Ruud.

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
RuudHemme
Newby
Newby
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-02-2014 09:31

Ruud.

Bericht door RuudHemme » 24-02-2014 09:41

Beste mensen,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Ruud ik woon in Groningen. Ik ben 33 jaar en beschik op dit moment over een Chevrolet Cruze, ik ben opzoek naar een nieuwe auto.. namelijk een Nissan Qashqai.

Nu wil ik graag mijn Cruze inruilen, alleen weet ik niet of dit gunstiger is. Kan ik hem beter zelf verkopen?

Gr.

Mills
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2013 21:08

Bericht door Mills » 24-02-2014 11:45

Zelf verkopen is zo goed als altijd gunstiger. Je krijgt er waarschijnlijk meer voor dan bij inruil. Ook kun je altijd meer korting krijgen als je een nieuwe auto koopt zonder dat je iets in hoeft te ruilen.

RuudHemme
Newby
Newby
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-02-2014 09:31

Bericht door RuudHemme » 24-02-2014 13:53

Mills schreef:Zelf verkopen is zo goed als altijd gunstiger. Je krijgt er waarschijnlijk meer voor dan bij inruil. Ook kun je altijd meer korting krijgen als je een nieuwe auto koopt zonder dat je iets in hoeft te ruilen.
Bedankt voor je reactie!

Ik weet dat tegenwoordig veel websites zijn waar je je auto op kwijt kan.. dit lijkt mij gunstiger (dus particulier verkopen) dan via een autogarage?

Ervaring mee?

Groet.

Mills
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2013 21:08

Bericht door Mills » 24-02-2014 16:12

Marktplaats, autotrader e.d. bedoel je? Of direct aan handelaars via ANWB b.v. ?

De laatste is volgens mij nooit gunstig. Ik heb ooit zelf eens een auto aangeboden en kreeg echt een belachelijk laag bod.

Zelf verkopen via b.v. marktplaats is het beste maar je moet maar wel net iemand vinden die hem wilt kopen voor de juiste prijs.

RuudHemme
Newby
Newby
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-02-2014 09:31

Bericht door RuudHemme » 24-02-2014 17:02

Mills schreef:Marktplaats, autotrader e.d. bedoel je? Of direct aan handelaars via ANWB b.v. ?

De laatste is volgens mij nooit gunstig. Ik heb ooit zelf eens een auto aangeboden en kreeg echt een belachelijk laag bod.

Zelf verkopen via b.v. marktplaats is het beste maar je moet maar wel net iemand vinden die hem wilt kopen voor de juiste prijs.

Ik denk inderdaad ook dat men veel geld kwijt is wil je aan een autogarage of dealer je auto verkopen. Volgens mij bieden zij namelijk niet zoveel op tweedehandse auto's.. ook ziet het er nieuw uit!

Ik zit zelf rond te kijken op http://www.autoscout24.nl/modellen/niss ... n-qashqai/ voor mijn toekomstige Nissan Qashqai.

Nu zie ik hier natuurlijk ook veel tweedehandse auto's tussen staan, kan je je hier gewoon voor aanmelden? Of moet dit op een ander manier, zal dit gunstig zijn? Ik denk namelijk dat veel mensen hierop kijken.

Gr. 8)

Mills
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2013 21:08

Bericht door Mills » 24-02-2014 18:22

Om zelf te zoeken: www.gaspedaal.nl Deze site zoekt in vele andere sites met 2e hands auto's.

Om zelf je auto te koop te zetten zou ik markplaats nemen en mischien autotrader o.i.d. dan is hij ook te zien op gaspedaal.

Mills
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2013 21:08

Bericht door Mills » 24-02-2014 18:23

Waarom wil je eigenlijk je Cruze weg doen? En waarom nu een Qashqai?

RuudHemme
Newby
Newby
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-02-2014 09:31

Bericht door RuudHemme » 25-02-2014 11:32

Mills schreef:Waarom wil je eigenlijk je Cruze weg doen? En waarom nu een Qashqai?

Bedankt voor de tips! Ik zal er even tussen rond zoeken en kijken wat het meest geschikt is voor mijn auto!

Ik doe mijn Cruze weg omdat mijn vriendin en ik een hogere auto willen (beter overzicht voor de vrouw) en omdat we de Qashqai al een tijdje op het oog hebben ook voor de kids die op komst zijn ;).

In wat voor auto rijd jij? En hoe bevalt het?

Gr. :D

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 25-02-2014 12:34

RuudHemme schreef:
Mills schreef:Waarom wil je eigenlijk je Cruze weg doen? En waarom nu een Qashqai?

Bedankt voor de tips! Ik zal er even tussen rond zoeken en kijken wat het meest geschikt is voor mijn auto!

Ik doe mijn Cruze weg omdat mijn vriendin en ik een hogere auto willen (beter overzicht voor de vrouw) en omdat we de Qashqai al een tijdje op het oog hebben ook voor de kids die op komst zijn ;).

In wat voor auto rijd jij? En hoe bevalt het?

Gr. :D
was de orlando geen optie?
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

RuudHemme
Newby
Newby
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-02-2014 09:31

Bericht door RuudHemme » 25-02-2014 13:37

CruzerLT schreef:
RuudHemme schreef:
Mills schreef:Waarom wil je eigenlijk je Cruze weg doen? En waarom nu een Qashqai?

Bedankt voor de tips! Ik zal er even tussen rond zoeken en kijken wat het meest geschikt is voor mijn auto!

Ik doe mijn Cruze weg omdat mijn vriendin en ik een hogere auto willen (beter overzicht voor de vrouw) en omdat we de Qashqai al een tijdje op het oog hebben ook voor de kids die op komst zijn ;).

In wat voor auto rijd jij? En hoe bevalt het?

Gr. :D
was de orlando geen optie?
SUPER!!! Daar heb ik nooit naar gekeken, veel mooier ook!!!!! :D :D :D :D Heb zeker geen spijt van mijn aanmelding hier, ik wist niet dat chevrolet ook een hoge auto had geproduceerd.

Nog meer :lol: :P?

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”