Mijn Cruze

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Gast

Bericht door Gast » 23-06-2014 09:13

ja het is wel veel geld :shock:

Gast

Bericht door Gast » 05-07-2014 19:26

Nieuwste upgrades worden spoorverbreders en gepoedercoate remklauwen. Vind het zelf kwasten van remklauwverf toch wat minder deftig voor de cruze.

Wat zeggen jullie van goud, brons of grijs/zilver wat de kleur betreft?

Groet

Gast

Bericht door Gast » 01-08-2014 20:26

Hallo allemaal,

Even een update. Aan de achterzijde komen 2x 15mm spoorverbreders en aan de voorzijde 2x 5mm. Helaas heeft de Cruze een kartelbout systeem waardoor de spoorverbreders die ik nu thuis heb liggen weer terug gestuurd kunnen worden naar de leverancier en vervangen voor een andere.

nog een foto'tje hoe hij er nu bij staat (zonder spoorverbreders)

Afbeelding

Binnenkort nieuwe foto's wanneer hij wat breder staat :D

Groet

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 02-08-2014 12:36

Ik blijf het een mooie wagen vinden!
Hoe ga je de achterste spacers bevestigen? Die 5 mm vooraan zul je geen aanpassingen hoeven te doen maar met 15 mm gaan je std draadeinden te kort zijn!
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Gast

Bericht door Gast » 02-08-2014 17:28

Ik ruil hem in voor een systeem waarbij je de spacer aan de naaf moet monteren middels originele wielbouten, om vervolgens het wiel met 5 andere bouten aan de spacer te monteren. Het nadeel hiervan is dat de originele bouten te lang zijn. Tenzij deze in het wiel wegvallen moeten ze dus ingekort worden :(

Of voor wel mey de originele kan moet ik nog even bekijken want mijn velgen zijn ook al wat breder dan origineel geloof ik. Dat zou betekenen dat ik sowieso al minder lengte heb!

Wel een gedoe hoor bij de Cruze..

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 02-08-2014 18:53

Heb je de KW variant I er onder liggen? Ik ben ook van plan om deze aan te schaffen. Ben je er tevreden van?

Heb alleen schrik dat ik nogal rap overal tegen ga zitten omdat ik ook de spoilerkit heb, dus wordt oppassen :P

Gast

Bericht door Gast » 02-08-2014 18:59

Ja dat klopt. Ik ben zeer tevreden. Volgende auto wacht ik niet meer en koop ik direct een kw schroefset! Dat zegt genoeg denk ik :)

Wat bedoel je met een spoilerset? Als je een andere (gespoten) bumperlip bedoeld wordt het wel risicovol met je lak. Ik schaaf toch wel eens per week met de lip over de grond of drempel. Geen enkel probleem natuurlijk, mits hij niet gespoten is + enigzins meegeeft. Ik doe hem voor zelfs nog ietsje lager binnenkort.

Groeten

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 02-08-2014 19:05

Heb er ook te lang mee gewacht :P maar beter laat dan nooit.

Ik heb de wtcc kit er onder hangen, waardoor hij al wat lager komt;

Afbeelding

Maar zou graag willen dat de wielkasten meer gevuld geraken.

Dus denk dat ik toch ga moeten oppassen, niet al te laag gaan dan :)
Is hij makkelijk bij te regelen? Heb gehoord dat je bij sommige varianten er moeilijk bij kan.

Gast

Bericht door Gast » 02-08-2014 19:11

Dat ziet er vet uit. Meet eens op een vlakke asfaltweg hoeveel ruimte je hebt tot je bumper. Dan doe ik dat ook even en dan kun je enigzins inschatten hoeveel lager je nog kunt. Hij heeft nu 7 a 8 cm ruimte in de wielkast zo te zien?

Bijstellen valt goed te doen geloof ik. Sowieso is het een inox veerpoot wat al een enorm voordeel is tov een weitec oid

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 02-08-2014 19:26

Ben snel even gaan meten :P van voor heb ik nog zo'n 14 cm en aan de zijkant 13. In de wielkast is inderdaad 7 cm vrij, maar ga binnenkort 19 duimers er onder leggen :-) dus zou normaal mooi moeten uitkomen qua verlaging en wielkastvulling.

Ga ook liever voor ineens een goede inox set, kan normaal weinig mee mis gaan.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”