Cruze 1.8 Benzine White

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Stein
Member
Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 09-04-2013 21:38

Bericht door Stein » 10-04-2013 14:49

waar heb jij juist uw cruze gekocht als ik zo nieuwsgierig mag zijn? ;)
Chevrolet Cruze Sedan Carbon Flash 1.6 83 KW 113PK

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 11-04-2013 00:37

Stein schreef:waar heb jij juist uw cruze gekocht als ik zo nieuwsgierig mag zijn? ;)
Bij Vaneste motors te Doornik. Occasie wel te verstaan. Gevonden via site: carz.be

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 11-04-2013 08:56

Die verlaging van 30mm met de MAD of EIBACH kit is eigenlijk nog heel goed te doen.
Het is in feite juist genoeg om te zien dat hij verlaagd is en stug genoeg om toch nog comfortabel te zijn :-)
Alleen oppassen met de voorbumper als je ergens parkeert tegen de stoeprand want dat kan al eens schuren maar voor de rest valt dat heel goed mee.
En ja in principe moet ge een keuring laten doen idem aan de keuring die je zou moeten laten doen als je een zwaar ongeval hebt gehad (geometrie) en dat kost u afhankelijk van station rond de 90 euro.

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 11-04-2013 18:39

Spiegels en achterbumperlip zijn reeds in zwart carbon gewrapt. De achterbumperlip is moeilijk af te snijden in de gleuf dus afwerking ga ik doen met een lakstift volgende week eens. Dak wordt ook gedaan maar door een stomme fout (amateur zijnde :p) moet ik nieuwe wrap bestellen. Dus dat zal ook voor vlgnd weken zijn.


Afbeelding


Ik heb ook op een rappeken mijn logo eens zwart gedaan maar vond dat geen meerwaarde. terug origineel dus.


Afbeelding

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 16-04-2013 17:17

Op dit moment geraak ik maar niet aan dat stom Goca validatieverslag voor mijn eibach veren... Iemand nog een idee waar ik terecht kan om deze nog te bemachtigen? :(

Patje
Member Senior
Member Senior
Berichten: 439
Lid geworden op: 04-01-2012 20:52

Bericht door Patje » 17-04-2013 22:54

Neem eens contact op met GOCA zelf die zijn nogal vrij behulpzaam voor een overheidsinstelling toch :-)
Ik heb er ooit vragen aan gesteld via mail en een paar uur later belden ze mij persoonlijk op.

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 18-04-2013 16:36

Patje schreef:Neem eens contact op met GOCA zelf die zijn nogal vrij behulpzaam voor een overheidsinstelling toch :-)
Ik heb er ooit vragen aan gesteld via mail en een paar uur later belden ze mij persoonlijk op.
Mijn laatste contact met GOCA is al twee of drie dagen geleden. Sindsdien nog steeds niets van gehoord, laat staan een verduidelijkend antwoord... :(

FOD zei dat ik met TUV naar keuring mocht en het eens moest bevragen (die kent er dus even veel van als ik haha :p)

Mayer, de verdeler van EIbach en België heeft als enige positief geantwoord. Via hen zou ik er aan kunnen geraken, wel tegen een betaling van €50. Ma soit op dit moment is het mijn enige alternatief!

Chavke
Member
Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 27-01-2013 13:59

Bericht door Chavke » 18-04-2013 18:44

GJ schreef:Spiegels en achterbumperlip zijn reeds in zwart carbon gewrapt. De achterbumperlip is moeilijk af te snijden in de gleuf dus afwerking ga ik doen met een lakstift volgende week eens. Dak wordt ook gedaan maar door een stomme fout (amateur zijnde :p) moet ik nieuwe wrap bestellen. Dus dat zal ook voor vlgnd weken zijn.


Afbeelding


Ik heb ook op een rappeken mijn logo eens zwart gedaan maar vond dat geen meerwaarde. terug origineel dus.


Afbeelding
Daar wil ik best wel de foto's van zien. ;)
Ik vind het zwarte logo wel iets hebben hoor.

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 18-04-2013 18:51

Afbeelding[/quote]
Daar wil ik best wel de foto's van zien. ;)
Ik vind het zwarte logo wel iets hebben hoor.[/quote]

Ik vond het contrast wat te groot en heb het dan maar niet gedaan met die lakstift. Als ik mijn dak ga doen gewoon de diffuser nog eens meenemen. Leren uit gemaakte fouten is de boodschap ;) Ik denk dat het beter is rechtstreeks te kleven en dan met bankkaart duwen in de gleuf en boven op bankkaart scheermesje te doen. Hierdoor zou de lijn toch mooier in de gleuf moeten aansluiten denk ik. Wat het makkelijkste leek te zijn is prutswerk :D

Als mijn dak gedaan is neem ik eens goeie foto's! Hopen dat de verlaging dan ook eindelijk in orde is.

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 05-05-2013 12:53

De achter diffuser in carbon zwart gedaan. Vind het strakker ogen zo zwart/wit. (Foto's oude gsm kwaliteit)


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”