arrivinghere: 2.0LT diesel-sedan 150PK switchblade-silver

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 11-12-2012 17:09

Ik heb de wtcc kit onder mijn cruze hangen en heb eens gemeten hoe laag hij juist komt.
Aan de voorkant en de zijkanten komt hij zo'n 14 cm van de grond. Van achter is er nog voldoende plaats, minstens 22 cm.

Kan je zelf even uitrekenen hoe laag u cruze komt te staan als je ook zo'n kit wil en je hebt al een verlaging ;)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 11-12-2012 17:20

Mijn Cruze ligt ter hoogte van het voorste wiel zo'n 42mm lager en bij het achterste wiel zo'n 30mm lager. De lip vooraan zal dan zo'n 50mm lager liggen schat ik. Dus die WTCC kit komt dan vooraan op ongeveer 9cm van de grond. Maar dat hangt ook van de velgen en banden af natuurlijk. In de zomer liggen er bij mij 19 duimers op met 235/40R19 banden en dan komt hij iets hoger want die banden zakken minder in en de diameter is iets groter dan origineel.

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 11-12-2012 17:42

Dan zal je toch al wat beter moeten opletten bij verhogingen ;)

Bij mij liggen er 17 duimers onder, dus bij u zal hij nog wel wat hoger komen.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 11-12-2012 18:42

arrivinghere schreef:Ik moet er wel bij zeggen dat mijn Cruze vooraan niet meer zo laag hangt als op die foto's.
Maar verlaging en kit combineren zal vroeg of laat wel eens resulteren in een schurende voorlip.
ik heb de wtc kit al en wil em verlagen.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 11-12-2012 18:43

Sam schreef:Dan zal je toch al wat beter moeten opletten bij verhogingen ;)

Bij mij liggen er 17 duimers onder, dus bij u zal hij nog wel wat hoger komen.
bij mij liggen er 20 inch laag profiel op dus zal hij miss nog wat zakken

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 11-12-2012 19:15

Sam schreef:Dan zal je toch al wat beter moeten opletten bij verhogingen ;)

Bij mij liggen er 17 duimers onder, dus bij u zal hij nog wel wat hoger komen.
In de winter liggen er bij mij ook de 17 duimers onder met winterbanden. Daarmee dat ik goed het verschil merk in hoogte.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 11-12-2012 19:22

bjornoz schreef:
arrivinghere schreef:Ik moet er wel bij zeggen dat mijn Cruze vooraan niet meer zo laag hangt als op die foto's.
Maar verlaging en kit combineren zal vroeg of laat wel eens resulteren in een schurende voorlip.
ik heb de wtc kit al en wil em verlagen.
Je kan altijd verlagen natuurlijk he. Zal zelfs heel mooi zijn. Maar je zal wat meer moeten opletten om de lak niet van de voorste lip af te schrapen. Het is toch al enkele keren gebeurd dat ik met de voorste zwarte lip even schuur. Da's niet echt een probleem want dat zie je niet echt. Maar met een gelakte lip dus wel. Opletten dus.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 11-12-2012 20:58

arrivinghere schreef:
bjornoz schreef:
arrivinghere schreef:Ik moet er wel bij zeggen dat mijn Cruze vooraan niet meer zo laag hangt als op die foto's.
Maar verlaging en kit combineren zal vroeg of laat wel eens resulteren in een schurende voorlip.
ik heb de wtc kit al en wil em verlagen.
Je kan altijd verlagen natuurlijk he. Zal zelfs heel mooi zijn. Maar je zal wat meer moeten opletten om de lak niet van de voorste lip af te schrapen. Het is toch al enkele keren gebeurd dat ik met de voorste zwarte lip even schuur. Da's niet echt een probleem want dat zie je niet echt. Maar met een gelakte lip dus wel. Opletten dus.
heb nu al alles vanonder eraf gekregen want wij hebben echt zot hoge verkeers drempels in de omgeving :(

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 12-12-2012 15:49

bjornoz schreef:
arrivinghere schreef:
bjornoz schreef: ik heb de wtc kit al en wil em verlagen.
Je kan altijd verlagen natuurlijk he. Zal zelfs heel mooi zijn. Maar je zal wat meer moeten opletten om de lak niet van de voorste lip af te schrapen. Het is toch al enkele keren gebeurd dat ik met de voorste zwarte lip even schuur. Da's niet echt een probleem want dat zie je niet echt. Maar met een gelakte lip dus wel. Opletten dus.
heb nu al alles vanonder eraf gekregen want wij hebben echt zot hoge verkeers drempels in de omgeving :(
Dat probleem heb ik jammer genoeg ook :( gelukkig kan je het alleen zien als je onder de bumper kijkt en bij mij is het nog niet zo erg :) Voortaan rem ik toch wat meer af om het te voorkomen

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 12-12-2012 19:01

Sam schreef:
bjornoz schreef:
arrivinghere schreef: Je kan altijd verlagen natuurlijk he. Zal zelfs heel mooi zijn. Maar je zal wat meer moeten opletten om de lak niet van de voorste lip af te schrapen. Het is toch al enkele keren gebeurd dat ik met de voorste zwarte lip even schuur. Da's niet echt een probleem want dat zie je niet echt. Maar met een gelakte lip dus wel. Opletten dus.
heb nu al alles vanonder eraf gekregen want wij hebben echt zot hoge verkeers drempels in de omgeving :(
Dat probleem heb ik jammer genoeg ook :( gelukkig kan je het alleen zien als je onder de bumper kijkt en bij mij is het nog niet zo erg :) Voortaan rem ik toch wat meer af om het te voorkomen
prob zen de veren die veel te soepel zijn de auto ga te veel naar beneden met remmen.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”