Hey iedereen!

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 03-06-2013 21:18

Septimus schreef:Ziet er inderdaad nog zeer goed uit!

Iedereen trouwens bedankt voor de warme welkom, was elk forum maar zo :mrgreen:

Wat ik als eerste graag zou doen is de wagen verlagen en nieuwe velgjes eronder.

Hoe of wat kom ik hopenlijk op dit forum wel te weten!

er is genoeg mogelijk, ik denk dat driekwart hier zijn cruze verlaagt heeft en nieuwe velgen ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 03-06-2013 21:59

Zeker Rinus!
Als je wat wilt weten staan we je graag te woord!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Septimus
Newby
Newby
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-06-2013 21:40

Bericht door Septimus » 03-06-2013 23:49

Thx 8)

Als velgen had ik gedacht aan brock b26's, vind ze er super uitzien, maar of ze er ook super gaan uitzien op de cruze... :mrgeen:

Verlaging heb ik mijn twijfels of ik het via een schroefkit zou doen of andere veren zou steken, wat is hiervoor het beste?

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 04-06-2013 06:37

Septimus schreef:Thx 8)

Als velgen had ik gedacht aan brock b26's, vind ze er super uitzien, maar of ze er ook super gaan uitzien op de cruze... :mrgeen:

Verlaging heb ik mijn twijfels of ik het via een schroefkit zou doen of andere veren zou steken, wat is hiervoor het beste?
de meesten gaan voor de veren, geeft iets van 3 tot 4cm. verlaging wat zeker al mooier oogt ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

gewoon Sven
Member Senior
Member Senior
Berichten: 254
Lid geworden op: 05-06-2012 13:26

Bericht door gewoon Sven » 04-06-2013 09:55

Mooie kleur.
Chevrolet Orlando 1.8 Black Edition

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2013 13:50

Ik vind het ook wel een mooi kleurtje :) een paar niet te overdreven getinte ramen zouden hem behoorlijk chic maken denk ik

Septimus
Newby
Newby
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-06-2013 21:40

Bericht door Septimus » 04-06-2013 14:24

En wat is niet te overdreven getint? :mrgreen:

Dacht zelf ook al aan de ramen te tinten maar heb geen idee van wat de wettelijke normen zijn en wat er mooi zou opstaan.

Edit: http://www.ruitentinten.be/Foto's.aspx#
Zoiets als hier light classic word genoemd dan?

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2013 14:49

Die classic heeft 35% doorlatendheid en die dark classic 15% Persoonlijk vind ik de extra dark iets sportiever en de classic iets chiquer.

Ik had bij mijn blinderen de keuze uit 5%, 20% of ineens veel lichter. Ik heb zelf 20% gekozen. Als ik de keuze had uit 35% had ik die misschien ook wel gekozen, al ben ik nu toch erg blij met wat ik nu heb.

Die foto's op die site kunnen echter wel vertekenen. Het is heel moeilijk op een foto te laten zien hoe donker het is. Dit ligt ook aan of de auto in open lucht of naast een muur staat. Volgens mij doen de foto's de tint iets donkerder lijken.

Sowieso als je voor 35% gaat zou ik het achteruit wel 15% doen. Het achteruit lijkt namelijk veel doorschijnender omdat er een niet geblindeerde ruit tegenover staat (voorruit), en hierdoor kijk je zelfs bij mijn 20% er zo doorheen alsof hij nauwelijks getint is. Dit is weer volledig afhankelijk van hoe hard de zon in de auto schijnt trouwens :roll: bij donker weer kijk je nauwelijks naar binnen.

Dit is mijn ervaring. Kan voor iedereen anders zijn natuurlijk Nathan ;)
je kan trouwens in mijn voorsteltopic 'mijn cruze' zien hoe 20% er uit ziet

Edit:
Wettelijke normen weet ik zo ook niet. Voorruiten mag je nauwelijks blinderen, achterruiten mogen gewoon zwart

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 05-06-2013 21:06

Hallo en welkom hier ;-)

Juist foto gezien en wel nice kleur!

Septimus
Newby
Newby
Berichten: 29
Lid geworden op: 02-06-2013 21:40

Bericht door Septimus » 08-06-2013 09:31

GJ schreef:Hallo en welkom hier ;-)

Juist foto gezien en wel nice kleur!
Thx! :D

Nu nog een vraagje, als de inschrijvingskosten nog wat op zich laten wachten wil ik tegen volgende maand de auto toch verlagen en tinten.

Het tinten zal ik zelf wel uitvindne waar en hoe maar het verlagen....

Welke veren raden jullie aan? waar laten steken (omgeving antwerpen) , gewoon bij de chevrolet dealer hier in de buurt? :)

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”