Chevrolet cruze sw

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Plaats reactie
Roland88
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-10-2013 00:03

Chevrolet cruze sw

Bericht door Roland88 » 19-10-2013 00:23

Hallo, ik ben nieuw op het forum en ik heb mij op 14 juni een cruze sw besteld bij garage de baets te Hasselt. Maar ik had een paar vraagjes, als iemand mij wat meer uitleg zou kunnen geven? Zou ik heel dankbaar zijn. 1. De verkoper van bovenstaande garage vertelde mij toen ik de cruze sw bestelde dat de leverdatum rond de 15 oktober ging liggen. Heb deze week maar eens gebeld en nu schuiven ze deze datum opeens op tot half of zelfs eind december, wegens staking in het fabriek in Korea zegt hij. Kan dit kloppen? 2. Ik zou ook het model cruze sw 2014 krijgen, waar hij mij over vertelde dat op dit model pinkers in de zijspiegels zouden zitten en dat er een verbeterd mylink systeem op zou zitten. Weet iemand hier iets meer over? Of als er nog iets meer zou op zitten. Dank u bij voorbaat. Roland88

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 19-10-2013 10:22

Ik heb mijn chevrolet cruze sw besteld in garage barto, turnhout op 10 juni deze zou ook half oktober geleverd worden en dat is nu ook 17 december geworden. Ik heb ook te horen gekregen dat er gestaakt zou zijn maar heb op internet al gelezen dat er maar 2 of 3 keer per jaar een vrachtje cruze's deze kant zou uitkomen. Dus als je iets speciaals besteld hebt en niet in de haven staat of onderweg is zal je ook langer moeten wachten. Weet wel niet of dit klopt.

De veranderingen die je gaat krijgen kloppen wel. Model 2014 staat hier al in de garage. Het navigatie systeem is een stuk verbetert. http://www.youtube.com/watch?v=L5bBAKBWiXo

Pinkers in de lichten zien er ook mooi uit.
Ik heb zelf bij mijn LTZ uitvoering Sleutelloze toegang/sleutelloze start, bandendruk controlesysteem en elektrische inklapbare spiegels gekregen. Dit zal dan bij jou ook wel zijn.

Oja de boordcomputer zou ook vernieuwd zijn.

PS:Het wachten duurt lang, Ik weet wat je doormaakt :p

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 19-10-2013 16:05

hallo Roland88, van harte welkom hier op het forum
ja wachten duurt altijd lang ,en als dan de leverdatum nog eens met 2 maanden word opgeschoven word je daar niet blij van
ik vind wel dat je als klant best eerder ingelicht mag worden dat de beoogde datum niet gehaald kan worden, dat je door zelf contact op te nemen dan ook pas te horen krijgt dat het 2 maanden later word vind ik echt niet kunnen

nog veel plezier hier toegewenst ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Roland88
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-10-2013 00:03

Bericht door Roland88 » 19-10-2013 22:40

cruzer schreef:Ik heb mijn chevrolet cruze sw besteld in garage barto, turnhout op 10 juni deze zou ook half oktober geleverd worden en dat is nu ook 17 december geworden. Ik heb ook te horen gekregen dat er gestaakt zou zijn maar heb op internet al gelezen dat er maar 2 of 3 keer per jaar een vrachtje cruze's deze kant zou uitkomen. Dus als je iets speciaals besteld hebt en niet in de haven staat of onderweg is zal je ook langer moeten wachten. Weet wel niet of dit klopt.

De veranderingen die je gaat krijgen kloppen wel. Model 2014 staat hier al in de garage. Het navigatie systeem is een stuk verbetert.

Pinkers in de lichten zien er ook mooi uit.
Ik heb zelf bij mijn LTZ uitvoering Sleutelloze toegang/sleutelloze start, bandendruk controlesysteem en elektrische inklapbare spiegels gekregen. Dit zal dan bij jou ook wel zijn.

Oja de boordcomputer zou ook vernieuwd zijn.

PS:Het wachten duurt lang, Ik weet wat je doormaakt :p
ah ok, dan klopt er toch iets van wat ze allemaal zeggen. Ik heb de cruze sw 1.4 benzine turbo ltz besteld, dus hoop ik dat ik ook mag profiteren van die leuke opties die ge hier boven vernoemd. Of hebt gij de ltz+ besteld? Groetjes.

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 20-10-2013 01:31

Roland88 schreef:
cruzer schreef:Ik heb mijn chevrolet cruze sw besteld in garage barto, turnhout op 10 juni deze zou ook half oktober geleverd worden en dat is nu ook 17 december geworden. Ik heb ook te horen gekregen dat er gestaakt zou zijn maar heb op internet al gelezen dat er maar 2 of 3 keer per jaar een vrachtje cruze's deze kant zou uitkomen. Dus als je iets speciaals besteld hebt en niet in de haven staat of onderweg is zal je ook langer moeten wachten. Weet wel niet of dit klopt.

