Even Voorstellen

hier kunt u uw Cruze voorstellen met alle gegevens ,type, fotos ,enz.
curacruze
Newby
Newby
Berichten: 17
Lid geworden op: 30-09-2012 10:15

Bericht door curacruze » 30-09-2012 21:39

bjornoz schreef:
curacruze schreef:ik ken het ! zit ook altijd met geknepen billen als ik over een drempel rijd. En ik mis al een heel klein stukje lak , is te zien op de foto :oops:
ligt aan de standaard veren, want binnekort ga mijn auto 4 cm verlaagd worden maar met harde veren en dan zal ik minder last hebben dan nu. want nu zakt hij echt serieus als er geremd word
En harde veren , ik vind dat soms een "stuiter"effect hebben , altans wat ik mee gemaakt heb met supra's en skylines. of ligt dat aan mij?

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 30-09-2012 21:40

curacruze schreef:
bjornoz schreef:
curacruze schreef:ik ken het ! zit ook altijd met geknepen billen als ik over een drempel rijd. En ik mis al een heel klein stukje lak , is te zien op de foto :oops:
ligt aan de standaard veren, want binnekort ga mijn auto 4 cm verlaagd worden maar met harde veren en dan zal ik minder last hebben dan nu. want nu zakt hij echt serieus als er geremd word
Dat zal wel mooi staan , haal soms voor de zaak blikjes frisdrank en staat de wagen wat lager en is echt mooi om te zien , maar heb een alpina bmw gehad die echt laag stond dat de voor bumper gwn vast gevroren was aan de stoep , dat heel me bumper eraf gerukt werd en me prelude was zowat een sneeuwschuiver , ik wil dat niet meer mee maken ! maar een verlaagde cruze ziet er echt zeer strak en sportief uit ! ik wil zeker wat foto's zien als het zover is.
ook nog een uitlaat met 4 pijpen, en audio installatie

curacruze
Newby
Newby
Berichten: 17
Lid geworden op: 30-09-2012 10:15

Bericht door curacruze » 30-09-2012 21:51

bjornoz schreef:
curacruze schreef:
bjornoz schreef: ligt aan de standaard veren, want binnekort ga mijn auto 4 cm verlaagd worden maar met harde veren en dan zal ik minder last hebben dan nu. want nu zakt hij echt serieus als er geremd word
Dat zal wel mooi staan , haal soms voor de zaak blikjes frisdrank en staat de wagen wat lager en is echt mooi om te zien , maar heb een alpina bmw gehad die echt laag stond dat de voor bumper gwn vast gevroren was aan de stoep , dat heel me bumper eraf gerukt werd en me prelude was zowat een sneeuwschuiver , ik wil dat niet meer mee maken ! maar een verlaagde cruze ziet er echt zeer strak en sportief uit ! ik wil zeker wat foto's zien als het zover is.
ook nog een uitlaat met 4 pijpen, en audio installatie
Ik ben wat dat betreft zeer tevreden met de installatie in de cruze , dus dat zal ik personelijk niks aan veranderen(personelijk he ) . En uitlaten heb ik ook aan zitten denken , maar ik wacht er nog mee , enigste wat ik echt wil veranderen is de de logo zwart maken en led verlichting voor nummerplaat.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 30-09-2012 21:53

curacruze schreef:
bjornoz schreef:
curacruze schreef: Dat zal wel mooi staan , haal soms voor de zaak blikjes frisdrank en staat de wagen wat lager en is echt mooi om te zien , maar heb een alpina bmw gehad die echt laag stond dat de voor bumper gwn vast gevroren was aan de stoep , dat heel me bumper eraf gerukt werd en me prelude was zowat een sneeuwschuiver , ik wil dat niet meer mee maken ! maar een verlaagde cruze ziet er echt zeer strak en sportief uit ! ik wil zeker wat foto's zien als het zover is.
ook nog een uitlaat met 4 pijpen, en audio installatie
Ik ben wat dat betreft zeer tevreden met de installatie in de cruze , dus dat zal ik personelijk niks aan veranderen(personelijk he ) . En uitlaten heb ik ook aan zitten denken , maar ik wacht er nog mee , enigste wat ik echt wil veranderen is de de logo zwart maken en led verlichting voor nummerplaat.
basstuck maakt uitlaten die van keuring mogen in belgie

chevy1979
Master member
Master member
Berichten: 1893
Lid geworden op: 13-02-2011 20:03

