Tijdelijk twee gratis laadstations bij de Chevrolet Volt!

plaats hier uw zaken die niets met de Cruze te maken hebben"niet voor handelaars"
bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Tijdelijk twee gratis laadstations bij de Chevrolet Volt!

Bericht door bertvaneck » 01-02-2013 09:49

1 februari 2013 | 00:00




Tijdelijk twee gratis laadstations bij de Chevrolet Volt!
Volt 0% bijtelling



U krijgt tijdelijk twee laadstations bij aanschaf (koop of lease) van een Chevrolet Volt.

De Chevrolet Volt is de beste keuze voor zakenmensen die veel reizen en comfort, luxe, milieu en kostenbesparing hoog in het vaandel hebben staan. Bovendien maken de 0% bijtelling en de twee gratis laadstations (t.w.v. € 6.500,-) de keuze voor een Volt nu wel heel makkelijk!

Hoe werkt de actie?

1. U maakt de keuze voor een Chevrolet Volt. Of u deze nu koopt of least, de actie geldt in beide gevallen.
2. Met de dealer bespreekt u uw persoonlijke situatie voor wat betreft het opladen van uw Volt.
3. De dealer geeft alle informatie over uw persoonlijke laadbehoeften door aan de leverancier van de laadstations (EV-Box).
4. De installateur van de laadstations neemt contact met u op om uw situatie te komen bekijken.
5. Samen maakt u een plan voor de laadoplossing die het beste bij u past.
6. Binnen de actie heeft u recht op twee EV-Box laadstations inclusief installatie, laadkabel van 6 meter, laadtegoed voor 100 volledige ladingen en 4 jaar backoffice ter ondersteuning*.
7. U heeft ook de mogelijkheid om voor een andere laadoplossing te kiezen. Deze mag een maximale waarde hebben van de hierboven genoemde samenstelling. De keuze is dus geheel aan u!


De Chevrolet Volt biedt u de volgende voordelen:

• 0% Bijtelling
• € 0,- Wegenbelasting
• € 0,- BPM
• Aantrekkelijk geprijsd (gebruikmakend van overheidssubsidies) vanaf € 25.523,-
• Besparing van meer dan € 2.000,- op brandstofkosten per jaar (bij 25.000 km)

https://www.chevrolet.nl/modellen/volt/
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 01-02-2013 22:58

Word een flop vrees ik . die hybrides zijn enkel goed om kleine ritjes en stadsritten te doen . Anders verbruiken ze te veel... Volledig elektrisch is interessanter maar dan zit je weer met de actieradius (bv 90 km met de i-miev maar dan zonder verwarming in de winter want dan word het 40 km ) en de lamge laadtijd . Mooi voor de toekomst maar ze zijn er nog lang niet ;-)
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

bertvaneck
Member VIP
Member VIP
Berichten: 611
Lid geworden op: 23-08-2010 20:05

Bericht door bertvaneck » 01-02-2013 23:00

dat ben ik ook met je eens ik vind hem wel mooi
ik hoop nog lang te mogen genieten van Chevrolet cruze & captiva

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 01-02-2013 23:00

Moet wel eerlijk zeggen dat zo een 100% electrische wel lekker rijd . Mijn broer heeft een ibiza 1.4 tdi sport en reed me niet los tot iets van een 120 :-)
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 01-02-2013 23:03

bertvaneck schreef:dat ben ik ook met je eens ik vind hem wel mooi
Ja dat is hoj zeker . Tegenover die priussen... die vind ik helemaal niks. Die van honda is ook wel mooi . Crz dacht ik maar ben niet zeker
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

Chavke
Member
Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 27-01-2013 13:59

Bericht door Chavke » 02-02-2013 11:32

Elektrisch rijden lijkt me nu nog niks. Honda heeft al veel modellen met deze techniek. (Crz, insight, civic en sinds kort ook de Jazz) Doe mij voorlopig nog maar een benzinemotor die niet extreem inhoud om de lage emissie te halen. Zo'n wegenbelastingvrije auto is wel goed voor de portomonee maar weegt niet op tegen het rijplezier dat je inlevert.
De Volt vind ik wel een mooie auto om te zien.

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-02-2013 12:07

hangterisaan schreef:Word een flop vrees ik . die hybrides zijn enkel goed om kleine ritjes en stadsritten te doen . Anders verbruiken ze te veel... Volledig elektrisch is interessanter maar dan zit je weer met de actieradius (bv 90 km met de i-miev maar dan zonder verwarming in de winter want dan word het 40 km ) en de lamge laadtijd . Mooi voor de toekomst maar ze zijn er nog lang niet ;-)
Daar ben ik het niet mee eens. Hybride wagens gaan het volgens mij helemaal maken. De nieuwe Lexus IS zal in België zelfs enkel als hybride ingevoerd worden. Dus enkel de IS 300h. Geen diesel meer. In de rest van Europa zullen wel nog "gewone" benzineversies ingevoerd worden zoals de IS 250 en IS 350. Dezelfde hybride technologie wordt trouwens ook toegepast in de nieuwe Toyota Auris. En ik heb zo'n vermoeden dat Toyota hiermee een goede zet gedaan heeft. Van laadtijd is bij deze technologie trouwens geen sprake meer. Dit gebeurt volledig automatisch tijdens het rijden (of afremmen, als je wil).

