Buick Verano (luxe Cruze)

hier vind je alle uitvoeringen van de Cruze
Benzine en diesel
Plaats reactie
Gert
Member
Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 11-08-2010 13:27

Buick Verano (luxe Cruze)

Bericht door Gert » 09-01-2011 14:09

Er komt dan toch een Buick versie van de Cruze. Zoals steeds zijn dit de meer luxueuze uitvoeringen van "basis" modellen. Ik vind het eigenlijk maar een vrij saaie luxe-versie om eerlijk te zijn...De Cruze heeft een veel scherper modern design !

http://www.buick.com/vehicles/future-ve ... erano.html
2010 Galaxy White Cruze LT , 150hp automatic.

Gast

Bericht door Gast » 09-01-2011 14:39

Denk niet dat hij zal verkrijgbaar zijn via de Chevrolet verdelers maar eerder door American import verdelers want voor zover ik weet zijn er hier geen Buick verdelers en insé heeft Buick eigenlijk niets met Chevrolet op het feit na dat ze beiden bij GM horen. Eigenlijk is is het ongeveer hetzelfde als de Opel en Chevrolet verdelers de één wil ook zogezegd niet met de andere te maken hebben alhoewel ze van hetzelfde thuis komen , (uitgezonderd enkele Opel verdelers die die ook Chevrolet doen).
Maar bij mijn verdeler zal je geen Opel in de showroom vinden....

Ik vind de Cruze trouwens mooier...

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 09-01-2011 19:13

ik vind de cruze ook vele malen mooier
deze heeft toch weer meer bmw trekjes ,zoals het knikje bij het laatste zijruitje ,niet echt mijn ding
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 09-01-2011 20:34

Het is zeker geen misse wagen. Het doet me wat aan Xedos denken( luxe segment van Mazda) Als hij al hier te krijgen zal zijn, zal je er zeker niet veel zien rondrijden vermoed ik. Dat maakt hem dan weer wat exclusiever. En ik hou wel van exlusieve wagens :D .
Maar ik blijf toch bij m'n Cruze. :D

Plaats reactie

Terug naar “Uitvoeringen Cruze”