Chevrolet gaat vanaf 2016 verder als nichemerk in Europa

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
Gert
Member
Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 11-08-2010 13:27

Bericht door Gert » 07-02-2014 23:06

Natuurlijk geen antwoord gekregen op mijn brief, het is duidelijk dat GM zijn PR het zwijgen geboden heeft. Maar ik heb me toch eens goed kunnen uitleven op de Chevrolet-Europe Facebook pagina. Wat support is er steeds welkom :p !!

http://www.facebook.com/ChevroletEurope?fref=ts
2010 Galaxy White Cruze LT , 150hp automatic.

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 08-02-2014 12:54

Dat was ook te verwachten wij werden gelijk op de hoogte gebracht door onze dealer van deze actie ik hoorde gisteren van iemand die een avo had maar bij een andere dealer was hier in Almere die hadden niks gezegd nou kan ik ook deze dealer wat mij niet vreemd voor komt dat zei hun klanten niet voorlichten wij kregen van onze dealer een aanbieding als wij een Opel kochten op in de prijs klasse cruze lt 1.8 een bod van 10000 plus 2000 extra samen 12000 maar begin er niet aan de onze heeft pas gelopen nu 37000 kilometers in 3 jaar en 4 maanden hij is net goed los de auto wij rijden hem gewoon op :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 09-02-2014 19:55

Beste Bert,

goed idee, rij de auto op, het is een fijne wagen. Ik ben erg blij met mijn Cruze. Niet alles is met inruilprijs te koop. Het is gewoon stoer om zo'n leuke Chevrolet te rijden. Waar ik ook kom met de auto, hier in Nederland heeft dat irriante ex Daewoo image veel schade aangericht. In de rest van de wereld snappen ze het tenminste, in Amerika is de Cruze de 1 op na best verkochte auto en wereldwijd nu op plaats 5. Alleen in Europa snappen ze het niet helemaal en blijven ze maar voor oordelen houden over dat het ex Daewoo is, terwijl de Cruze dezelfde techniek heeft als de Astra, en de Captiva toch wel erg lijkt op zijn broer de Antara. General Motors heeft een fout gemaakt in het begin met het rebatchen van die Daewoos en in Europa kent met General Motors niet zo, velen weten nieteens dat Opel een dochter is van General Motors. De Cruze is super, maar ik vind de Aveo hatchback en Captiva en Trax ook erg mooi. Zo zonde
dat men geen voet aan de grond heeft gekregen in Europa.

groetjes,

Ingrid
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 09-02-2014 20:18

Ingrid die smerige riool journalisten die in mij ogen geld krijgen om alles wat komt van GM de grond in te schrijven en VW de hemel in te prijzen met hun opmerkingen van krakend plastic in onze auto,s :twisted:groetjes Bert
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 10-02-2014 18:30

Bert, dat klopt idd. en het gaat ook nog nergens over. Volgens de journalisten (in Nederland) zou alleen de naam Chevrolet Amerikaans zijn. Nou reken maar dat al die Chevrolets op de tekentafel bij General Motors in Detroit ontworpen zijn en niet in Korea! Dat men toevallig een fabriek heeft in Korea die toevallig vroeger Daewoos produceerden, betekent niet dat het Daewoos zijn. Daarbij broer Opel Antara en Opel Mokka zijn exact in dezelfde GM Korea fabriek van de band gerold als de Captiva en Trax. Maar Opel is duits en Chevrolet een rebadge Daewoo, kun jij het intelligentie niveau van die maffe journalisten nog volgen?

In het begin hebben ze wel een prachtig bowtie logo op die Daewoos zoals die Matiz geplakt, dat hadden ze nooit moeten doen, vind je niet.

Lekker oprijden die auto's, de inruilwaarde is niet veel en de auto's
zijn gewoon ontzettend mooi en fijn om in te rijden.

groetjes,

Ingrid
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 10-02-2014 23:32

Ingrid dat doen wij ook zeker de auto,s zijn prima en we zijn er zuinig op en ze staan altijd binnen in de garage dus wat willen we nog meer vrg Bert :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 11-02-2014 06:57

Ingrid schreef: In het begin hebben ze wel een prachtig bowtie logo op die Daewoos zoals die Matiz geplakt, dat hadden ze nooit moeten doen, vind je niet.

Lekker oprijden die auto's, de inruilwaarde is niet veel en de auto's
zijn gewoon ontzettend mooi en fijn om in te rijden.

groetjes,

Ingrid
dat is volgens mij ook de grootste fout die ze hebben gemaakt, ze hadden nooit geen bowtie op de deawoos moeten plakken
daarmee hebben ze zichzelf de das mee omgedaan ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 11-02-2014 09:08

Rinus denkt jij dat dit de oorzaak is van de teloorgang ik denkt het niet de grootste oorzaak is anti VS journalisten die geld krijgen van bepaalde merken van Duitse bodem kijk naar de ADAC met hun valse promotie, van de auto van het jaar
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 11-02-2014 09:34

ook daar heb je gelijk in Bert
het zijn natuurlijk verschillende factoren bijelkaar gepakt die Chevrolet in Europa de das om doen
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 11-02-2014 18:43

tja, dat kan best inderdaad, met die journalisten.

Daarnaast, Chevrolet heeft in Europa een exclusief imago van oudsher (in Amerika is er voor elke beurs een chevy) en Opel heeft net t imago betrouwbaar, degelijk voor een redelijke prijs. En dan gaan ze Chevrolet inzetten als "budgetmerk", terwijl Chevrolet dat imago helemaal niet heeft, Beter hadden ze geen budgetmerk kunnen lanceren, of naast Opel of boven Opel. Opel als luxemerk boven Chevrolet positioneren, dat is een strategische misser geweest van GM.
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”