Cruze LTZ 1.7 Diesel met WTCC spoilerkit

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 12-05-2013 14:37

Sam schreef:hé Dragonkhan,
Ik heb een site gevonden waar je ze kan bestellen, is in waalwijk, Nederland.
http://www.aldorautomotive.com/componen ... Itemid,29/

Misschien is dat iets voor u.
dat is vlak bij mij ,zo'n 20 km rijden :P
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Chevy
moderator
moderator
Berichten: 860
Lid geworden op: 04-11-2012 16:41

Bericht door Chevy » 12-05-2013 14:57

Ik heb ook wel het e.e.a. gezien op die site, misschien als er meer geinteresseerde zijn kunnen we alles tezamen bestellen en korting krijgen?
Welkom op het Chevrolet Cruze forum!
Chevrolet Cruze Black Edition

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 25-08-2013 11:21

Ik ga nog een paar dingen veranderen aan de cruze.

Heb wat mails gestuurd voor de motor te laten tunen, het is de 1.7D
Ze kunnen van 130 naar 165 pk gaan en 50 Nm koppel erbij, dus het verschil zal goed voelbaar zijn :) zal ervan afhangen wie het goedkoopste is.

En dan komen er ook nog de verlagingsveren van chevrolet onder. Ik vroeg me wel af of dit niet te veel problemen gaat opleveren met de body-kit die er nu al onder hangt?

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 25-08-2013 15:45

Sam schreef:Ik ga nog een paar dingen veranderen aan de cruze.

Heb wat mails gestuurd voor de motor te laten tunen, het is de 1.7D
Ze kunnen van 130 naar 165 pk gaan en 50 Nm koppel erbij, dus het verschil zal goed voelbaar zijn :) zal ervan afhangen wie het goedkoopste is.

En dan komen er ook nog de verlagingsveren van chevrolet onder. Ik vroeg me wel af of dit niet te veel problemen gaat opleveren met de body-kit die er nu al onder hangt?
schroefkit of niks. de schokdempers zijn te zwak en je zal overal tegen schuren als je in putten rijd. heb zelf de wtcc kit en mij is aangeraden enkel voor volledige schroefkit te gaan

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 25-08-2013 15:46

Sam schreef:Hier nog een paar late foto's van men cruze

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben tevreden van de drl's :) Wanneer je u dimlichten aan zet, dan dimmen de led automatisch. Ze komen van pilot, dus ze zijn van goede kwaliteit.
Hopelijk vinden jullie het ook wat.
waar heb je deze gevonden en hoeveel hebben ze gekost?

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 26-08-2013 11:11

bjornoz schreef:
Sam schreef:Hier nog een paar late foto's van men cruze


Ik ben tevreden van de drl's :) Wanneer je u dimlichten aan zet, dan dimmen de led automatisch. Ze komen van pilot, dus ze zijn van goede kwaliteit.
Hopelijk vinden jullie het ook wat.
waar heb je deze gevonden en hoeveel hebben ze gekost?
Ik heb ze bij pilot laten bestellen, ik denk dat ze normaal zo'n 140 euro kosten. Heb je wel 2 jaar garantie op. Maar als je ze voor minder wil hebben, kan je ze ook makkelijk op het internet vinden ;)

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 27-08-2013 10:27

Sam schreef:
bjornoz schreef:
Sam schreef:Hier nog een paar late foto's van men cruze


Ik ben tevreden van de drl's :) Wanneer je u dimlichten aan zet, dan dimmen de led automatisch. Ze komen van pilot, dus ze zijn van goede kwaliteit.
Hopelijk vinden jullie het ook wat.
waar heb je deze gevonden en hoeveel hebben ze gekost?
Ik heb ze bij pilot laten bestellen, ik denk dat ze normaal zo'n 140 euro kosten. Heb je wel 2 jaar garantie op. Maar als je ze voor minder wil hebben, kan je ze ook makkelijk op het internet vinden ;)
installeren ze gemakkelijk? en heb jij voor de xenon ook de hoogte regeling en en sproeierset aangeschaft?

Sam
Member
Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 18-11-2012 20:14

Bericht door Sam » 27-08-2013 16:07

bjornoz schreef:
Sam schreef:
bjornoz schreef: waar heb je deze gevonden en hoeveel hebben ze gekost?
Ik heb ze bij pilot laten bestellen, ik denk dat ze normaal zo'n 140 euro kosten. Heb je wel 2 jaar garantie op. Maar als je ze voor minder wil hebben, kan je ze ook makkelijk op het internet vinden ;)
installeren ze gemakkelijk? en heb jij voor de xenon ook de hoogte regeling en en sproeierset aangeschaft?
De bedrading is redelijk makkelijk, gewoon aansluiten zoals het beschreven staat en dan kan er niks mislopen. Voor de covers, onderste paneel losdraaien zodat je aan de binnenkant kan komen van die cover en daar zit een vijs in die eerst moet losgedraaid worden, is wel wat wringen :P en dan kan je de kapjes er aftrekken. Ik heb die vijs er gewoon uitgelaten, rij er zo al een paar maanden mee rond en blijft ook zitten :D

heb alleen xenon lampen, geen sproeierset of regeling, kan er nog 3 jaar zo mee rijden tot de keuring :) Heb jij die regeling wel aangebracht dan?

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 27-08-2013 21:27

Sam schreef:
bjornoz schreef:
Sam schreef: Ik heb ze bij pilot laten bestellen, ik denk dat ze normaal zo'n 140 euro kosten. Heb je wel 2 jaar garantie op. Maar als je ze voor minder wil hebben, kan je ze ook makkelijk op het internet vinden ;)
installeren ze gemakkelijk? en heb jij voor de xenon ook de hoogte regeling en en sproeierset aangeschaft?
De bedrading is redelijk makkelijk, gewoon aansluiten zoals het beschreven staat en dan kan er niks mislopen. Voor de covers, onderste paneel losdraaien zodat je aan de binnenkant kan komen van die cover en daar zit een vijs in die eerst moet losgedraaid worden, is wel wat wringen :P en dan kan je de kapjes er aftrekken. Ik heb die vijs er gewoon uitgelaten, rij er zo al een paar maanden mee rond en blijft ook zitten :D

heb alleen xenon lampen, geen sproeierset of regeling, kan er nog 3 jaar zo mee rijden tot de keuring :) Heb jij die regeling wel aangebracht dan?
ik ga denk ik alles laten plaatsen als dit niet te duur is maar mijn audio installatie heeft voorrang

CruzerLT
Webmaster
Webmaster
Berichten: 3394
Lid geworden op: 29-05-2010 18:59

Bericht door CruzerLT » 27-08-2013 21:44

bjornoz schreef:
Sam schreef:
bjornoz schreef: ik ga denk ik alles laten plaatsen als dit niet te duur is maar mijn audio installatie heeft voorrang
ik heb ook geen sproeiers en hoogte regeling aangebracht
Grtz Rinus
welkom op het Chevrolet Cruze forum!!!
Chevrolet Cruze 1.8 LT 141pk - Maroccan-bleu

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”