hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
-
bjornoz
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
Bericht
door bjornoz » 30-08-2014 11:35
hangterisaan schreef:Netjes ! Das idd een mooie toename , hoeveel had hij op de baserun ? mijne had 145 pk en 343 Nm en ben eerst naar 186 pk en 420 Nm gegaan en na verwijderen dpf naar 196 pk en 444 Nm .
Een waarschuwing , pas goed op want dat koppel is zwaar verslavend lol ;-)
weet ik niet want ze hebben den base run na verwijderen dpf gedaan xD
-
bjornoz
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
Bericht
door bjornoz » 30-08-2014 11:38
-
hangterisaan
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
Bericht
door hangterisaan » 30-08-2014 16:11
Perfecte curve . Mooi lineair en koppel niet te vroeg . Dus veilig voor je mechaniek en snokken van begin tot eind . En plezant zeker ?
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs
-
bjornoz
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
Bericht
door bjornoz » 30-08-2014 17:58
hangterisaan schreef:Perfecte curve . Mooi lineair en koppel niet te vroeg . Dus veilig voor je mechaniek en snokken van begin tot eind . En plezant zeker ? :-D
das zot in eerste voelde niks en in 2de vanaf 1500 toeren vliegde direct op 2-3 seconden naar 80 per u ofzo echt demax haha kzou nu echt es willen weten oeveel seconden ik doe om 120 te rijden
-
hangterisaan
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
Bericht
door hangterisaan » 30-08-2014 18:22
Ge moet in 2e zo is ff rustig bollen . Toerenteller op een 2300 a 2400 houden en dan ineens platduwen . Plakken in die zetel ze .
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs
-
bjornoz
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
Bericht
door bjornoz » 30-08-2014 19:26
hangterisaan schreef:Ge moet in 2e zo is ff rustig bollen . Toerenteller op een 2300 a 2400 houden en dan ineens platduwen . Plakken in die zetel ze . ;-)
meer dan plakken kmoe bijna direct schakelen dan ^^ omdat ik de toerentellen nie kan volgen dan haha direct int rood
-
hangterisaan
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
Bericht
door hangterisaan » 30-08-2014 19:40
Ja ik kan iets langer met mijne 5 bak he
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs
-
bjornoz
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
Bericht
door bjornoz » 30-08-2014 19:50
hangterisaan schreef:Ja ik kan iets langer met mijne 5 bak he
;-)
positief punt op cruisecontrol:
-90 km/u: 2l minder verbruik
-120 km/u: 1.5l minderverbruik
volgens boordcomputer
-
hangterisaan
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
Bericht
door hangterisaan » 30-08-2014 20:29
Effectief gaat ge meer verbruiken . Was bij mij iets van een 0.03 l/100 km meer . Verwaarloosbaar dus
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs
-
bjornoz
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
Bericht
door bjornoz » 30-08-2014 20:34
hangterisaan schreef:Effectief gaat ge meer verbruiken . Was bij mij iets van een 0.03 l/100 km meer . Verwaarloosbaar dus
ik zat optlaatste met een verbruk van 12.5 gemiddeld dus is nu sowieso minder. dat kwam omdat dpf gescheurd zat ^^ en ik de ene regenerate na de andere had ongeveer 3 regeneraties per week :( ben dus blij dat men gevoel juist zat en dat het aan dpf lag. bt heeft dat zelf gezien ^^