Autonieuws | Nieuwe Chevrolet Cruze ongecamoufleerd gespot

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Autonieuws | Nieuwe Chevrolet Cruze ongecamoufleerd gespot

Bericht door bertvaneck » 31-03-2014 13:47

Autonieuws | Nieuwe Chevrolet Cruze ongecamoufleerd gespot



31 maart 2014 | 12:00 | Tekst: Jan Lemkes


Spionagefoto’s verhullen soms veel, maar aan deze beelden blijft weinig te raden over: zowel het in- als exterieur van de volgende Chevrolet Cruze zijn bij een Chinese GM-fabriek op de foto gezet.


Volgende maand onthult Chevrolet op de New York International Auto Show een nieuwe Cruze. Het huidige model is sinds 2009 op de markt, dus acht de General Motors-dochter de tijd rijp voor een opvolger. In China, waar GM zoals zoveel concerns groots aan de weg timmert, is de nieuweling nu volledig ongecamoufleerd op de foto gezet. Het Chinese Sohu.com wist de hand te leggen op de foto's.

Behalve het feit dat het wederom om een vierdeurs sedan gaat, lijkt de nieuwe Cruze in niets op het huidige model. De vlot gelijnde vierdeurs heeft een zeer horizontaal staande, ver naar voren lopende voorruit en een platte, puntige neus met langgerekte koplampen. Het huidige model heeft juist een stompe voorgevel met vierkante koplampen. De combinatie van een kleine grille tussen de koplampen en een zeer fors exemplaar in de bumper maakt de familieband met de Amerikaanse Malibu direct duidelijk.

Het interieur ziet er op het eerste gezicht weelderig uit, maar de opvallende kleurstelling die dit exemplaar meekrijgt draagt daar ongetwijfeld aan bij. Zonder de dikke leerlaag blijft er een modern dashboard over waarin we flink wat Opel-elementen terugzien. Een groot scherm in de middenconsole suggereert een uitgebreid multimediasysteem.

Of we de nieuwe Cruze ooit op de Nederlandse wegen gaan tegenkomen, is zeer de vraag: GM stopt eind 2015 met Chevrolet in Europa, dus een Europese introductie lijkt nauwelijks de moeite waard

http://www.autoweek.nl/nieuws/27579/nie ... erd-gespot
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 31-03-2014 22:33

Dat is echt lelijk. Net een verkrachte fiesta...

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 31-03-2014 22:39

Nee ik vind hem wel mooi jammer dat we hem niet in het echt kunnen zien :?:
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Mills
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2013 21:08

Bericht door Mills » 01-04-2014 00:09

Ik vind het ook niks. Oude model is veeeel mooier.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 01-04-2014 06:36

vind het huidige model ook een stuk mooier
de nieuwe cruze trekt inderdaad een beetje op een ford ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 01-04-2014 06:40

Ja dat klop Rinus dat hij op de Ford lijk maar ik vind de meeste auto,s op elkaar lijken uitgezonderd de Franse auto,s :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 14-04-2014 10:34

Autonieuws | Chevrolet Cruze ondergaat kleine facelift


14 april 2014 | 10:29 | Tekst: Lars Krijgsman


Op de New York International Auto Show zal Chevrolet deze week z'n gefacelifte Cruze wereldkundig maken. Of wij hem ook krijgen, is nog niet bekend. Wél kunnen we de opgefriste sedan alvast bekijken.


De Cruze is in sedanvorm alweer sinds 2009 in de Nederlandse showrooms te vinden en Chevrolet vond het tijd om de compacte vierdeurs lichtelijk op te frissen. Hardhandig zijn de ontwerpers niet te werk gegaan; de grootste veranderingen vinden we aan de voorzijde en ook daar moeten we goed kijken om verschillen waar te nemen.

Het front van de Cruze is gewijzigd en het geheel vertoont enige gelijkenissen met het vooraanzicht van de Volt. Ook komen we er vleugjes van de nieuwe Impala en Malibu tegen, twee modellen die hier niet in de showroom te vinden zijn. Led-dagrijverlichting is standaard aanwezig op de LT- en LTZ-uitvoeringen.

Ook vanbinnen heeft Chevrolet wat kleine wijzigingen aangebracht. Zo melden de Amerikanen de montage van (jawel) verbeterde bekerhouders en is de ontgrendelingsknop van de achterklep naar de middenconsole verplaatst. Ook het infotainmentsysteem MyLink heeft wat upgrades gekregen. Of we de aangescherpte Cruze in Nederland kunnen verwelkomen, is nog niet bekend; we zijn nog in afwachting van een reactie van Chevrolet Nederland.

http://www.autoweek.nl/nieuws/27782/che ... e-facelift
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 14-04-2014 18:47

is een mooie update!!! ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 14-04-2014 19:08

Dat vond ik ook zou er zeker over na denken om hem te kopen :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 14-04-2014 20:53

Die grill hoeft van mij niet maar die bumper is niet gek :!:
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”