LPG

hierin kunnen verbruik registraties , km. registraties en andere nuttige info ingezet worden
mx81
Member
Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 23-11-2012 23:40

Bericht door mx81 » 04-02-2016 02:09

hey, heb net je andere onderwerp gelezen, maar ga hier antwoorden ;)
ik klok nu dicht tegen de 120.000 km aan met mijn 1.8. ik rij niet rustig (verre van) ik rij zonder catalysator en gewone bougies van 5eu/stuk. ik zit nu gemiddeld aan 9.4l verbruik op men 17" wintervelgen en 10.5l op men 19" zomervelgen.

ik maak me totaal geen zorgen over de kleppen, de personen die met deze verhalen afkomen zijn volgens mij in de jaren 90 blijven hangen, tegenwoordig is dit allemaal LPI (rechtstreeks geinjecteerd) en zijn die standaard uitgerust met een kopklepsmering systeem die de kleppen koelt en smeert.

op 150.000 moet ik de distributieriem vervangen, en dan gooi ik het kleppendeksel eens open om de klepspeling op te meten, maar dit zullen 9/10 hydraulische klepstoters zijn dus kleppen regelen gaat niet nodig moetten zijn veronderstel ik.

1 gouden tip, elke 15.000 km olie/oliefilter/bougies (dit gaat mischien 60-70eu kosten. )

voor de rest zou ik zeggen, veel plezier met u schandalig goedkope wagen, laat die dieselrijders maar in waan, alternatieve brandstoffen zijn de toekomst! :twisted: :roll:

ps ik weet niet van waar u bent, maar de bruno's tankstations (esso) heeft lpg nu aan 23ct/l :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Het gebruik van uw Cruze”