chevy gaat weg en de problemen die dit zal geven

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

chevy gaat weg en de problemen die dit zal geven

Bericht door bjornoz » 05-04-2014 13:38

ik heb met een baas van een chevy dealer gepraat,

tegen eind mei zou er geen enkele chevy dealer meer zijn in belgie/benelux
de magazijnen met vervang stukken sluiten en de wagen zal niks meer waard zen.

deze mens rade me dan ook aan zo snel mogelijk de chevy te verkopen want stukken vinden of een garage die er aan wilt werken zal vanaf dan nog moeilijk te vinden zijn.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 05-04-2014 15:24

Laat je niet op de kast jagen.
Ik ging pas onderdelen halen bij de zaak waar ik altijd mijn spul haal en toen expres nog gevraagd of de onderdelenlijn open blijft en ze kunnen gewoon blijven leveren.

Ik rij mijn Chevy niet omdat hij wat waard is maar omdat ik hem mooi vind!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 05-04-2014 16:25

Chevy schreef:Laat je niet op de kast jagen.
Ik ging pas onderdelen halen bij de zaak waar ik altijd mijn spul haal en toen expres nog gevraagd of de onderdelenlijn open blijft en ze kunnen gewoon blijven leveren.

Ik rij mijn Chevy niet omdat hij wat waard is maar omdat ik hem mooi vind!
ik ben de auto al grondig beu eerlijk gezegd, zal blij zen alsek binnen een jaar ofzo een mercedes of audi kan kopen.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 06-04-2014 19:26

bjornoz schreef:
Chevy schreef:Laat je niet op de kast jagen.
Ik ging pas onderdelen halen bij de zaak waar ik altijd mijn spul haal en toen expres nog gevraagd of de onderdelenlijn open blijft en ze kunnen gewoon blijven leveren.

Ik rij mijn Chevy niet omdat hij wat waard is maar omdat ik hem mooi vind!
ik ben de auto al grondig beu eerlijk gezegd, zal blij zen alsek binnen een jaar ofzo een mercedes of audi kan kopen.
dat jij je chevy beu bent wisten we al ,maar om dan alleen nog maar negatiefs rond te strooien gaat ook mij wat ver
ik heb regelmatig contact met mijn dealer en zij blijven gewoon chevy's leveren volgens hun
ook de onderdelen zal zeker geen problemen gaan opleveren .
dus dat iedere dealer er het bijltje bij neergooit kan er bij mij niet in
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 06-04-2014 20:14

CruzerLT schreef:
bjornoz schreef:
Chevy schreef:Laat je niet op de kast jagen.
Ik ging pas onderdelen halen bij de zaak waar ik altijd mijn spul haal en toen expres nog gevraagd of de onderdelenlijn open blijft en ze kunnen gewoon blijven leveren.

Ik rij mijn Chevy niet omdat hij wat waard is maar omdat ik hem mooi vind!
ik ben de auto al grondig beu eerlijk gezegd, zal blij zen alsek binnen een jaar ofzo een mercedes of audi kan kopen.
dat jij je chevy beu bent wisten we al ,maar om dan alleen nog maar negatiefs rond te strooien gaat ook mij wat ver
ik heb regelmatig contact met mijn dealer en zij blijven gewoon chevy's leveren volgens hun
ook de onderdelen zal zeker geen problemen gaan opleveren .
dus dat iedere dealer er het bijltje bij neergooit kan er bij mij niet in
dit is me gezegd door baas van men dealer. dus zeg dit alleen maar.
kan miss wel enkel maar op belgie slaan. hoop allesins van niet want dan heb ik nog meer probs dan ik nu al met chevy heb xD

overmorgen eens paar onderdelen onder garantie proberen te laten herstellen wss zullen ze weer niet willen. men zwarte onderdelen slaan ook wit uit aan de ruiten en de spiegels

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 07-04-2014 13:13

mijn dealer heeft me zelfs verteld dat chevrolet nog tot zelfs 18 jaar nog onderdelen kan leveren. Oa Bosal zou volop chevy-uitlaten aan het produceren zijn, en blijkbaar alle andere leveranciers zijn een grote stock aan het opbouwen. Mijn dealer verkocht +- 200 chevy's per jaar, en daarom is de directeur van chevy belgium zelf naar de garage gekomen om alles te bespreken. Een andere opmerking was dat opel ook constant verlies draait dat door duitsland ( merkel ) wordt bijgelegd. Hij voorspelde ook dat na 5 jaar chevrolet terug is in europa.
Ik heb er in alle geval alle vertrouwen in.
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 07-04-2014 21:38

ben het met de anderen eens, een auto koop je omdat ie je aanspreekt en/of het merk. Als je alles op inruilwaarde moet beoordelen. Daarnaast inderdaad: Chevrolet kan zo maar
terugkomen in Europa. Bij General Motors wijzigen ze nog
wel eens hun beleid. Ik ben een echte fan en we zien wel
hoe het loopt met Chevrolet en Europa.

groetjes,

Ingrid :D
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 21-04-2014 04:52

Stukken en reparaties gaan geen probleem geven . Je zal gewoon bij de opel dealer terecht kunnen . Je rijd tenslotte met een astra rond . Alleen heeft hij een chevy jasje .
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

phv
Member
Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2011 17:03

Bericht door phv » 21-04-2014 12:42

hangterisaan schreef:Stukken en reparaties gaan geen probleem geven . Je zal gewoon bij de opel dealer terecht kunnen . Je rijd tenslotte met een astra rond . Alleen heeft hij een chevy jasje .
nu doe je mijn cruze toch tekort ...
Philip - Chevrolet Cruze 2.0 VDCi LS 125pk Carbon Flash Centennial

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 21-04-2014 19:43

Je kunt het beter omdraaien.
De astra rijd in een Chevy jasje...
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”