Pagina 6 van 7

Geplaatst: 24-07-2011 17:17
door Gast
The Big Plus schreef:En weet je ... haar mooie ronde volle koplampen misstaan ook niet. Jammer dat je ze op deze foto niet kunt bewonderen.
Daar heb je andere sites voor..... :lol: :P :lol: :D

Geplaatst: 24-07-2011 19:23
door CruzerLT
je MA is mooi vormgegeven alles op de juiste plaats :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :idea:

Geplaatst: 20-10-2011 17:55
door Flashworks
Al even nietmeer op het forum geweest,
Druk bezig met mijn VAG passie..


Scirocco MK2 verkocht, en zondag om een golf 1.
0.5 pk per kilo is het doel, en een Golf weegt ongeveer 800 kilo.
:P Cruze is ondertussen het werkpaard geweest dat alles op zijn bestemming gekregen heeft.

Geplaatst: 20-10-2011 18:43
door chevy1979
is het een GTI ?

Geplaatst: 20-10-2011 18:45
door Flashworks
chevy1979 schreef:is het een GTI ?
Nee, 1500cc 4 deurs.
Bij een golf 1 maakt het niet zoveel uit welke kas het is.
Bij vw's uit die tijd, en zelfs golf 2 en sommige golf 3's hebben allemaal dezelfde motorsteunen.
Ik ga of een 16v 2 liter uit een golf 2 stelen of een VR6 uit een golf 3.
Kasje heeft een beetje TLC nodig maar strippen schuren en spuiten is een weekje werk bij zo'n auto.
Van zodra ik hem voor de deur heb post ik wel wat foto's. ;)

Geplaatst: 20-10-2011 18:50
door chevy1979
de 2,8 of de 2,9 vr6? je kunt ook voor de G60 gaan of een G40 pimpen uit een polo, veel succes ermee

Geplaatst: 20-10-2011 19:18
door Flashworks
De 2.9 vermoed ik, en de G60 zou al een turbo conversie moeten krijgen voor ik aan de cijfers kom die ik wil.
Een g40 is gewoon te licht. :oops:

Zat ook nog te denken aan een G60 met een compressor opgebouwd,
Maar kwa prijs kost het dan meer als een vr6 die stock al ongeveer zoveel paarden zou hebben.
Bedankt alvast

Geplaatst: 20-10-2011 19:32
door CruzerLT
dan heb je weer een mooi projectje om te doen
probeer er een mooie foto reportage van te maken,vind het wel leuk om zo;n project te volgen ;)

Geplaatst: 20-10-2011 22:25
door Flashworks
;) Zal ik zeker doen,
Eerste dat moet gebeuren is de kas afschuren en herspuiten, nieuwe voorruit, OVERAL nieuwe rubbers en de motor en ophangings rubbers in ertalon. ( veel steviger en geschikter voor motorsport )

Ik probeer hem low buget te houden, ik heb al een zelfgemaakte shortshifter inelkaar geflanst vandaag en ga dus zoveel mogelijk zelf proberen doen. ;)

Geplaatst: 21-10-2011 06:46
door CruzerLT
maak er in het of-topic een mooi nieuw onderwerp van, zogauw je de foto's gaat plaatsen