hey, kwil mezelf es voorstellen en vooral men cruze

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Plaats reactie
bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

hey, kwil mezelf es voorstellen en vooral men cruze

Bericht door bjornoz » 26-05-2012 14:18

hey, ik zen bjorn zoalsde wel kunt afleiden uit men acc naam ^^
kzen 21 en heb mezelf voor men 21ste verjaardag een cruze cadeau gedaan,
het is de 2011-2012 LTZ 2.0diesel versie in het wit met carbon dak, geblendeerde ruiten, en de chevrolet bumper kit. Graag zou ik wat tips willen.



ik zou graag de binnenkant in het leer laten overtrekken, ook dashboard en deuren. Maar ik weet niet goed welke kleuren combinatie ik daar voor het best kant gebruiken. Voor de rest word alles in irmscher gezet en de irmscher spoiler wordt vanboven ook in het carbon gewrapt, zoals het dak. en binnen een maand ga ik naar een Nederlandse uitlaten shop waar een race kat en een opmaat uitlaat systeem met 4 eindpijpen wordt gemaakt.
ik hoop hier op het forum nog veel bij te leren en vooral toffe mensen te ontmoeten met dezelfde interesses.
grtz bjorn

(kan spijtig genoeg geen fotos uploaden ik weet niet hoe dat dit komt.)

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 26-05-2012 18:42

Alvast welkom Bjorn, de foto's kun je pas na 2 berichten uploaden :) Ben benieuwd.!

Die bumper kit wat moet ik daar onder verstaan? wrc?

Betreffende het leer: dat valt te zien welke persoonlijke smaak je hebt natuurlijk maar enkele van ons hebben reeds leder en kunnen je mss inspireren ;)

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 26-05-2012 19:47

Welkom Bjorn. Als ik dat zo lees, dan zullen wij ook nog van jou kunnen leren want bij mijn weten is hier op het forum nog niemand met 4 eindpijpen. Dat zou wel eens heel mooi kunnen worden. Alles in Irmscher, dus ook de 18 duims velgen dan? (of misschien de 20 duims?) Zal in ieder geval een serieuze upgrade worden. Ben benieuwd naar het resultaat.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 27-05-2012 00:46

Ik vind de irmscher velgen zeer mooi, vooral de zwarte dan. Maar ik wil graag 19 inch velgen maar die hebben ze niet ....
Zou 20 inch passen onder de cruze want ik wil wel nog goed kunnen rijden en niet op men velgen rijden ipv op men band. Want teveel is ook niet goed voor de wagen.

De bodykit is die die je bij chevrolet zelf kunt bestellen terwaarde van 2000 euro. Er stond geen naam bij dus ik weet het zelf niet zo goed.

Ik zou grg de veren van irmsher, spoiler, pedalen, de kleine accenten zeker plaatsen. Voor de 4 uitlaten zam ik eind juni gaan denk ik er is een volledige dag werk aan en ik ga bij rvs-uitlaten. Nl (zet dit zo omdat ik geen links mag uploaden ;-) ) JMTuning.
maar heeft er iemand ervaring met de katalysator veranderen? Want bij apec ( chiptuning) Te deinze ( belgie) zeggen ze dat dit slecht is voor de motor, maar bij JMTuning hebben ze 40 jaar ervaring en zeggen ze dat dit geen problemen geeft. En me een diepere sound en veel vermogen opbrengsten geeft.

Zal morgen de fotos uploaden
Grtz bjorn

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 27-05-2012 11:49

hier zijn de foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

i hope you like them, het is wel nog veel te braafjes maar de veranderingen beginnen pas eind juni ^^
grtz

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 27-05-2012 14:08

De basis is er he, en de rest komt wel. Ik heb zelf niet op 20 duim gereden maar volgens c3ltic is dat nog goed te doen en het ziet er wel echt goed uit dan.
Maar wat bedoel je met katalysator? De voorkatalysator of de DPF? Want de DPF is bij mij verwijderd (en software op non-actief) Ik heb dat bij ASD laten doen samen met de motor upgrade. De voorkatalysator verwijderen is moeilijker. Je kan deze wel aanpassen door er een stuk tussenuit te snijden en te vervangen door een stuk buis. Dat zou er voor kunnen zorgen dat de turbo vlugger druk krijgt en dus het turbogat weggewerkt wordt (of toch sterk verminderd, het resultaat kan je pas achteraf beoordelen natuurlijk)

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 27-05-2012 14:35

arrivinghere schreef:De basis is er he, en de rest komt wel. Ik heb zelf niet op 20 duim gereden maar volgens c3ltic is dat nog goed te doen en het ziet er wel echt goed uit dan.
Maar wat bedoel je met katalysator? De voorkatalysator of de DPF? Want de DPF is bij mij verwijderd (en software op non-actief) Ik heb dat bij ASD laten doen samen met de motor upgrade. De voorkatalysator verwijderen is moeilijker. Je kan deze wel aanpassen door er een stuk tussenuit te snijden en te vervangen door een stuk buis. Dat zou er voor kunnen zorgen dat de turbo vlugger druk krijgt en dus het turbogat weggewerkt wordt (of toch sterk verminderd, het resultaat kan je pas achteraf beoordelen natuurlijk)
de dpf zou worden vervangen door een comstum made race kat die verwerkt is in de costum made exhaust. daar zou het dus op moeten neerkomen.
ik ben aan het twijfelen voor de irmscher Turbo Star MAT ZWART 20 inch velgen te bestellen maar heb geen idee of dit gaat. maar vraag me vooral af of dat dan niet teveel zwart zal worden
grtz

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 27-05-2012 16:36

weet je de breedte en ET waarde van die 20 duims Irmschers? (ben te lui om het op te zoeken ;) ) dan kan ik je waarschijnlijk wel zeggen of het kan

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 27-05-2012 18:47

arrivinghere schreef:weet je de breedte en ET waarde van die 20 duims Irmschers? (ben te lui om het op te zoeken ;) ) dan kan ik je waarschijnlijk wel zeggen of het kan
Set Turbo Star EXCLUSIVE ZWART 8,5x20 ET45 5x120
heb je hier genoeg aan luiaard? haha xp

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 28-05-2012 10:49

Die 5x120 gaan niet passen, da's de verkeerde steek. Ik heb het toch maar eens opgezocht. En je hebt deze maat nodig: Set Turbo Star EXCLUSIVE 8,5 x 20 ET40 5x115. Deze maat zal perfect passen en zal de wielkassen mooi opvullen. Maar zo te zien zijn die Turbo Star (nog)niet te krijgen in de combinatie 20'/zwart met deze steek. Wel de Evo Star.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”