Chevrolet gaat vanaf 2016 verder als nichemerk in Europa

hier kunt u alles wat betrekking heeft op nieuws over de cruze kwijt , zowel exterieur als interieur ,en model varianten
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 07-12-2013 16:28

ik heb gisteren een mail gekregen van chevrolet Nederland
zie hieronder

Geachte heer Lips,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het klopt inderdaad dat Chevrolet heeft besloten om de verkoop van nieuwe voertuigen in Europa stop te zetten eind 2015.
Bij Chevrolet waarderen we het vertrouwen en de loyaliteit van onze klanten in West en Oost Europa en zullen
we onze onderhoud- en garantieafspraken nakomen.



Ook nadat we ons hebben teruggetrokken van de markt, zullen we in samenwerking met onze dealers en erkend reparateurs
een passend aantal servicepunten blijven aanbieden aan onze klanten.


Voor meer informatie wil ik u graag naar onze website verwijzen. dit kan door op de onderstaande link te klikken.

http://www.chevrolet.nl/pdf/customerinformation.pdf


Met vriendelijke groet,

Eric Pors


Chevrolet Logo

Chevrolet Nederland B.V.
Internet: www.chevrolet.nl
Lage Mosten 55, 4822 NK BREDA
PO Box 3938, 4800 DX BREDA
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 07-12-2013 16:36

ik zal de inhoud van de link hier even onder plaatsen




Zoals u misschien heeft vernomen, heeft Chevrolet beslist om de verkoop van nieuwe voertuigen in Europa* stop
te zetten. Dit betekent dat de verkoop van nieuwe Chevrolet voertuigen in Nederland eind 2015 zal eindigen.
Het is voor mij belangrijk om u, als gewaardeerde klant, persoonlijk aan te schrijven teneinde u te kunnen
verzekeren dat Chevrolet zich eraan zal houden om u en uw voertuig ook in de toekomst bij te staan. We zullen
onze diensten blijven aanbieden en zullen originele Chevrolet onderdelen blijven leveren. Iedere schriftelijke
garantie op of onderhoud aan Chevrolet voertuigen blijft ongewijzigd en zal volledig worden nagekomen
overeenkomstig de bepalingen van de overeenkomst. We zullen de best mogelijke wijze bepalen om al uw service
behoeften te kunnen voldoen via ons uitgebreide service netwerk.
Wij nodigen al onze Chevrolet klanten en een ieder die interesse heeft om voor eind 2015 een nieuw Chevrolet
voertuig te kopen, uit om contact te zoeken met hun plaatselijke Chevrolet partner.
Met vriendelijke groet,
Dr. Thomas Sedran
President and Managing Director Chevrolet Europe
Hieronder vindt u meer gedetailleerde informatie met betrekking tot vragen die u zou kunnen hebben.
* Markten waar de verkoop van nieuwe Chevrolet voertuigen zal worden
gecontinueerd: Rusland, Israel, Armenië, Azerbeidjaan, Wit-Rusland, Georgië, Moldavië

Hoe zit het met toekomstige onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan mijn Chevrolet?
Bij Chevrolet waarderen we het vertrouwen en de loyaliteit van onze klanten in West en Oost Europa en zullen we
onze onderhouds- en garantieafspraken nakomen. Iedere uitdrukkelijke schriftelijke garantie en elk service plan ten
aanzien van een Chevrolet voertuig zal ongewijzigd blijven en zal volledig worden nagekomen in overeenstemming
met de voorwaarden van de overeenkomst.
In samenwerking met onze dealers en erkend reparateurs zullen wij een passende aantal servicepunten blijven
aanbieden aan onze klanten. We zullen regelmatig updates publiceren op onze website.
Hoe zal mijn Chevrolet worden onderhouden nadat Chevrolet zich heeft teruggetrokken van de markt in West en
Oost Europa?
Ook nadat we ons hebben teruggetrokken van de markt, zullen we in samenwerking met onze dealers en erkend
reparateurs een passend aantal servicepunten blijven aanbieden aan onze klanten. U kunt bij uw lokale dealer
terecht voor al uw onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Indien er een verandering plaatsvindt in uw regio
zullen we u daarvan tijdig op de hoogte brengen. Bezoek onze website regelmatig voor nieuwe informatie.
Wat gebeurt er indien mijn dealer ermee ophoudt?
In samenwerking met onze dealers en erkend reparateurs zullen wij een passend aantal servicepunten blijven
aanbieden aan onze klanten, ook nadat we ons hebben teruggetrokken van de markt. U kunt bij uw lokale dealer
terecht voor al uw onderhouds- of reparatiewerkzaamheden. Indien er een verandering plaatsvindt in uw regio
zullen we u daarvan tijdig op de hoogte brengen. We zullen regelmatig updates publiceren op onze website.
Ik heb een brief ontvangen waarin mijn auto wordt teruggeroepen. Wat moet ik doen?
U dient de instructies te volgen zoals uiteengezet in de brief en een afspraak te maken met een van onze
servicepunten. Ga naar onze website en vind via de Dealer Locator een servicepunt bij u in de buurt

