FF voorstellen

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 16-11-2015 19:57

Datatechnics zet er een kastje tussen je lucht massa meter en je je gaspedaal sensor en nog zoiets, ik heb dit bij mijn vorige auto ook gehad ( ook bij hun ) maar hij word niet op de dyno gezet.

Meet je afstand eens op tussen je banden en de wielkast dan kunnen we dat eens vergelijken
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 17-11-2015 22:38

Verlagingssetje is in 99% van de gevallen 3 tot 3,5 cm

Naresh
Newby
Newby
Berichten: 9
Lid geworden op: 05-11-2015 14:30

Bericht door Naresh » 18-11-2015 08:26

Ik zal eens gaan meten wanneer het wat beter weer is. Al moet ik wel zeggen dat hij niet verlaagd lijkt als ik er op let. Maar daar kom ik nog op terug.

En wat bedoel je met
Datatechnics zet er een kastje tussen je lucht massa meter en je je gaspedaal sensor en nog zoiets, ik heb dit bij mijn vorige auto ook gehad ( ook bij hun ) maar hij word niet op de dyno gezet.
Krijg je dan niet de specs waarmee ze adverteren op hun site? Meer koppel meer PK?

Bart
Member
Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 22-01-2015 22:05

Bericht door Bart » 18-11-2015 21:54

Dat is het ook juist bij de Cruzes, die staan af fsbriek zó hoog in de vering dat het er met verlagingsveren "normaal" uitziet ;) Wil je echt voor de verlaagde look zul je naar schroef of zelfs lucht moeten kijken ;)

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 21-11-2015 16:54

Naresh schreef:Ik zal eens gaan meten wanneer het wat beter weer is. Al moet ik wel zeggen dat hij niet verlaagd lijkt als ik er op let. Maar daar kom ik nog op terug.

En wat bedoel je met
Datatechnics zet er een kastje tussen je lucht massa meter en je je gaspedaal sensor en nog zoiets, ik heb dit bij mijn vorige auto ook gehad ( ook bij hun ) maar hij word niet op de dyno gezet.
Krijg je dan niet de specs waarmee ze adverteren op hun site? Meer koppel meer PK?
Ze beloven 10 pk ofzo?
Ik zeg niet dat je het niet krijgt, maar zeker weten doe je het nooit tenzij je hem ergens op een dyno laat testen. Ik ben bij Bullpower geweest en daar kreeg ik 2 uitdraaien voor de aanpassing, en 2 erna. veel betrouwbaarder ;)
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”