Cruze 1.8 Benzine White
-
- Member Senior
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 04-01-2012 20:52
Die verlaging van 30mm met de MAD of EIBACH kit is eigenlijk nog heel goed te doen.
Het is in feite juist genoeg om te zien dat hij verlaagd is en stug genoeg om toch nog comfortabel te zijn
Alleen oppassen met de voorbumper als je ergens parkeert tegen de stoeprand want dat kan al eens schuren maar voor de rest valt dat heel goed mee.
En ja in principe moet ge een keuring laten doen idem aan de keuring die je zou moeten laten doen als je een zwaar ongeval hebt gehad (geometrie) en dat kost u afhankelijk van station rond de 90 euro.
Het is in feite juist genoeg om te zien dat hij verlaagd is en stug genoeg om toch nog comfortabel te zijn
Alleen oppassen met de voorbumper als je ergens parkeert tegen de stoeprand want dat kan al eens schuren maar voor de rest valt dat heel goed mee.
En ja in principe moet ge een keuring laten doen idem aan de keuring die je zou moeten laten doen als je een zwaar ongeval hebt gehad (geometrie) en dat kost u afhankelijk van station rond de 90 euro.
-
- Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 04-02-2013 19:19
Spiegels en achterbumperlip zijn reeds in zwart carbon gewrapt. De achterbumperlip is moeilijk af te snijden in de gleuf dus afwerking ga ik doen met een lakstift volgende week eens. Dak wordt ook gedaan maar door een stomme fout (amateur zijnde :p) moet ik nieuwe wrap bestellen. Dus dat zal ook voor vlgnd weken zijn.
Ik heb ook op een rappeken mijn logo eens zwart gedaan maar vond dat geen meerwaarde. terug origineel dus.
Ik heb ook op een rappeken mijn logo eens zwart gedaan maar vond dat geen meerwaarde. terug origineel dus.
-
- Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 04-02-2013 19:19
Mijn laatste contact met GOCA is al twee of drie dagen geleden. Sindsdien nog steeds niets van gehoord, laat staan een verduidelijkend antwoord... :(Patje schreef:Neem eens contact op met GOCA zelf die zijn nogal vrij behulpzaam voor een overheidsinstelling toch :-)
Ik heb er ooit vragen aan gesteld via mail en een paar uur later belden ze mij persoonlijk op.
FOD zei dat ik met TUV naar keuring mocht en het eens moest bevragen (die kent er dus even veel van als ik haha :p)
Mayer, de verdeler van EIbach en België heeft als enige positief geantwoord. Via hen zou ik er aan kunnen geraken, wel tegen een betaling van €50. Ma soit op dit moment is het mijn enige alternatief!
-
- Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 27-01-2013 13:59
Daar wil ik best wel de foto's van zien. ;)GJ schreef:Spiegels en achterbumperlip zijn reeds in zwart carbon gewrapt. De achterbumperlip is moeilijk af te snijden in de gleuf dus afwerking ga ik doen met een lakstift volgende week eens. Dak wordt ook gedaan maar door een stomme fout (amateur zijnde :p) moet ik nieuwe wrap bestellen. Dus dat zal ook voor vlgnd weken zijn.
Ik heb ook op een rappeken mijn logo eens zwart gedaan maar vond dat geen meerwaarde. terug origineel dus.
Ik vind het zwarte logo wel iets hebben hoor.
-
- Member
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 04-02-2013 19:19
[/quote]
Daar wil ik best wel de foto's van zien. ;)
Ik vind het zwarte logo wel iets hebben hoor.[/quote]
Ik vond het contrast wat te groot en heb het dan maar niet gedaan met die lakstift. Als ik mijn dak ga doen gewoon de diffuser nog eens meenemen. Leren uit gemaakte fouten is de boodschap ;) Ik denk dat het beter is rechtstreeks te kleven en dan met bankkaart duwen in de gleuf en boven op bankkaart scheermesje te doen. Hierdoor zou de lijn toch mooier in de gleuf moeten aansluiten denk ik. Wat het makkelijkste leek te zijn is prutswerk :D
Als mijn dak gedaan is neem ik eens goeie foto's! Hopen dat de verlaging dan ook eindelijk in orde is.
Daar wil ik best wel de foto's van zien. ;)
Ik vind het zwarte logo wel iets hebben hoor.[/quote]
Ik vond het contrast wat te groot en heb het dan maar niet gedaan met die lakstift. Als ik mijn dak ga doen gewoon de diffuser nog eens meenemen. Leren uit gemaakte fouten is de boodschap ;) Ik denk dat het beter is rechtstreeks te kleven en dan met bankkaart duwen in de gleuf en boven op bankkaart scheermesje te doen. Hierdoor zou de lijn toch mooier in de gleuf moeten aansluiten denk ik. Wat het makkelijkste leek te zijn is prutswerk :D
Als mijn dak gedaan is neem ik eens goeie foto's! Hopen dat de verlaging dan ook eindelijk in orde is.