wat heb je vandaag aan je auto gedaan??????

hierin kunnen verbruik registraties , km. registraties en andere nuttige info ingezet worden
Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 23-01-2014 18:27

Zojuist bij het naar huis rijden was het weer de gewoonlijke file in het stad. En het ergste die jongen gastjes op hun opgefokte boosters hebben dan ook geen geduld en wringen hun overal door en tussen. Nu heeft juist 1 van hen met zijn brommer volledig op men achterbumper gezeten, resultaat verf weg, beschadigde bumper en vluchtmisdrijf. Op mijn omnium moet ik ook al niet rekeningen want als jonge bestuurder heb ik een franchise van 450€ :cry:
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 23-01-2014 22:06

Beste Stein,

Ken je spotrepair, dan spuiten ze een klein stuk van je auto in precies dezelfde kleur en je ziet er niks meer van. Ik had het zelf ook aan de hand, had iemand met zn winkelwagen in mijn auto gezeten. paar flinke diepe krassen, voor 150 euro is ie gemaakt, helemaal perfect, je ziet er niets van. Hier in Nederland (tegen de Belgische grens bij Maasmechelen) in Geleen zit zo iemand die dat maakt. Anders moet je eens googlen, ik weet het, het is zonde geld, maar dan is je auto in ieder geval weer in orde. dit is vele malen goedkoper dan een regulier schadeherstelbedrijf. ik hoop dat t goedkomt.

groetjes,

Ingrid
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 24-01-2014 06:28

mijn schade word ook volgende week gerepareerd mijn buren hebben het bij hun verzekering gemeld en gezegd dat het hun vuurpijl was
dus kost mij geen cent, schade zou komen op €500,00
zoals Ingrid zegt ,met spotrepair kunnen ze voor redelijke prijzen best beschadigingen wegwerken ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 24-01-2014 10:34

Ingrid schreef:Beste Stein,

Ken je spotrepair, dan spuiten ze een klein stuk van je auto in precies dezelfde kleur en je ziet er niks meer van. Ik had het zelf ook aan de hand, had iemand met zn winkelwagen in mijn auto gezeten. paar flinke diepe krassen, voor 150 euro is ie gemaakt, helemaal perfect, je ziet er niets van. Hier in Nederland (tegen de Belgische grens bij Maasmechelen) in Geleen zit zo iemand die dat maakt. Anders moet je eens googlen, ik weet het, het is zonde geld, maar dan is je auto in ieder geval weer in orde. dit is vele malen goedkoper dan een regulier schadeherstelbedrijf. ik hoop dat t goedkomt.

groetjes,

Ingrid
ok alvast enorm bedankt, zelf ben ik van Gent maar zal zeker eens opzoeken of hier ergens zo een reparateur is.
Garage vraagt me juist 450€ en dat vind ik toch teveel.
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 24-01-2014 19:24

Andere chevy garage gebeld en zij vragen maar 250€ voor de volledige reparatie. Is wel groot verschil voor hetzelfde werk. Binne paar weken dan maar de wagen binnensteken.



Gelukkig is het bij u allemaal in orde gekomen Rinus voor de wagen. Altijd zonde als de wagen waar zoveel zorg voor hebt schade oploopt zonder eigen fout.
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

Ingrid
Newby
Newby
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2013 22:59

Bericht door Ingrid » 24-01-2014 21:34

oke 250 euro, altijd veel geld maar is nog te doen.
Gelukkig ook Rinus, met die ellendige vuurpijl, dat t zo opgelost is.
T is gewoon irritant een vrij nieuwe auto en dan schade. Je kan t beter laten maken, ermee blijven rijden kost elke dag opnieuw frustratie, vind ik. Onze chevy's zijn nette auto's met hun bowtie (vlinderdasje) en dat moet ook zo blijven. hihi.

groetjes,

Ingrid
Chevy cruze 1.6 LT 2012
nr 5 op de lijst van meest verkochte auto's ter wereld!

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 03-02-2014 19:11

de cruze vandaag beginnen gebracht bij garage voor reapartie van de achterbumper. Ben de auto 2 dagen kwijt :(
Maar wat voor een vervangwagen, een Chevrolet Malibu deze wagen rijd echt wel zalig goed. is volledig niet te vergelijken met de cruze maar als je kijkt naar het prijsverschil is dat wel te begrijpen.
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 03-02-2014 19:27

de mijne is weer perfect hersteld ,niks meer van te zien 8)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 03-02-2014 20:11

die van mij krijgt direct volledig nieuwe achterbumper en de kleine steenslag die er is wordt weg gewerkt.
juist in het donker gereden met de Malibu xenon geeft echt dat beetje extra licht dat toch wel nodig hier op het platteland. Zelf durf ik het dus niet te installeren in de cruze daar ik al veel verhalen heb gehoord van garages zelf dat het plastiek van de koplamp zou dof worden na verloop van jaren.
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 03-02-2014 21:22

Stein schreef:die van mij krijgt direct volledig nieuwe achterbumper en de kleine steenslag die er is wordt weg gewerkt.
juist in het donker gereden met de Malibu xenon geeft echt dat beetje extra licht dat toch wel nodig hier op het platteland. Zelf durf ik het dus niet te installeren in de cruze daar ik al veel verhalen heb gehoord van garages zelf dat het plastiek van de koplamp zou dof worden na verloop van jaren.
ik rij al 2 jaar met xenon en er is nog niets te zien aan mijn glaskappen
dit zijn echt fabeltjes ,de lampen zijn zelfs minder warm dan halogeen lampen ;)

dat dof worden doen ze allemaal na verloop van tijd, gewoon omdat het plastic is dat na jaren gaat verweren
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Het gebruik van uw Cruze”