Bericht door chevy1979 » 30-09-2012 22:02

bjornoz schreef:
curacruze schreef:
bjornoz schreef: ik laat het leer nog inbouwen door een kameraad van mij. want ik vind het veel te duur bij chevy en het is geen kwaliteitsleder.

het is wel spijtig dat we uit onze diesels geen mooi geluid kunnen krijgen, want zo een wagen zou toch een sportieve ronk mogen hebben.

bij ons kan je de wtc versie niet standaard kopen, je moet alles apart bij bestellen, of was dit bij jou ook zo?

grtz bjorn
Wat geluid betreft geef ik je Heeeel groot gelijk!
Om eerlijk te zijn ik ben naar de dealer gegaan in Turnhout en deze auto stond binnen en was meteen verkocht. Wilde de cruze liever in het wit maar die hadden ze niet in stock. 2 weken later stond ie er(ook Wtcc) ! dat was wel even balen. Maar ik heb geen dag spijt. Wat ik begrepen heb is dat de kit uit een bedrijf in Tilburg komt (wat ik van de papieren voor verzekering kan zien) en wat betreft leer , daar heb je ook groot gelijk , het is niet top kwaliteit . Maarja hij stond daar nieuw en ik wilde nem hebben !
ik kan kwaliteitsleer laten inbouwen int zwart en moet maar 600 euro betalen voor zetels, dashboard en deuren in 2 kleuren en speciaal stiksel + eigen logo
is handig als je connecties hebt
Dat is pas een prijsje :D

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 30-09-2012 22:08

chevy1979 schreef:
bjornoz schreef:
curacruze schreef: Wat geluid betreft geef ik je Heeeel groot gelijk!
Om eerlijk te zijn ik ben naar de dealer gegaan in Turnhout en deze auto stond binnen en was meteen verkocht. Wilde de cruze liever in het wit maar die hadden ze niet in stock. 2 weken later stond ie er(ook Wtcc) ! dat was wel even balen. Maar ik heb geen dag spijt. Wat ik begrepen heb is dat de kit uit een bedrijf in Tilburg komt (wat ik van de papieren voor verzekering kan zien) en wat betreft leer , daar heb je ook groot gelijk , het is niet top kwaliteit . Maarja hij stond daar nieuw en ik wilde nem hebben !
ik kan kwaliteitsleer laten inbouwen int zwart en moet maar 600 euro betalen voor zetels, dashboard en deuren in 2 kleuren en speciaal stiksel + eigen logo
is handig als je connecties hebt
Dat is pas een prijsje :D
idd is int zwart en vree goeikoop

curacruze
Newby
Newby
Berichten: 17
Lid geworden op: 30-09-2012 10:15

Bericht door curacruze » 30-09-2012 22:09

aha bastuck, never heard ot them , staan helaas geen prijzen bij .. heb jij een idee wat het zal kosten?

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 30-09-2012 22:11

curacruze schreef:aha bastuck, never heard ot them , staan helaas geen prijzen bij .. heb jij een idee wat het zal kosten?
1230 zonder montage voor die met 4 pijpen, btw inclusief

curacruze
Newby
Newby
Berichten: 17
Lid geworden op: 30-09-2012 10:15

Bericht door curacruze » 30-09-2012 22:19

bjornoz schreef:
curacruze schreef:aha bastuck, never heard ot them , staan helaas geen prijzen bij .. heb jij een idee wat het zal kosten?
1230 zonder montage voor die met 4 pijpen, btw inclusief
Had het wel wat meer verwacht , valt best wel mee.

bjornoz
Member Senior
Member Senior
Berichten: 496
Lid geworden op: 26-05-2012 13:53

Bericht door bjornoz » 30-09-2012 22:20

curacruze schreef:
bjornoz schreef:
curacruze schreef:aha bastuck, never heard ot them , staan helaas geen prijzen bij .. heb jij een idee wat het zal kosten?
1230 zonder montage voor die met 4 pijpen, btw inclusief
Had het wel wat meer verwacht , valt best wel mee.
APEC steekt die en doet chiptuning

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling Cruze/project/jezelf”