me and my cruze!!

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Phoenix
Newby
Newby
Berichten: 15
Lid geworden op: 26-06-2013 16:29

Bericht door Phoenix » 03-07-2013 21:13

chevy1979 schreef:Mooie velgen , idd :)
Thx m8 ;)

gewoon Sven
Member Senior
Member Senior
Berichten: 254
Lid geworden op: 05-06-2012 13:26

Bericht door gewoon Sven » 04-07-2013 10:03

Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk, met momenten raak ik nu al met de voorkant de grond, en de mijne is niet verlaagd. Anders had ik er een body-kit laten op monteren.
Chevrolet Orlando 1.8 Black Edition

Clouddog
Newby
Newby
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-07-2013 09:40

Bericht door Clouddog » 04-07-2013 10:42

Hoi Kurt,

Mooie wagen de velgen zien er inderdaad super gaaf uit. Zoals ik ook al in een topic heb aangeven ben ik ook naar een Cruze aan het kijken. Wat gaf voor jouw de doorslag om een Cruze aan te schaffen? Ben benieuwd naar je beweegreden.

Phoenix
Newby
Newby
Berichten: 15
Lid geworden op: 26-06-2013 16:29

Bericht door Phoenix » 04-07-2013 16:32

Clouddog schreef:Hoi Kurt,

Mooie wagen de velgen zien er inderdaad super gaaf uit. Zoals ik ook al in een topic heb aangeven ben ik ook naar een Cruze aan het kijken. Wat gaf voor jouw de doorslag om een Cruze aan te schaffen? Ben benieuwd naar je beweegreden.

Wel, dat is 2 jaar terug begonnen.
Ik rij voor de kost met de vrachtwagen, 2 jaar geleden reed ik voor een bedrijf dat auto onderdelen verdeelt.
zo moest ik bijna nachtelijks gaan leveren bij garage De Baets in Hasselt.
en daar zag ik de Cruze voor het eerst staan en was dadelijk verkocht aan de wagen. maar we waren nog niet dadelijk op zoek naar een andere wagen dus zijn we er ook niet verder mee gegaan.
nu begon de laatste tijd mijn madam hare auto moeilijk te doen en zijn we het eens geraakt om een nieuwe aan te schaffen.
We hebben naar vanalles gekeken en gezocht. er zijn veel mooie wagens maar ik was de Cruze nog niet vergeten.
de doorslag is er gekomen toen we overal de prijzen zagen, zelfs bij stockwagens. de Cruze kwam er gewoon het beste uit.
mooie wagen, zit zeer comfortabel, rijdt super en veel opties voor een goede prijs.
voor andere stockwagens betaal je meer of is kleiner of heeft bijna geen opties.
ik was meteen overtuigd, heb alleen de madam nog een duwtje in de rug moeten geven, maar nu is ze zeer tevreden. ne smile tot achter de oren. ;)

Clouddog
Newby
Newby
Berichten: 27
Lid geworden op: 03-07-2013 09:40

Bericht door Clouddog » 08-07-2013 10:52

Ja snap je helemaal. Toen ik afgelopen vrijdag de proefrit ging maken was mijn vriendin ook mee. Ze had de auto wel op foto's gezien, maar toen was ze nog niet zo enthousiast. Eenmaal bij de dealer toen ze hem daar in het echt zag staan, vond ze hem gelijk helemaal te gek en gaaf. Grappige was toen ie op het laatst vroeg wanneer zou je hem op willen komen halen ze gelijk riep vanavond :D Het was koopavond dus het was nog mogelijk. Sinds vrijdagavond staat ie dus voor de deur.

Phoenix
Newby
Newby
Berichten: 15
Lid geworden op: 26-06-2013 16:29

Bericht door Phoenix » 08-07-2013 15:07

Clouddog schreef:Ja snap je helemaal. Toen ik afgelopen vrijdag de proefrit ging maken was mijn vriendin ook mee. Ze had de auto wel op foto's gezien, maar toen was ze nog niet zo enthousiast. Eenmaal bij de dealer toen ze hem daar in het echt zag staan, vond ze hem gelijk helemaal te gek en gaaf. Grappige was toen ie op het laatst vroeg wanneer zou je hem op willen komen halen ze gelijk riep vanavond :D Het was koopavond dus het was nog mogelijk. Sinds vrijdagavond staat ie dus voor de deur.


dikke proficiat en veel succes ermee zou ik zeggen!! ;)

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”