LTZ nu ook in 4 deurs

hier vind je alle uitvoeringen van de Cruze
Benzine en diesel
chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 26-09-2011 20:54

Vind het leuker als je niet kunt zien welke versie je naast je staan hebt , dan kun je raden :)

Gast

Bericht door Gast » 27-09-2011 07:01

arrivinghere schreef:
Rostie87 schreef:
Stone schreef:Ik heb via eBay de letter Z al besteld want de 2010 LT is eigelijk een LTZ , niet ? ;)
Goedkopere oplossing: belettering weghalen, dan weet niemand meer wat het is ;)
En het is zoveel mooier ;)
Da is elk zijn smaak , ik vind het mooier met de letters erop........

Schoonheid is relatief :lol: :) :D ;)

Gast

Bericht door Gast » 27-09-2011 07:05

chevy1979 schreef:Vind het leuker als je niet kunt zien welke versie je naast je staan hebt , dan kun je raden :)
Ik denk dat iemand die een LS gekocht heeft eerder geneigd zal zijn om de letters eraf te halen of iemand met een LT(Z) .

Kwestie van niet goedkoper te willen over te komen , of toch niet ??? :?

Gast

Bericht door Gast » 27-09-2011 07:11

Was net aan het bedenken als iemand later zijn LE , LS (oude) LT verkoopt , probeer dan maar de koper ervan te overtuigen dat uwe Cruze niet een minder hoge configuratie geeft of de dan gangbare.

" Ja maar mijnheer ik vraag zoveel want mijn LT is eigenlijk een LTZ " ja deuh leg maar uit ...... :? :? :? :? :roll: :roll: :roll: :roll:

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 27-09-2011 13:59

Stone schreef:
Rostie87 schreef:
Stone schreef:Ik heb via eBay de letter Z al besteld want de 2010 LT is eigelijk een LTZ , niet ? ;)
Goedkopere oplossing: belettering weghalen, dan weet niemand meer wat het is ;)
Toch wel of je moet de deurlijsten weghalen/opkleven........
daar edde een punt... :P
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

Rostie87
Member VIP
Member VIP
Berichten: 643
Lid geworden op: 11-02-2011 15:42

Bericht door Rostie87 » 27-09-2011 14:01

Stone schreef:
chevy1979 schreef:Vind het leuker als je niet kunt zien welke versie je naast je staan hebt , dan kun je raden :)
Ik denk dat iemand die een LS gekocht heeft eerder geneigd zal zijn om de letters eraf te halen of iemand met een LT(Z) .

Kwestie van niet goedkoper te willen over te komen , of toch niet ??? :?
oei dan wil ik met een LT goedkoop overkomen... :P
maar het is wel leuk als je als "onherkenbare" LT naast een LS voor de lichten staat ;) dan weet die met de LS wel welke er naast hem stond :P
2009 Chevrolet Cruze LT 2.0L 150pk - Carbon Flash Black

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 27-09-2011 19:38

Stone schreef:
chevy1979 schreef:Vind het leuker als je niet kunt zien welke versie je naast je staan hebt , dan kun je raden :)
Ik denk dat iemand die een LS gekocht heeft eerder geneigd zal zijn om de letters eraf te halen of iemand met een LT(Z) .

Kwestie van niet goedkoper te willen over te komen , of toch niet ??? :?
hmmm...denk het niet, ik heb ook een LT (of LTZ als je wil) maar heb de letters er af gedaan omdat daarmee de achterzijde soberder wordt en dan de contouren beter uitkomen. Kwestie van smaak zoals je zegt.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 27-09-2011 20:03

Stone schreef:Was net aan het bedenken als iemand later zijn LE , LS (oude) LT verkoopt , probeer dan maar de koper ervan te overtuigen dat uwe Cruze niet een minder hoge configuratie geeft of de dan gangbare.

" Ja maar mijnheer ik vraag zoveel want mijn LT is eigenlijk een LTZ " ja deuh leg maar uit ...... :? :? :? :? :roll: :roll: :roll: :roll:
De potentiële koper kan toch ook zien dat de opties (zoals bijvoorbeeld automatische klimaatregeling enz.) die normaal enkel op de LTZ zitten ook op de wagen zitten die je verkoopt. Ik zie daar dus geen probleem in. Andersom zou ik het ook straf vinden dat iemand zijn LE of LS zou kunnen verkopen als zijnde LTZ door enkel de letters op de achterzijde te wisselen. Eventuele kopers zullen toch verder kijken dan die letters veronderstel ik.

Gast

Bericht door Gast » 27-09-2011 20:08

arrivinghere schreef:
Stone schreef:Was net aan het bedenken als iemand later zijn LE , LS (oude) LT verkoopt , probeer dan maar de koper ervan te overtuigen dat uwe Cruze niet een minder hoge configuratie geeft of de dan gangbare.

" Ja maar mijnheer ik vraag zoveel want mijn LT is eigenlijk een LTZ " ja deuh leg maar uit ...... :? :? :? :? :roll: :roll: :roll: :roll:
De potentiële koper kan toch ook zien dat de opties (zoals bijvoorbeeld automatische klimaatregeling enz.) die normaal enkel op de LTZ zitten ook op de wagen zitten die je verkoopt. Ik zie daar dus geen probleem in. Andersom zou ik het ook straf vinden dat iemand zijn LE of LS zou kunnen verkopen als zijnde LTZ door enkel de letters op de achterzijde te wisselen. Eventuele kopers zullen toch verder kijken dan die letters veronderstel ik.
Ik heb al zulke snuggere gekend en ik durf wedden dat sommige dealers wel eens zouden durven een LS te verkopen als zijnde een LT(Z) .....

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 27-09-2011 21:02

als een dealer je kenteken intikt dan ziet hij toch gelijk welke uitvoering hij voor zich heeft , of heb ik het mis??
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Uitvoeringen Cruze”