012 13:19

Chevrolet Winter Testdag
Met uw Chevrolet of Daewoo heeft u gekozen voor een betrouwbare en veilige auto. Goed en tijdig onderhoud verhogen de betrouwbaarheid nog eens extra. Met de winter voor de deur is het zeer belangrijk dat alle wintergevoelige onderdelen van uw auto goed worden gecheckt.

Op 3 november is het weer tijd voor de Chevrolet Winter Testdag. Op deze dag kunt u terecht bij uw Chevrolet dealer of erkend reparateur voor een gratis wintercheck.

Tijdens de gratis wintercheck worden 18 wintergevoelige punten gecontroleerd.
Het gaat om de volgende punten:

radiateur
radiateurdop
thermostaat
waterslangen
slangklemmen
waterpomp
ventilatorriem
koelvloeistof
accu
expansievat
uitlaat
schokdempers (voor en achter)
banden (alle 4 en reserveband)
remmen (voor en achter)
koppeling
ruitenwisserbladen/ ruitensproeier
motoroliepeil
verlichting
Bovendien kunt u van 1 t/m 5 november extra voordelig een Winterplan Garantie Certificaat kopen voor slechts € 14,95 (normaal € 19,95). Dit certificaat geeft u maar liefst 5 maanden garantie op de 10 vetgedrukte punten die tijdens de Wintercheck worden gecontroleerd.*
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Flashworks
Member Senior
Member Senior
Berichten: 265
Lid geworden op: 31-01-2011 17:13

Bericht door Flashworks » 21-09-2012 13:24

Is dit alleen voor NL of ook voor BE?
Afbeelding
Life is great in my cruze.

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 21-09-2012 13:25

ik hebt geen idee vraagt het je dealer groeten Bert
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 21-09-2012 22:03

Meeste is zo ie zo nog garantie van mij :D

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 23-09-2012 16:38

ik laat de check ook altijd uitvoeren
en inderdaad alles valt onder garantie, dus een certificaat kopen doe ik zeker niet :P
volgens mij is dit alleen in Nederland, word al jaren gedaan ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 23-09-2012 16:45

CruzerLT schreef:ik laat de check ook altijd uitvoeren
en inderdaad alles valt onder garantie, dus een certificaat kopen doe ik zeker niet :P
volgens mij is dit alleen in Nederland, word al jaren gedaan ;)
hebt jij ook de bon gehad van de gratis olie beurt ??ik maak er mooi gebruik van het scheelt ons mooi 2x 62 euro op de jaar beurt is toch mooi mee genomen :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 23-09-2012 16:48

bertvaneck schreef:
CruzerLT schreef:ik laat de check ook altijd uitvoeren
en inderdaad alles valt onder garantie, dus een certificaat kopen doe ik zeker niet :P
volgens mij is dit alleen in Nederland, word al jaren gedaan ;)
hebt jij ook de bon gehad van de gratis olie beurt ??ik maak er mooi gebruik van het scheelt ons mooi 2x 62 euro op de jaar beurt is toch mooi mee genomen :D
nee ,is mij niks van bekend :?:
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 23-09-2012 16:56

Actievoorwaarden “Chevrolet Gratis-Oliebeurt-Weken”
1. Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de “Chevrolet Gratis-Oliebeurt-Weken” actie (hierna te noemen “Actie”) die georganiseerd wordt door Chevrolet Nederland BV, Lage Mosten 55, 4822 NK Breda, verder aangeduid als “Chevrolet”.
2. De Actie loopt van 6 augustus 2012 tot en met 30 September 2012 en geldt alleen voor Chevrolet- en Daewoo rijders.
3. De gratis oliebeurt is alleen geldig bij inlevering van de Gratis-Oliebeurt-Coupon (ook verkrijgbaar bij uw dealer) in combinatie met een APK of 10-punten check bij een officiële Chevrolet Distributeur en/ of Erkend Reparateur1.
4. Een oliebeurt omvat het verversen van de olie en vervangen van de oliefilter. Zolang de voorraad strekt op olie en oliefilters.
5. Maximaal één gratis oliebeurt per kenteken.
6. Gerechtigd tot deelname zijn in Nederland woonachtige personen die tijdens de deelname minstens 18 jaar oud zijn.
7. Chevrolet behoudt zich het recht voor deelnemers op enig moment te diskwalificeren, wanneer Chevrolet van mening is dat de deelnemer één van de actievoorwaarden heeft overtreden, onvolledige of onjuiste informatie heeft verstrekt of op enige wijze in strijd met de geldende wet- en regelgeving heeft gehandeld.
8. Deelname aan de Actie van Chevrolet houdt automatische acceptatie van de actievoorwaarden in. Betwisting van de in dit document genoemde actievoorwaarden zal niet in overweging worden genomen.
9. Deelname aan de Actie van Chevrolet is gratis.
10. Door mee te doen aan deze Actie worden uw persoonsgegevens door Chevrolet opgeslagen voor marketingdoeleinden, de verzending van actuele aanbiedingen, ontvangen van de nieuwsbrief of om contact met u te onderhouden. Meer informatie over de opslag van uw persoonsgegevens en gebruik van uw data kunt u vinden in onze privacy statement op www.chevrolet.nl. U kunt op ieder moment beslissen dat het Chevrolet niet langer is toegestaan uw persoonsgegevens voor marketing doeleinden te gebruiken of vragen om uw persoonsgegevens te laten corrigeren door contact op te nemen met uw Chevrolet dealer, respectievelijk een e-mail of brief te sturen aan: Chevrolet Nederland B.V., Data Privacy Officer, Postbus 3938, 4800 DX Breda (e-mail: privacy@chevrolet.nl).
11. Chevrolet, de door haar ingeschakelde hulppersonen en/of derden zijn niet aansprakelijk voor enige schade, direct en/of indirect, die voortvloeit uit, of op enige andere wijze verband houdt met deze Actie.
12. Chevrolet behoudt zich te allen tijde het recht voor om een deelnemer om haar moverende redenen te weigeren of te diskwalificeren, of om de Actie naar eigen goeddunken zonder voorafgaande aankondiging definitief of
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 23-09-2012 17:02

daarom mij garage stuurt al deze actie door echt een super garage Fred Janssen naarden :D :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

corensan
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 10-02-2011 22:55

Bericht door corensan » 23-09-2012 21:42

ventilatorriem :roll:
There is intelligent life on earth.....
......But i'am just visiting

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”