Hoe lang/hoe veel jaar zal Chevrolet onderdelen blijven leveren voor mijn auto?
In samenwerking met onze dealers en erkend reparateurs zullen wij een passend aantal servicepunten blijven
aanbieden aan onze klanten. We verwachten dat de onderdelen nog voor een periode van ten minste 10 jaar
beschikbaar zullen zijn.
Ik lease een Chevrolet. Maak ik mijn lease periode vol en lever ik mijn auto in zoals gepland?
Ik lease een Chevrolet. Ik wil mijn leasecontract nu beëindigen.
Bestaande leasecontracten worden niet beïnvloed door deze bekendmaking. Uw bestaande leasecontract blijft
ongewijzigd. Alleen uw leasemaatschappij kan overleg voeren over of instemmen met contractuele wijzigingen.
Neem in geval van twijfel contact op met uw leasemaatschappij.
De door mij gekochte Chevrolet is nog niet geleverd. Zal de auto nog steeds worden geleverd?
Uw bestelling is ongewijzigd. Neem contact op met uw dealer over de levering van uw auto.
De door mij gekochte Chevrolet is nog niet geleverd. Ik wil deze auto niet meer. Hoe kan ik mijn bestelling
annuleren?
In de komende dagen zullen we overleg voeren met de dealers om alle opties te bespreken. Neem contact op met uw
dealer indien u vragen heeft over uw koopovereenkomst of de levering van uw auto.
Daalt de recent door mij aangeschafte auto onmiddellijk in waarde?
Hoe zal Chevrolet mij daarvoor compenseren?
Er bestaan geen plannen om klanten te compenseren. Bij recente voorbeelden van merken die de markt hebben
verlaten is niet gebleken van een significante daling van de restwaarde op de lange termijn
Ik heb contact gehad met mijn Chevrolet dealer/ Chevrolet servicepunt, maar het lijkt alsof zij niet beschikken
over alle informatie met betrekking tot de bekendmaking.
We zijn pas recent begonnen met het contacteren van onze dealers om alle opties met hen te bespreken. Dit proces
zal de komende weken voortduren. Bezoek regelmatig onze website voor de laatste updates en het laatste nieuws
alsmede voor aanbiedingen voor nieuwe voertuigen en onderhouds- en reparatiewerkzaamheden in uw land
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 07-12-2013 16:59

Rinus bedankt voor deze informatie groet Bert
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 08-12-2013 13:46

Dat is wel een vervelend bericht!
Maar ik blijf zeker wel mijn Chevy rijden!
Was toch al van plan om deze auto zonder al te gekke dingen nog een paar jaar te mogen berijden.
Hoop dat jullie er ook zo over denken.

Als dit mooie forum maar niet verdwijnt blijf ik lachen!

Groetjes,

Chevy - Colin
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 08-12-2013 13:56

Chevy schreef:Dat is wel een vervelend bericht!
Maar ik blijf zeker wel mijn Chevy rijden!
Was toch al van plan om deze auto zonder al te gekke dingen nog een paar jaar te mogen berijden.
Hoop dat jullie er ook zo over denken.

Als dit mooie forum maar niet verdwijnt blijf ik lachen!

Groetjes,

Chevy - Colin
forum zal echt niet verdwijnen ,veel teveel liefhebbers voor een cruze hier :P
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 08-12-2013 13:57

En zo denkt ik er ook over we blijven rijden in onze Chevrolet en we blijven op het forum :D :?:
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Gert
Member
Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 11-08-2010 13:27

Bericht door Gert » 09-12-2013 18:35

Verschrikkelijk voor bv. mijn dealer, die enorm veel moeite heeft gestoken in het promoten van Chevrolet, en nu gaat ie geen wagen meer kwijt raken ...

Het is dus gewoon omdat de Chevrolets véél beter beginnen te verkopen dan de Opels, die veel duurder zijn voor dezelfde specs. Wel, ik wens ze er veel succes mee, maar als ik nieuwe wagen nodig heb (en dat is volgend jaar) kunnen ze die Opels ook steken waar het licht niet komt !!
2010 Galaxy White Cruze LT , 150hp automatic.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-12-2013 19:39

ik zelf heb het idee dat veel opel rijders overgegaan zijn naar chevrolet
en dat er nu veel niet meer zullen kiezen voor opel
hun eigen schuld!!!! ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 09-12-2013 20:20

Nou wat ik hebt gehoort van mij dealer liepen die kleine Chevrolet wel goed maar de cruze niet vind het nog steeds jammer maar ik rijd ze mooi af of op en die weinig kilometers die wij rijden dan wij nog tot 2026 rijden zolang blijven de onderdelen nog gemaakt . :?:
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

da Prutser
Newby
Newby
Berichten: 37
Lid geworden op: 19-08-2013 00:08

Bericht door da Prutser » 10-12-2013 00:05

De Sparks op LPG werden in het begin wel veel verkocht.
Niet om de auto maar puur om het wegenbelastingvrije icm goedkope LPG.
Laatste jaar is er bijna geen één meer verkocht.

De nieuwe Aveo is ook een mooie auto maar toch duur in zijn klasse.
Concurenten bieden eenzelfde auto aan voor een paar 1000 minder.

Dat de Cruze geen succes is geworden verbaast me eigenlijk wel.
In mijn ogen de eerste mooie Chevrolet.
Het verbruik valt me alleen tegen maar daar staan de Chevrolet/Daewoo's wel om bekend.

Een Captiva zou ik nooit kopen.
Of het zou persee een 7zitter moeten zijn.
Voor dat geld koop ik li-ever een Antara.
Dan krijg je er na een paar jaar nog wat voor terug.

Plaats reactie

Terug naar “nieuws berichten over de cruze”