Ik niet nieuw hier, m'n Cruze wel

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
velden1
lid
lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 11-03-2015 14:01

Ik niet nieuw hier, m'n Cruze wel

Bericht door velden1 » 17-10-2018 11:13

Hallo,

even mijn 'nieuwe' Cruze voorstellen :)
Ik heb mijn eerste, een 2009 1.6 LS, ingeruild op een 2013 1.8 LTZ.
Deze heeft zeer weinig kilometers, 37.000, volledig leer enz.

Ik hoop dat hij net zo betrouwbaar zal zijn als de eerste maar daar ga ik wel van uit.

Afbeelding


Groetjes,

Mark

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 19-10-2018 20:52

Zo gave bak zeg!
Wat heeft de LTZ meer dan de LT?
Navigatie ofzo?
Mijn Cruze 1.8 LT kocht ook ook rond die km stand, heb er 1 keer een reparatie aan gehad in 3 jaar tijd en verder ben ik nog altijd vol lof over de auto.
Elke keer als ik er 1 zie rijden denk ik weer terug aan de mooie tijd dat ik met 'm gehad heb :oops:

Veel plezier met je nieuwe wagen!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

PV-Cruze
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 06-05-2014 16:47

Bericht door PV-Cruze » 21-10-2018 16:25

ik heb zelf (4,5 jaar) een 1.8 LTZ uit 2012
het enigste verschil in een LT t.o.v. een LTZ zit hem in de leren bekleding (die in NL erin gemaakt is) en het NAVI systeem.

Waarschijnlijk heb ik de laagste km stand (18.500) van dit forum, ga altijd met de fiets naar het werk, dus de Cruze wordt eigenlijk alleen maar voor grote afstanden (vakantie e.d.) gebruikt.
De rest van het jaar staat hij binnen.

Ik heb er ook nog niets aangehad, dit jaar zijn we weer naar Denemarken geweest, wat is het toch een fijne auto.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

velden1
lid
lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 11-03-2015 14:01

Bericht door velden1 » 22-10-2018 09:40

Dat is gewoon nog een nieuwe Cruze dus :D

Wat het preciese verschil tussen een LT en een LTZ is weet ik eigenlijk niet..
Het leer, dat zou kunnen.
Navi zit er idd in maar die gebruik ik toch niet; TomTom op de mobiel vind ik fijner ivm de live verkeersinfo.
Verder is de verlichting en ruitenwisser automatisch, climat control en een zelfdimmende binnenspiegel..

Mijn vorige Cruze zat op 150.000 km en tegen een bult onderhoud aan..
Ik dacht, die kosten kan ik net zo goed in een andere Cruze met minder kilometers steken. 2e hands zijn ze trouwens dun bezaaid dus veel keuze is er niet..

Maar goed, we kunnen er weer vele jaren tegenaan :)

PV-Cruze
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 06-05-2014 16:47

Bericht door PV-Cruze » 22-10-2018 20:07

het navigatie systeem van de Cruze is achterhaald, en met de DVD's erg duur.
Omdat wij toch altijd 1x per jaar op vakantie gaan in Denemarken, heb ik laatst nog een kaart van scandinavie gekocht.
ik vindt het zelf wel een fijn systeem, en geeft wel degelijk de files en opstoppingen op je route aan,

Onder de lederen bekleding zit ook stoel verwarming.

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 23-10-2018 22:03

Dimmende binnenspiegel, automatische verlichting en climate control heeft de LT ook. Leer en de navi zijn dan het enigste verschil.
Ik had in mijn Cruze een aftermarket navigatie systeem gebouwd, werkte echt perfect. Dat leer smoelt wel goed ja!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

velden1
lid
lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 11-03-2015 14:01

Bericht door velden1 » 26-10-2018 08:33

Leer ziet er inderdaad goed uit :)

Afbeelding

Kan niet echt zeggen dat het lekkerder zit maar het ziet er goed uit.

Zo'n aftermarket navigatie heb ik wel eens gezien ja, ziet er idd mooi uit maar zover wil ik niet gaan ;)

Ik gebruik TomTom Go op mijn telefoon; altijd de recentste kaarten, voor welk land dan ook, incl. flitsers en de hele rataplan voor het luttele bedrag van €0,-

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 27-10-2018 15:27

Propere wagen. Zetel verwarming en volledig leer zit dat niet in een LTZ+?
Heb namelijk zelf een LTZ uit 2014 en deze heeft half leder en gaan zetel verwarming.

velden1
lid
lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 11-03-2015 14:01

Bericht door velden1 » 29-10-2018 08:43

Ik heb eerlijk gezegd geen idee,

hij stond als LTZ te koop bij een renault-dealer,
kan zijn dat zij niet eens weten wat ze verkocht hebben :D

Fisichella
Newby
Newby
Berichten: 40
Lid geworden op: 06-12-2011 21:36

Bericht door Fisichella » 29-10-2018 21:30

Ik kan jullie wel mededelen dat in 2009, toen ik mijn Cruze bestelde, er geen LTZ uitvoering bestond. Zie de onderstaande afbeeldingen uit de Cruze brochure van 2009:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geen idee waarom mijn foto’s zo groot zijn. Als ik ze kleiner kon maken dan zou ik dat doen.

De uitvoeringen waren LE, LS en LT. LT was de topuitvoering. Navigatie en lederen bekleding waren optioneel op de LT.
Volgens mij is de LTZ type aanduiding pas in het leven geroepen bij de introductie van de hatchback?
Ik neem aan dat ze daar full option auto’s inclusief lederen bekleding en navigatie mee aan wilden duiden.
Ik denk dat de sedan nooit “officieel” als LTZ uitvoering geleverd is in Nederland.
Corrigeer me maar als ik ernaast zit.
Ik denk dat dealers full options sedans gewoon als LTZ te koop zetten ondanks dat ze in werkelijkheid als LT uitvoering geleverd zijn.

Los hiervan wil ik je in ieder geval complimenteren met de aanschaf van je nieuwe wagen.
2010 Chevrolet Cruze 1.8 LT sedan Poly Silver metallic

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”