Cruze 1.8 Benzine White

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
Plaats reactie
GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Cruze 1.8 Benzine White

Bericht door GJ » 04-02-2013 19:43

Hello,

Mij ook even komen voorstellen ;)

Ik heb altijd met een diesel Peugeot 207 gereden (is nog te koop trouwens voor wie interesse zou hebben ;)) maar had zin een een grotere en betere auto. Na maandje intensief zoeken op de Cruze terecht gekomen en hem niet meer los gelaten :D

Dit weekend gaan kijken en direct gekocht. Was in werkelijk nog mooier dan op foto's vond ik! Wou ook altijd al een witte auto, vind ik hier ook zeer goed tot zijn recht komen.

Ik schat hem binnen een tweetal weken te hebben en zal dan enkele foto's posten. Al is het natuurlijk de zelfde zoals er hier al enkele staan heb ik gezien ;)

Mss durf ik wel eens gaan voor een verlaging. Al eens rond gekeken hier op het forum en dat staat me wel aan. Al heb ik hier totaal geen ervaring mee...

Ben 24 jaar en woonachtig te Herzele (regio Zottegem en Erpe-Mere) voor moesten er nog in mijn buurt zitten?

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 04-02-2013 19:57

Hoi,

Welkom op het forum!
Hier kun je van alles vinden en als je het niet kan vinden vraag maar raak!
Wat zijn de specs van je auto?

Laat maar horen als je m hebt en foto's zijn altijd welkom!

Chevy
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 04-02-2013 20:29

Welkom GJ. Ja die verlaging past wel bij de Cruze, zowel optisch als qua wegligging. En het rijden is wel wat harder maar blijft voor mij toch comfortabel genoeg.

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 04-02-2013 21:30

van harte welkom hier op het forum GJ
wat heb je precies gekocht(we zijn hier erg nieuwsgierig) :P
sw ,sedan, hatch-back wat voor motor? LS, LT of de LTZ?
je ziet we willen veel van je weten, gezonde nieuwsgierigheid he 8)

nog veel plezier hier toegewenst, en we wachten in spanning met je mee ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 05-02-2013 21:16

Het is de Sedan Ls versie met 141pk ;)

Standaard vanbinnen met een groter schermdisplay. Ik had het niet zo voor die zeer dunne boordcomputerschermen. Leek daar zo een lege ruimte te zitten.

Heb nog zitten twijfelen voor occasie met ingebouwde GPS, maar vond het de meerkost niet waard. Zowel persoonlijk (zo veel en ver rijden doe ik nu ook weer niet, al kan daar nu mss wat verandering in komen :D ) en de kostprijs. Al blijft het wel een meerwaarde in zo een auto!

Ondertssn de inschrijvingspapieren gekregen. Mrgn naar de verzekering gaan en nummerplaat aanvragen waarna ik er dinsdag om mag gaan! 8)

Ivm dus een eventuele verlaging. Op de site van Chevrolet zelf vind je daar niet echt iets over? Uit wat heb je de keuze bij een 1.8 benzine? (Een kleine verlaging is mijn bedoeling, zodat ik overal nog zonder problemen kan rijden) Kan je er ook bij vermelden over welke prijs we dan ongeveer praten (Inclusief montage)?

Greetzzz

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 05-02-2013 23:29

Ja raar dat er niks van op de site staat. Maar Chevrolet heeft wel een verlagingsset voor de Cruze. De verlaging is dan zo'n 30mm, dus niet te extreem. Chevrolet werkt met MAD veren voor de verlaging. De opgegeven prijs inclussief BTW en montage is 240€.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 06-02-2013 22:59

Merci arrivinghere voor de info!

Valt nog wel mee eigenlijk. Ik had dat duurder verwacht! Rond de 30mm is idd wat ik in gedachte had.

De 1.8 benzine staat wel niet tssn het lijstje. Speelt dit geen probleem en kunnen we voort gaan op de 1.6? Of is het gewoon een ouder boekje? ;)

In principe kan ik dat dus in elke Chevrolet garage eens bevragen/laten doen?

GJ
Member
Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-02-2013 19:19

Bericht door GJ » 06-02-2013 23:14

Nog vergeten te vragen: moet je daar dan afzonderlijk laten keuren? (Op afspraak enkel wss?)

Grtn

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 07-02-2013 06:39

GJ schreef:Nog vergeten te vragen: moet je daar dan afzonderlijk laten keuren? (Op afspraak enkel wss?)

Grtn
iedere garage kan je naartoe zullen allemaal de veren kunnen leveren en monteren
als het goed is krijg je bij montage een attest ,want hij moet opnieuw uitgelijnt worden ;)
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 07-02-2013 10:53

Goeie vraag. De verlagingsset voor de 1.8 is dezelfde als die voor de 1.6.
Best opnieuw laten uitlijnen ja. Ik heb ook de lichten opnieuw laten afstellen omdat ik een verlagingsset heb die vooraan 42mm lager ligt en achteraan 30mm. Voor de MAD set is dat niet nodig want daar zit je voor en achter met een gelijke verlaging van 30mm. Wettelijk gezien ben je ook verplicht om naar de keuring te gaan ja. Daarvoor heb je dat montageverslag nodig en kan je best op voorhand een afspraak maken.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”