Chevrolet gaat vanaf 2016 verder als nichemerk in Europa

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 11-02-2014 19:12

Ingrid waar ik blij om bent dat de onderdelen tot 2026 worden geleverd voor onze auto,s en dan ben ik 80 jaar wie dan leeft die dan zorgt ... :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 12-02-2014 18:33

ja dat is ook zo Bert. mijn Cruze ben ik ook nog zeker van plan 8 jaar te rijden, hij is pas 2 jaar, dus dat moet lukken.

Stoer dat je ook een Captiva hebt, ik zag vandaag nog 1 rijden, echt
een stoere auto.

Groetjes,

Ingrid
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 12-02-2014 18:41

De cruze lt 1.8 is van mijn vrouw en de Captiva 3.liter automaat is van mijn wij rijden veel naar Polen en naar Spanje en wij hebben een boot en die hang ik liever achter de Captiva de boot is lang 7.5 meter en heeft een behoorlijk gewicht en de captiva speelt er mee :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

broekven
Newby
Newby
Berichten: 23
Lid geworden op: 07-02-2015 11:49

Bericht door broekven » 19-03-2017 18:20

Iedereen zal inmiddels wel hebben vernomen dat General Motors het merk Opel heeft verkocht aan PSA (Peugeot / Citroen). Binnenkort dus geen Opel Kadett meer maar een Opel Baguette :D
Volgens mij betekent dat dat de weg vrij ligt voor GM om hun merk Chevrolet, en in het bijzonder de Cruze, te herintroduceren in Europa.
Het was immers de bedoeling van GM om de merknaam Chevrolet wereldwijd te exploiteren. In Europa heeft men het merk van de markt gehaald om ruim baan te geven aan hun zwaar verliesgevende merk Opel.
Men concurreert dus niet langer meer tegen zichzelf!!.
Wellicht dus de mogelijkheid voor ons allemaal om in de (nabije) toekomst nog eens een Cruze aan te schaffen. Wat denken jullie? Wishfull thinking of mogelijk realiteit.
I like to Cruze....I like my Cruze

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

terug komst G.M in Europa .

Bericht door bertvaneck » 19-03-2017 20:41

Ik hoop dat het waar is dat Gm terug komt in Europa onze cruze is van 2010 maar heeft pas 54547 kilo meter gereden maar komt hij terug dan koop ik zeker een nieuwe :D :D :D maar ik denkt het niet de motoren van Chevrolet voldoen niet aan de Europese normen op gebied van de milieu normen i.v.m. bijtelling voor lease rijders :?:
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”