auto instellingen > deurvergrendeling

hierin kunnen verbruik registraties , km. registraties en andere nuttige info ingezet worden
bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 25-02-2012 19:58

stone dat ben ik met je eens nou moet ik zeggen ze hebben een hoop bij geleerd de monteurs dat hebt ik wel gemerkt bij mij dealer waar ik prima word geholpen zo wel hier als in Polen
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 26-02-2012 13:14

Stone schreef:
Patje schreef: Nu meestal op fora kom je wel eens iets te weten dus mijn vraag weet er iemand of ik dat vanuit mijn instellingen kan doen.
Automatisch vergrendelen niet , wel automatisch ontgrendelen.
Alle vier de deuren vergrendel je door op op de vergrendelings- knop te drukken op de midden console (zoals Bert zei) en als de instellingen goed staan zal hij volledig ontgrendelen wanneer je uw contact aflegd (bij manuele bak) of bij P (automaat).

Ben eens benieuwd naar wat Uw dealer er van kent , de ervaring leert dat er maar weinig dealers zijn die weten wat allemaal kan.
Bij een manuele bak moet je nog je sleutel van het contact trekken, zolang de sleutel blijft zitten ontgrendelen de deuren niet.
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Gast

Bericht door Gast » 26-02-2012 14:03

Rostie87 schreef:
Bij een manuele bak moet je nog je sleutel van het contact trekken, zolang de sleutel blijft zitten ontgrendelen de deuren niet.
Dan vind ik de ontgrendeling bij een automaat handiger.

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 26-03-2012 16:02

Is had gelezen dat er in de Cruze een ¨follow me home¨ functie zou zitten waarbij ik op maak dat het in principe zo zou moeten zijn als ge de auto stil legt de lampen gedurende een bepaalde tijd blijven branden.
Nu bij de mijne blijven die in ieder geval niet branden of ik moet ze zelf activeren door even aan de hendel van de grootlichten te trekken.
In die geval blijven ze branden gedurende de tijd die ingegeven is.
Is dit de normale gang van zaken of staat er iets niet goed afgesteld bij mijn wagen.
Als ik de koffer even open voor ik afsluit dan blijft wel even de plaatverlichting branden.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 26-03-2012 16:32

Patje schreef:Is had gelezen dat er in de Cruze een ¨follow me home¨ functie zou zitten waarbij ik op maak dat het in principe zo zou moeten zijn als ge de auto stil legt de lampen gedurende een bepaalde tijd blijven branden.
Nu bij de mijne blijven die in ieder geval niet branden of ik moet ze zelf activeren door even aan de hendel van de grootlichten te trekken.
In die geval blijven ze branden gedurende de tijd die ingegeven is.
Is dit de normale gang van zaken of staat er iets niet goed afgesteld bij mijn wagen.
Als ik de koffer even open voor ik afsluit dan blijft wel even de plaatverlichting branden.
klopt helemaal wat je schrijft, valt niets aan te veranderen ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 26-03-2012 16:34

bij ons blijven ze wel branden als ik de garage in rijd gaan de lampen aan en de auto af sluit blijft de verlichting een korte tijd branden
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Gast

Bericht door Gast » 26-03-2012 16:57

Patje schreef:Is had gelezen dat er in de Cruze een ¨follow me home¨ functie zou zitten waarbij ik op maak dat het in principe zo zou moeten zijn als ge de auto stil legt de lampen gedurende een bepaalde tijd blijven branden.
Nu bij de mijne blijven die in ieder geval niet branden of ik moet ze zelf activeren door even aan de hendel van de grootlichten te trekken.
In die geval blijven ze branden gedurende de tijd die ingegeven is.
Is dit de normale gang van zaken of staat er iets niet goed afgesteld bij mijn wagen.
Als ik de koffer even open voor ik afsluit dan blijft wel even de plaatverlichting branden.

Dit is de normale gang van zaken om de Follow me home lichten te activeren efkens aan de de hendel duwen.
De tijd dat ze blijven branden kan je wel instellen in het configuratie menu.

fflippo
lid
lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 22-03-2014 10:23

Bericht door fflippo » 22-03-2014 18:21

Stone schreef:
Patje schreef: Nu meestal op fora kom je wel eens iets te weten dus mijn vraag weet er iemand of ik dat vanuit mijn instellingen kan doen.
Automatisch vergrendelen niet , wel automatisch ontgrendelen.
Ja, dat vind ik wel een nadeel. De deuren vergrendelen niet automatisch.
Chevrolet Cruze 1.8 LT hatchback

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 22-03-2014 18:23

Bij ons wel nooit een probleem :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

fflippo
lid
lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 22-03-2014 10:23

Bericht door fflippo » 22-03-2014 19:48

bertvaneck schreef:Bij ons wel nooit een probleem :D
Bij jou vergrendelen de deuren wel automatisch? Misschien moet ik het wel anders instellen in de boordcomputer. Hoe heb jij dat ingesteld staan?
Chevrolet Cruze 1.8 LT hatchback

Plaats reactie

Terug naar “Het gebruik van uw Cruze”