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 02-02-2013 13:18

Hybride word ons gewoon opgedrongen . Extra betalen voor een auto die niet zuiniger is dan de doorsnee diesel . Hybride is enkel een marketingfoefje om de mensen te doen denken dat ze goed bezig zijn . Gemiddeld verbruik van een lexus ct200h: http://www.autoweek.nl/verbruik/5506/le ... -line-2012
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

arrivinghere
Master member
Master member
Berichten: 2350
Lid geworden op: 07-09-2010 18:20

Bericht door arrivinghere » 02-02-2013 17:15

hangterisaan schreef:Hybride word ons gewoon opgedrongen . Extra betalen voor een auto die niet zuiniger is dan de doorsnee diesel . Hybride is enkel een marketingfoefje om de mensen te doen denken dat ze goed bezig zijn . Gemiddeld verbruik van een lexus ct200h: http://www.autoweek.nl/verbruik/5506/le ... -line-2012
Ben ik het weeral niet mee eens. Ik vind 6,9l/100km eigenlijk niet zo slecht voor een benzine hybride. Ik ben er wel van overtuigd dat het nog zuiniger kan als je niet te sportief rijdt (mij zal dat dus niet lukken :lol: ) En met die Auris moet dat zeker kunnen. Een 1.8 benzine gekoppeld aan een elektrische motor met een opgegeven verbruik tussen 3,8 en 6,1L/100km. Stel dat je de hoogste afwerkingsversie neemt van die Auris (Lounge), dan betaal je een dikke 24000€. Die meerkost maak je wel goed met de jaren. Reken zelf maar uit.
Maar de voornaamste reden waarom ik het niet met je eens ben is de volgende: Jij stelt dat hybride ons wordt opgedrongen. Tot op zekere hoogte kan ik begrijpen waarom je dit zegt. Heel deze consumptiemaatschappij die een gevolg is van het kapitalisme zit nu eenmaal zo in mekaar. Maar is het niet zo dat indertijd diesel ons werd opgedrongen doordat hier in Europa de prijs hiervan kunstmatig laag werd gehouden? En dit tegen alle logica in. Benzine is een afvalproduct dat enkel nog kan dienen voor verbranding terwijl in diesel nog zovele andere producten zitten die nog voor vele andere toepassingen kunnen gebruikt worden. Waar zit dan de logica van de prijs?
Logisch natuurlijk dat wij als consumenten in Europa dan jaren met diesels gereden hebben. ( Even geheel terloops: De reden waarom ik met een Cruze diesel rij, is niet de prijs van de diesel maar die diesel rijdt gewoon veel lekkerder dan de benzine. Als er toen een zware turbo-benzine was, zou ik wss die genomen hebben)
En nu komt men ons met de vinger wijzen dat we fout bezig zijn en we andere gewoonten moeten aankweken.
Als je stelt dat er autoconstructeurs zijn die geld geroken hebben en hier weer hun slag willen slaan, geef ik je volledig gelijk. Het zijn nu eenmaal geen liefdadigheidsinstellingen. Maar geef toe: het is een knap staaltje techniek en voor de consument nog niet zo gek naar gebruiksgemak en financieel gezien. Daarom denk ik dat we de komende jaren meer en meer van die hybrides gaan zien. En de constructeurs zullen die zo bouwen dat we er met plezier mee zullen rijden. En eerlijk gezegd denk ik dat Toyota hier al in geslaagd is.

hangterisaan
Member VIP
Member VIP
Berichten: 501
Lid geworden op: 25-04-2012 20:54

Bericht door hangterisaan » 02-02-2013 17:32

Als je op spritmonitor kijkt en eens vergelijkt tussen de gewone en de hybride Auris is er welgeteld maar 1 van de paar honderd die iets meer dan 1 liter onder het verbruik van de gewone zit . Op 5000 km heb je dus 50 liter benzine bespaart(en das een enkeling he voor de meesten is het verbruik vergelijkbaar met een non hybride). Meerprijs verantwoord ? Nee toch niet vind ik. Is gewoon een hype . geen oplossing zolang er een fossiele brandstof word gebruikt. In mijn ogen zijn er maar 3 mogelijkheden elk met hun pro en contra . Koolzaadolie , 100% elektrisch en waterstof (brandstofcel). Just my 2 cts :-)
2.0 VCDI 197/440Nm pk-zwarte ruiten,led nrplaat en standlichten-xenonPipercross filter-11Wmistlamp-DVD kopsteunen EBC grooved discs Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Te koop”