Voor Cruze bezitters met hond.

hierin kunnen verbruik registraties , km. registraties en andere nuttige info ingezet worden
Plaats reactie
Gast

Voor Cruze bezitters met hond.

Bericht door Gast » 30-12-2010 12:34

Wij hebben een Cavalier King Charles , een braaf lief hondje , helaas verliest hij een heel pak haar en blijft hij niet graag alleen thuis dus zijn we " verplicht " om hem overal mee te nemen . Daarom was ik op zoek naar wat er allemaal op de markt beschikbaar is om op de achterbank te leggen, en ik heb dit gevonden , eergisteren besteld en vandaag thuis gekregen, http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... eken/26670 . Ziet er goed uit en is erg praktisch.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 30-12-2010 13:22

Hallo stone, ik zie dat cruze rijders meer overeenkomsten hebben:
wij hebben namelijk ook een Cavalier King Charles Spaniel :lol:
ik gebruik altijd een stoffen benz ,die ik op de achterbank zet
maar die deken is ook een geweldige oplossing :idea:
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 30-12-2010 16:20

Volgens mij koop jij ook veel via internet Stone :) . Ikzelf ook trouwens hoor. ;) Enkel maar positieve ervaringen mee totnogtoe. Beterkoop en meestal snel geleverd. En veel van die dingen komen uit Engeland of Nederland.

Gast

Bericht door Gast » 30-12-2010 19:55

arrivinghere schreef:Volgens mij koop jij ook veel via internet Stone :) . Ikzelf ook trouwens hoor. ;) Enkel maar positieve ervaringen mee totnogtoe. Beterkoop en meestal snel geleverd. En veel van die dingen komen uit Engeland of Nederland.
Ja hoor , ik koop veel uit de States , Azie , en Europa . Zowel via eBay of sites gelijk Kapaza . Betalen doe ik via PayPal. Tot nu toe nog nooit geen problemen gehad ... of toch toen ik een Bleutooth oortje uit China gekocht had kreeg ik bericht van de douane dat ze in beslag genomen was aangezien ze vermoede dat het namaak was , koste in China 25 Euro met verzendingskosten inbegrepen hier koste dit 3 maal zoveel. Sedertdien ben ik wat voorzichtiger met elektronica uit Azie te bestellen.

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Re: Voor Cruze bezitters met hond.

Bericht door bertvaneck » 31-01-2011 15:08

Stone schreef:Wij hebben een Cavalier King Charles , een braaf lief hondje , helaas verliest hij een heel pak haar en blijft hij niet graag alleen thuis dus zijn we " verplicht " om hem overal mee te nemen . Daarom was ik op zoek naar wat er allemaal op de markt beschikbaar is om op de achterbank te leggen, en ik heb dit gevonden , eergisteren besteld en vandaag thuis gekregen, http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... eken/26670 . Ziet er goed uit en is erg praktisch.
stone bedankt voor jou tip wij hebben een jack russel die ook goed verhaard ik denkt dat wij ook er een nemen
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

Erwin
Member
Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 30-08-2010 15:53

Bericht door Erwin » 01-02-2011 11:05

Grappig wij hebben namelijk ook een Cavalier King Charles spaniel...
:lol:
--- Chevrolet Cruze 1.8 LT Misty Lake ---

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 11-03-2015 01:10

Ik val ook wat later binnen; ook hier twee Spaniels! :lol: Een Engelse Cocker en een gekruiste Cocker-King Charles.

De Cruze is echter verboden terrein voor de twee dames, die gaan mooi in de Picanto van de vriendin :o

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 11-03-2015 08:43

Wij hadden voor ons Hondje een speciaal kleed gekocht waar hij mooi op kon liggen en de bekleding bleef schoon :D
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

MINIBENZ
Member
Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 22-04-2014 21:25

Bericht door MINIBENZ » 15-03-2015 22:53

Wij geen KCS maar mijn zwager dan weer wel!
Groetjes Marcel.


Rijdt niet harder dan dat je beschermengel kan vliegen!

timmie30
Newby
Newby
Berichten: 10
Lid geworden op: 16-03-2015 12:13

Bericht door timmie30 » 18-03-2015 16:55

Wij gebruikte altijd een normaal kleedje tegen de haren, maar deze deken ziet er wel erg handig uit.

Plaats reactie

Terug naar “Het gebruik van uw Cruze”