De veranderingen die je gaat krijgen kloppen wel. Model 2014 staat hier al in de garage. Het navigatie systeem is een stuk verbetert.

Pinkers in de lichten zien er ook mooi uit.
Ik heb zelf bij mijn LTZ uitvoering Sleutelloze toegang/sleutelloze start, bandendruk controlesysteem en elektrische inklapbare spiegels gekregen. Dit zal dan bij jou ook wel zijn.

Oja de boordcomputer zou ook vernieuwd zijn.

PS:Het wachten duurt lang, Ik weet wat je doormaakt :p
ah ok, dan klopt er toch iets van wat ze allemaal zeggen. Ik heb de cruze sw 1.4 benzine turbo ltz besteld, dus hoop ik dat ik ook mag profiteren van die leuke opties die ge hier boven vernoemd. Of hebt gij de ltz+ besteld? Groetjes.
ik heb gewoon de LTZ ( semi leder) besteld.

Roland88
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-10-2013 00:03

Bericht door Roland88 » 20-10-2013 14:05

cruzer schreef:
Roland88 schreef:
cruzer schreef:Ik heb mijn chevrolet cruze sw besteld in garage barto, turnhout op 10 juni deze zou ook half oktober geleverd worden en dat is nu ook 17 december geworden. Ik heb ook te horen gekregen dat er gestaakt zou zijn maar heb op internet al gelezen dat er maar 2 of 3 keer per jaar een vrachtje cruze's deze kant zou uitkomen. Dus als je iets speciaals besteld hebt en niet in de haven staat of onderweg is zal je ook langer moeten wachten. Weet wel niet of dit klopt.

De veranderingen die je gaat krijgen kloppen wel. Model 2014 staat hier al in de garage. Het navigatie systeem is een stuk verbetert.

Pinkers in de lichten zien er ook mooi uit.
Ik heb zelf bij mijn LTZ uitvoering Sleutelloze toegang/sleutelloze start, bandendruk controlesysteem en elektrische inklapbare spiegels gekregen. Dit zal dan bij jou ook wel zijn.

Oja de boordcomputer zou ook vernieuwd zijn.

PS:Het wachten duurt lang, Ik weet wat je doormaakt :p
ah ok, dan klopt er toch iets van wat ze allemaal zeggen. Ik heb de cruze sw 1.4 benzine turbo ltz besteld, dus hoop ik dat ik ook mag profiteren van die leuke opties die ge hier boven vernoemd. Of hebt gij de ltz+ besteld? Groetjes.
ik heb gewoon de LTZ ( semi leder) besteld.
dan hebben we dezelfde uitvoering. Lijken mij wel mooie opties. En wat een kleur heb jij gekozen? Als ik vragen mag.

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 20-10-2013 14:59

Ben voor een witte gegaan. Met de zwarte velgen, zwart dak en getinte ramen :). Welke kleur heb jij gekozen?

Roland88
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-10-2013 00:03

Bericht door Roland88 » 20-10-2013 17:44

cruzer schreef:Ben voor een witte gegaan. Met de zwarte velgen, zwart dak en getinte ramen :). Welke kleur heb jij gekozen?
ja, nu gelooft ge het niet, maar ik ben voor precies dezelfde gegaan. Behalve het zwarte dak, ik heb het bij een gewoon wit dak gehouden. Ik dacht trouwens ook( alle dat heeft die verkoper verteld waar ik hem gekocht heb) dat ge geen zwart dak kond nemen. Alleen maar op de ltz+ versie zei hij tegen mij.

cruzer
Member
Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-08-2013 12:37

Bericht door cruzer » 20-10-2013 18:14

Dat kan wel kloppen. Mijn zwart dak word gewrapt door een andere firma. Regelt de garage allemaal. Vind dit ook beter. Raak je het toch beu gezien kun je het later gewoon eraf halen :). Ben ook voor de lichtgevende dorpels gegaan. Is ook heel mooi.

Roland88
Newby
Newby
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-10-2013 00:03

Bericht door Roland88 » 20-10-2013 20:25

cruzer schreef:Dat kan wel kloppen. Mijn zwart dak word gewrapt door een andere firma. Regelt de garage allemaal. Vind dit ook beter. Raak je het toch beu gezien kun je het later gewoon eraf halen :). Ben ook voor de lichtgevende dorpels gegaan. Is ook heel mooi.
ahzo, dat wist ik niet dat ge dat kond laten doen. Lijkt mij wel mooi. De licht gevende dorpels met het ice blauw licht heb ik ook besteld. Had dat op het autosalon gezien en vond dit ook echt heel mooi.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”