kan je dat geluid eens niet recorden ;p
Hallo,nieuwe Cruzer ! :)
-
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
Jazeker , hoop dat je het goed kan horen , let ook vooral op de diepe sound bij lage toeren die de filter geeft . Laatste filmpje hoor je de woosh het best , op Youtube staan nog filmpjes van diesels met zo een filter waar het geluid nog veel uitgesprokener is , alles hangt af van hoe ver de filter van je turbo hangt , hoe dichter , hoe meer sound . Bij de mijne is dat dus redelijk ver , weet niet hoe dat voor een 163 is .
http://youtu.be/3XCt_4c37Wg?list=UUn9gK ... 0Rawftx9aA
http://youtu.be/mzMFiRE97Q4?list=UUn9gK ... 0Rawftx9aA
http://youtu.be/8j-3T44l40Q?list=UUn9gK ... 0Rawftx9aA
-
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
damm :D lijkt mij idd wel leuk om ook te doen ^^ maar is dit wel goedvoor de motor en kan je ook es de sound langs buiten filmen? ofdit een verschil geefthangterisaan schreef:Jazeker , hoop dat je het goed kan horen , let ook vooral op de diepe sound bij lage toeren die de filter geeft . Laatste filmpje hoor je de woosh het best , op Youtube staan nog filmpjes van diesels met zo een filter waar het geluid nog veel uitgesprokener is , alles hangt af van hoe ver de filter van je turbo hangt , hoe dichter , hoe meer sound . Bij de mijne is dat dus redelijk ver , weet niet hoe dat voor een 163 is .
http://youtu.be/3XCt_4c37Wg?list=UUn9gK ... 0Rawftx9aA
http://youtu.be/mzMFiRE97Q4?list=UUn9gK ... 0Rawftx9aA
http://youtu.be/8j-3T44l40Q?list=UUn9gK ... 0Rawftx9aA
-
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
Ik zie niet in waarom dat kwaad zou kunnen . Ik heb ook de horrorverhalen gehoord en gelezen van lmm vol olie ( daarom heb ik een droge gepakt ) en van heel fijne stofdeeltjes die er toch zouden doorgeraken en zo micro steenslag op het compressorwiel van de turbo zouden geven . Dat laatste moet ik nog checken . De turbo moet er binnenkort toch af dus dan kan ik daar meer over zeggen . Maar heb er alle vertrouwen in want als het zo zou zijn zou ik op mn lmm ook stof hebben moeten zitten en die is proper . Langs buiten heb ik het nog niet gefilmd maar de mensen kijken soms toch dus denk wel dat je het hoort . Zal is ff een youtubefilmpje zoeken van een andere auto met zo een filter .
-
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
-
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
heb de vraag naar br performance gesteld of zij dit voor mij willen doen. zij zullen wss ook filters hebben die prestatie gewijs wat beter zijnhangterisaan schreef:http://youtu.be/vfMvMiGZC2U
-
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
-
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
normaal hang je de filter dan onderaan de motor om koelere lucht te hebben eh, maar dan moet je wel heel de buis verleggenhangterisaan schreef:Hou er rekening mee dat je koppel wel een beetje minder word maar pk s een beetje meer . Je zuigt immers warme lucht binnen . Scheelt veel in temperatuur in je inlaatspruitstuk hoor . Normaal max 7 graden boven buitentemp . Nu toch makkelijk 20 a 25 graden meer .
-
- Member VIP
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 25-04-2012 20:54
En aangezien de ecu de inspuiting van diesel regelt door de hoeveelheid lucht en de temperatuur in je inlaatspruitstuk in een formule te gooien om zo te zien hoeveel zuurstof je hebt zal hij dus bij hogere temperaturen minder inspuiten . ( ijlere lucht ) . Maar hij is nog snel genoeg hoor . 0 naar 100 zit nog rond de 7 seconden
-
- Member Senior
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 26-05-2012 13:53
ik zal wss iets sneller zijn denk ik of gelijk. heb er eigenlijk geen gedacht vanhangterisaan schreef:En aangezien de ecu de inspuiting van diesel regelt door de hoeveelheid lucht en de temperatuur in je inlaatspruitstuk in een formule te gooien om zo te zien hoeveel zuurstof je hebt zal hij dus bij hogere temperaturen minder inspuiten . ( ijlere lucht ) . Maar hij is nog snel genoeg hoor . ;-) 0 naar 100 zit nog rond de 7 seconden ;-)